2023-07-15, 07:19
Bannlyst
Man har ju genom alla år hört om hur mycket det prasslar till i buskarna inom byggbranschen. Är det fortfarande så idag? Hur förekommande är det egentligen? Liggs det runt så mycket som snacket på stan vill få det till?

Lite kort fråga men utan tvekan ett intressant ämne. Vad är era egna erfarenheter och historier? Fram med korten på bordet nu - inom vilken bransch liggs det egentligen runt mest?
Senast redigerad av kukpasta 2023-07-15 kl. 07:36.
Citera
2023-07-15, 07:21
Medlem
Det knullas extremt mycket bland personalen på dagligvarubutiker. Willys, Coop etc.
Citera
2023-07-15, 07:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Det knullas extremt mycket bland personalen på dagligvarubutiker. Willys, Coop etc.

Detta låter mycket intressant.
Hur känner du till detta? Vad är dina erfarnheter?
Citera
2023-07-15, 07:28
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:

Har du sett "männen" som jobbar på dessa butiker?
Citera
2023-07-15, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Har du sett "männen" som jobbar på dessa butiker?

Det blir allt vanligare med ung arbetskraft, killar och tjejer i åldern 18-25. De ligger med varandra kors och tvärs. Själva arbetet blir till en bisyssla.
Citera
2023-07-15, 07:32
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Man har ju genom alla år hört om hur mycket det prasslar till i buskarna inom byggbranschen. Är det fortfarande så idag? Hur förekommande är det egentligen? Liggs det runt så mycket som snacket på stan vill få det till?

Lite kort fråga men utan tvekan ett intressant ämne. Vad är era egna erfarenheter och historier? Fram med korten på bordet nu - inom vilken bransch liggs det runt mest?

Jag skulle säga att av dom branscher jag jobbat i, så sticker fitness/gymbranschen ut absolut mest.
Citera
2023-07-15, 07:33
Medlem
Citat:

Lite kort fråga men utan tvekan ett intressant ämne. Vad är era egna erfarenheter och historier? Fram med korten på bordet nu - inom vilken bransch liggs det runt mest?
Det beror nog på vad du menar med knullar runt. I byggbranshen är det väl 99% killar. Men jag har ingen aning om de knullar med varandra. I hetrosexuella kretsar knulla det runt mest inom politiken och teatervärlden.
Citera
2023-07-15, 07:35
Bannlyst
Citat:
Det blir allt vanligare med ung arbetskraft, killar och tjejer i åldern 18-25. De ligger med varandra kors och tvärs. Själva arbetet blir till en bisyssla.

Har du själv erfarenhet av allt detta vilda knullande? Sker det rentav i fikarummet? På toan?
Varför tror du det blivit så extremt vanligt inom just denna bransch?
Citera
2023-07-15, 07:37
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:

Jag ligger skitmycket i jobbet som mjölkbonde, allt ifrån tjejerna som inseminerar korna, veterinärskorna, lantbrevbärerskorna (oh ya) pigorna på gårn får också sitt på höskullen så sammantaget är nog mitt yrke bäst i klassen
Citera
2023-07-15, 07:38
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:

Det är inte riktigt så det funkar..

Tror däremot industrijobb som lager m.m knullas det på rätt bra, fast bara för de killar som tjejer vill ha. Vilket är få.

Gjorde en leverans till Schenkers huvudlager för Gbg, av 5 tjejer jag såg var 5 riktigt knullbara, killarna? Blekfeta, blyga och tysta.

Hur vet jag att de inte fick knulla dessa brudar? För de berättade det när jag och 3 av dem gick ut och rökte (medans grabbarna lastade av mitt gods).

Tog en av deras nummer för de skulle ha fest till helgen och bjöd med mig men det är 25 mil bort så pallade inte.

Jag är atletiskt byggd, 1.85 och tar hand om mig, vilket 99% av män inte gör så det är sådana som jag som "knullar runt" på arbetsplatserna.

Har redan knullat 2 av tjejerna på mitt jobb (5 totalt). En är 19 den andra 22 (jag är 30+).
Citera
2023-07-15, 07:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Det är inte riktigt så det funkar..

Tror däremot industrijobb som lager m.m knullas det på rätt bra, fast bara för de killar som tjejer vill ha. Vilket är få.

Gjorde en leverans till Schenkers huvudlager för Gbg, av 5 tjejer jag såg var 5 riktigt knullbara, killarna? Blekfeta, blyga och tysta.

Hur vet jag att de inte fick knulla dessa brudar? För de berättade det när jag och 3 av dem gick ut och rökte (medans grabbarna lastade av mitt gods).

Tog en av deras nummer för de skulle ha fest till helgen och bjöd med mig men det är 25 mil bort så pallade inte.

Jag är atletiskt byggd, 1.85 och tar hand om mig, vilket 99% av män inte gör så det är sådana som jag som "knullar runt" på arbetsplatserna.

Har redan knullat 2 av tjejerna på mitt jobb (5 totalt). En är 19 den andra 22 (jag är 30+).

Så du jobbar inom transport och där knullas det alltså runt enligt dig? Då du själv rentav berättar att du redan avfärdat två av fem på ditt jobb.
Citera
2023-07-15, 07:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Det beror nog på vad du menar med knullar runt. I byggbranshen är det väl 99% killar. Men jag har ingen aning om de knullar med varandra. I hetrosexuella kretsar knulla det runt mest inom politiken och teatervärlden.

Klart det finns lite brudar också. Tror knappast det funnits så många rykten om det främst handlat om korvfest. Så där har du nog fel med dina 99%.

Jag har hört snack om knullandet inom just byggbranschen i typ 20plus år nu så ett påhitt lär det ju knappast vara.
Nu kanske ni undrar var jag hör allt detta och det är främst snack/rykten på stan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in