2023-07-14, 11:28
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Dessutom kul hur orolig han är för omgivningen:

"Kan vi gå, så ingen hör"
"Har du nån bil som man kan sitta i? Jag är inte benägen att dra iväg eller göra nå' konstigheter."
"Folk tittar"
"Folk tittar på mig"
"Folk tittar och lyssnar på mig"

Han verkade inte veta vad dumpen är riktigt, och med tanke på hur han uttryckte sig så blir det nog jobbigt för honom när han inser var han blivit uthängd.
Citera
2023-07-14, 11:57
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syrakk
Mackan är en av de mest fascinerade enligt mig. Ser välvårdad ut, bra arbete, utbildad, fru, barn och villa och har dessa sjuka pervera tankar och förlorar allt. Som grädde på moset flyttar han hem till föräldrarna. En liten trea och det går inte att undvika att fundera över hur middgarna ser ut. Sitter de där i tystnad? Äter mackan inne på pojkrummet? Sitter de och kollar på TV tillsammans på kvällarna? Underligt.

Han borde ha pengar och kunna skaffa sig en etta någonstans.
Håller med det är en gåta. Han bor hemma hos mamma men hon har en ny man som också bor där. Man undrar ju lite vad den mannen tycker om att en man som är 38 år och pedofil flyttar hem i deras bostad. Det är en trerumslägenhet. Tror inte han enbart är skriven där då det är ett ganska grovt brott och mackan arbetade på skatteverket så det känner han till.
Citera
2023-07-14, 12:09
Medlem
BeachBobs avatar
fido1986 du besitter ju expertkunskaper i ämnet. Hur kan vuxna män va så fullständigt korkade att dom tror ett barn är intresserade av dessa saker dom frågar. Har du någon intressant teori eller förklaring. Dom två jag tänker på är dessa två. 60 år och arbetar inom sjukvården frågar en 9 åring tjej om hon har blivit slickad förut och om hon vill ha en elektrisk sak mellan sina ben. Eller mackan i hissen som är välutbildad och ber pedofilmamman visa en bild på hans kuk och fråga den lilla åttaåriga tjejen vad hon tyckte om den.
https://dumpen.se/2022/03/20/mackan-i-hissen-napp-igen/
https://dumpen.se/2023/07/13/rontgengaddan-napp-256-karlskrona/?fbclid=IwAR3WOcMkLq41vDYtDj3zEhjDkX3lTHQu5RvB0AVq pVKmdbVEGPRGK0HRVO0
Citera
2023-07-14, 12:19
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Dom två jag tänker på är dessa två. 60 år och arbetar inom sjukvården frågar en 9 åring tjej om hon har blivit slickad förut och om hon vill ha en elektrisk sak mellan sina ben. Eller mackan i hissen som är välutbildad och ber pedofilmamman visa en bild på hans kuk och fråga den lilla åttaåriga tjejen vad hon tyckte om den.

De är kanske så insnöade i sina fantasier, kanske uppbackade av likasinnade online genom chattar, bilder, videor och historier att de inte ser det som något konstigt längre? Tror de konsumerar stora mängder porr med skevt och tveksamt innehåll och får sin syn på världen förvriden då de bara har sin ekokammare att dela det med.

För mig är det oberipligt hur man ens kan ta en bild på sitt könsorgan och skicka till någon via nätet, men det verkar ju vara relativt vanligt, inte bara inom den kategori som hamnar på dumpen.

Ett annat alternativ jag kom att tänka på är att de kanske söker någon slags reaktion, kanske tänker att de ska chocka mottagaren och finner en slags spänning eller njutning i att gå över gränsen på det sättet? Lite som en blottare?

Eller så tänker de att de lika gärna kan försöka att se hur långt de kan gå med motparten utan att de avbryter konversationen?
Citera
2023-07-14, 12:25
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
De är kanske så insnöade i sina fantasier, kanske uppbackade av likasinnade online genom chattar, bilder, videor och historier att de inte ser det som något konstigt längre? Tror de konsumerar stora mängder porr med skevt och tveksamt innehåll och får sin syn på världen förvriden då de bara har sin ekokammare att dela det med.

För mig är det oberipligt hur man ens kan ta en bild på sitt könsorgan och skicka till någon via nätet, men det verkar ju vara relativt vanligt, inte bara inom den kategori som hamnar på dumpen.

Ett annat alternativ jag kom att tänka på är att de kanske söker någon slags reaktion, kanske tänker att de ska chocka mottagaren och finner en slags spänning eller njutning i att gå över gränsen på det sättet? Lite som en blottare?

Eller så tänker de att de lika gärna kan försöka att se hur långt de kan gå med motparten utan att de avbryter konversationen?
Det sista du skriver låter absolut som en trovärdig förklaring och den köper jag till 100%.
Citera
2023-07-14, 12:28
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Spelar ingen roll hur
Många gånger du skriver det folk på fb har en förmåga att inte läsa några. Inlägg bakåt i tiden😟
Om några inlägg är det den tjejen i igen…
Enda sättet få stopp är antingen att du skriver samma pm du skrev till
Mej till allihopa, eller skriver ett inlägg med maskade namn…
Alternativt skiter i det spelar ju ingen roll för dig, du vinner ändå 👍
Av samma orsaker som jag nämnde för dig i PM, så måste jag hålla mig från att outa i nuläget, pga gällande omständigheter med mig och henne.
Vad han angår, så har jag inga förbehåll dock.
Ni får ha tålamod här, allt kommer komma fram med tiden.
Citera
2023-07-14, 12:28
Medlem
Conjurings avatar
Ännu en gång så bevisade dumpen varför de är så viktiga!

Nån som minns denna idiot? Kommer inte ihåg numret.
https://dumpen.se/2023/07/14/vagen-fran-incestgrupp-till-rattegang/
Citera
2023-07-14, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Ovanstående meningsutbyte illustrerar tydligt hur förvirrande det är med förkortningen "FB". I översta inlägget verkar "FB" syfta på Facebook, medan den som svarar använder samma förkortning för att syfta på Flashback.

Inte ett dugg förvirrande.
Står det på ”sin FB” är det såklart Facebook.

Står det ”här på FB” är det självklart Flashback. Här är där där man är… som Brasse sjöng..
Citera
2023-07-14, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syrakk
Mackan är en av de mest fascinerade enligt mig. Ser välvårdad ut, bra arbete, utbildad, fru, barn och villa och har dessa sjuka pervera tankar och förlorar allt. Som grädde på moset flyttar han hem till föräldrarna. En liten trea och det går inte att undvika att fundera över hur middgarna ser ut. Sitter de där i tystnad? Äter mackan inne på pojkrummet? Sitter de och kollar på TV tillsammans på kvällarna? Underligt.

Han borde ha pengar och kunna skaffa sig en etta någonstans.

Fattar inte hur man vågar riskera allt sådär.

Vet bara själv hur tankarna snurrat när man har varit ute på krogen och nån kvinna har visat lite intresse. För en sekund så tänker hjärnan "mmm knulla", men sedan kommer överjaget in och säger "om du är otrogen så kommer frugan lämna dig, ta ungarna och hälften av allt du äger". Blir kallsvettig, pitten lägger sig och jag köper en öl till istället .

Fattar inte hur de kan bibehålla lusten när risken är så hög. I gäddornas fall handlar det ju inte enbart om vanlig otrohet, utan om perversa handlingar som i förlängningen gör att de mister mer än bara familj och tillgångar. De mister ju arbete, vänner, ALLT.
Citera
2023-07-14, 12:37
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring

Den tomten glömmer man inte så lätt. Men blev dock lite förvånad när jag ser vad polisen hittade i hans telefon. Trodde det mest var snack och lite verkstad från hans sida när han ville träffa pedofilmamman.
https://dumpen.se/2022/03/07/napp-fran-incestgrupp-napp-igen/
Citera
2023-07-14, 12:38
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring

De gör helt klart nytta, oavsett vad alla vänstertomtar och "humanister" säger! Var det han som jobbade inom vården i Malmö? Riktig peddo som var ute efter små, små barn?
Citera
2023-07-14, 12:40
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Fattar inte hur man vågar riskera allt sådär.

Vet bara själv hur tankarna snurrat när man har varit ute på krogen och nån kvinna har visat lite intresse. För en sekund så tänker hjärnan "mmm knulla", men sedan kommer överjaget in och säger "om du är otrogen så kommer frugan lämna dig, ta ungarna och hälften av allt du äger". Blir kallsvettig, pitten lägger sig och jag köper en öl till istället .

Fattar inte hur de kan bibehålla lusten när risken är så hög. I gäddornas fall handlar det ju inte enbart om vanlig otrohet, utan om perversa handlingar som i förlängningen gör att de mister mer än bara familj och tillgångar. De mister ju arbete, vänner, ALLT.
Jag håller med om att det är svårt att ta in, i synnerhet för de fulare gubbarna. Mackan, som nämns i inlägget som du citerade, är väl om jag inte missminner mig en av de snyggare, men att standardgubbe tror att han har en chans hos en tonåring tyder på en naivitet som är fullständigt gränslös. Kanske finns det en mamma liknande Stig-Helmer Olssons som spökar i bakgrunden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in