2023-07-18, 20:20
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Skohandlarn i mönsterås var ingen biff. Tror du misstar honom med grönsaksgäddan #111. Grönsaksgäddan har gått igenom ett helg gäng namnbyten och bor i en liten enslig stuga på en ö utanför ljungby som heter bolmsö. Skohandlargäddan har det varit tyst om men han är alive n kickin enligt ratsit iallafall.

Har du en rebus på grönsaksgäddan? Eller kanske svårt att ge pga alla namnbyte.
Citera
2023-07-18, 20:21
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Kanske skriver de sig ofta bara där tills de hittat ny bostad?

Ja det måste ju vara nåt sånt.
Citera
2023-07-18, 20:24
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Har du en rebus på grönsaksgäddan? Eller kanske svårt att ge pga alla namnbyte.
Samma förnamn som Spacey från american beauty. Samma efternamn som galenskaparnas Claes. Lägg till mrkoll och ortsnamnet i söksträngen på google(mrkoll listar alla namnbyten längst ner på sidan).
Citera
2023-07-18, 20:27
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Samma förnamn som Spacey från american beauty. Samma efternamn som galenskaparnas Claes. Lägg till mrkoll och ortsnamnet i söksträngen på google(mrkoll listar alla namnbyten längst ner på sidan).

Tackar 🎩
Citera
2023-07-18, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Som jag fattade så skedde hans misshandel på grund av att han hade försökt ragga på någon 15 årig tjej fast misslyckats? Sen är det klart att det är onödigt att leka med elden fast jag tycker att ”Tweedy ” Är ett praktexempel på någon som inte har något att förlora.

Helt sjukt egentligen att pöbeln vill straffa folk som inte ens bryter emot lagen. Jag tror att dumpen är farligare än vad man inser. snart hänger de ut fel person & då blir det inte kul. Bara vänta och se.
Han hade i bil först trakasserat och sen förföljt en trettonåring som bad honom sluta och tills slut var så rädd att hon sprang fram till en förbipasserande kvinna och bad om hjälp och skydd. Det är inte ett misslyckat raggningsförsök och tycker du uppriktigt det är du lika störd som Twatty.
Citera
2023-07-18, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilpadre
Man njuter ju av att de avslöjas, men jag har också tänkt att skulle man vilja sätta dit någon så är det ju inte så svårt. Ta bilder från någons facebook, konversera och skicka. Bjuda in personen till en fika vid en tidpunkt och plats och sedan låta dumpen ta personen. Man har ju ingen chans att rädda eftersom det läggs upp utan granskning. Jag menar inte att det varit så, men det är ju inte särskilt svårt och skulle ödelägga livet för en oskyldig. Sen får man väl bedöma om det är "casualties of war".
Ska du bjuda in personen att fika med dig då? Nä hål i den planen. Dumpen skriver att de inte avslöjar på hemsidan som de är osäkra. De har ett gäng gäddor de har konfronterat och inte hängt ut..Än.
Citera
2023-07-18, 20:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Bor även denne kärringen kvar?

Kostymgäddan
Yes box, jobbar fortfarande som jurist i Malmö. Hon tyckte att det räckte med att byta efternamn i presentationen där hon arbetar men behålla det tidigare i folkbokföringen.
Citera
2023-07-18, 20:44
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242
Yes box, jobbar fortfarande som jurist i Malmö. Hon tyckte att det räckte med att byta efternamn i presentationen där hon arbetar men behålla det tidigare i folkbokföringen.

Förmodligen är dem säkert väldigt präktiga och bara tystat ner allt inom familjen och släkten.
Citera
2023-07-18, 21:03
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242
Kostymgäddan, småbarnsförälder som önskade att munknulla ett barn

Trevlig pappa.
Stackars barn..
blir nog inga kompisar på besök där när fadern är hemma..
Citera
2023-07-18, 21:04
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Skohandlarn i mönsterås var ingen biff. Tror du misstar honom med grönsaksgäddan #111. Grönsaksgäddan har gått igenom ett helg gäng namnbyten och bor i en liten enslig stuga på en ö utanför ljungby som heter bolmsö. Skohandlargäddan har det varit tyst om men han är alive n kickin enligt ratsit iallafall.
Du kan dina gäddor Sommargay
Vad har hänt med svinet Robinsongäddan? Hörde att han dragit till Gotland?
Senast redigerad av StigEngstrom 2023-07-18 kl. 21:07.
Citera
2023-07-18, 21:11
Medlem
Citat:

Jo var grönsaksgäddan jag menade. Obehaglig kuk om jag minns rätt?
Citera
2023-07-18, 21:16
Medlem
Biggedys avatar
Ny gubbgädda #159

https://dumpen.se/2023/07/18/jag-ar-inte-pedofilgaddan-napp-159-karlshamn/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem