Citat:
Ursprungligen postat av
BeachBob
Dom två jag tänker på är dessa två. 60 år och arbetar inom sjukvården frågar en 9 åring tjej om hon har blivit slickad förut och om hon vill ha en elektrisk sak mellan sina ben. Eller mackan i hissen som är välutbildad och ber pedofilmamman visa en bild på hans kuk och fråga den lilla åttaåriga tjejen vad hon tyckte om den.
De är kanske så insnöade i sina fantasier, kanske uppbackade av likasinnade online genom chattar, bilder, videor och historier att de inte ser det som något konstigt längre? Tror de konsumerar stora mängder porr med skevt och tveksamt innehåll och får sin syn på världen förvriden då de bara har sin ekokammare att dela det med.
För mig är det oberipligt hur man ens kan ta en bild på sitt könsorgan och skicka till någon via nätet, men det verkar ju vara relativt vanligt, inte bara inom den kategori som hamnar på dumpen.
Ett annat alternativ jag kom att tänka på är att de kanske söker någon slags reaktion, kanske tänker att de ska chocka mottagaren och finner en slags spänning eller njutning i att gå över gränsen på det sättet? Lite som en blottare?
Eller så tänker de att de lika gärna kan försöka att se hur långt de kan gå med motparten utan att de avbryter konversationen?