2023-07-14, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Okunnighet om vilka lagar som gäller för ens verksamhet eller oförmåga att implementera dem, kommer aldrig att ändra några lagar. Speciellt som varje seriös, liknande verksamhet som jag känner till har lyckats att implementera ifrågavarande regler. Möjligen kommer tillsynen att skärpas.
Dumpens sätt att utnyttja yttrandefrihet kan mycket väl leda till en skärpning av just tillämpning av den rättigheten.
Citera
2023-07-14, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Smalspår -> Enkelspår -> Dumpling

Underbart att Dumpen hänger ut gäddorna.

Sen att gäddorna verkar trots hög utbildningsnivå helt nollade när de får tag i ett barn som de vill våldta

Jag som person förstår inte hur en tonåring kan locka dessa män till att sänka sig till den låga nivån som de gör.

Riskera i vissa fall ett högt anseende och välbetalt jobb samt fru och barn just bara för att de blir kåta på vad de tror är ett barn som vill ha sex.

Titta er själva i spegeln och fråga er själva .... Skulle en tonåring vilja träffa denna personen?

Det är skandal att dessa gäddor är villiga att riskera precis ALLT för att få ha sex med det de tror är ett barn.

Jag umgås med barn i dessa åldrar dagligen genom mitt intresse för vissa fritidsaktiviteter men ALDRIG någonsin skulle jag få för mig att ha sex med någon av dem det finns liksom inte i mitt sinne.

Naturligtvis så pratas det väldigt mycket om dumpen hos dessa tonåringar och i stort sett alla brukar titta på bilderna av dessa gubbar och säger men usch vad äcklig han ser ut.

Som en tjej sa: Men fattar inte de här gubbslemmen att vi tjejer inte vill ha någon som kunde varit vår pappa.

Jag instämmer att faan va äckligt att ens tänka tanken om att ett barn skulle vara sexig på något sätt.

Hoppas att Dumpen fortsätter sitt idoga jobb och att den nya stilen som Sara har börjat med fortsätter.

Så lugn och förtroendeingivande som hon börjat med de typ 10 sista gäddmötena är helt perfekt.

Hon får faktiskt gäddorna attöppna upp sig lite när hon frontar dem.

Kan sen Patrik bara filma utan att säga något så vore det helt perfekt.

Hoppas att arbetet som dumpen utför renderar i en lagändring så att det är straffbart att sexchatta med barn.

Äckliga jävla pedofiler som egentligen skulle ha livstidsstraff
Citera
2023-07-14, 08:47
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved

Sen att gäddorna verkar trots hög utbildningsnivå helt nollade när de får tag i ett barn som de vill våldta

Jag som person förstår inte hur en tonåring kan locka dessa män till att sänka sig till den låga nivån som de gör.

Riskera i vissa fall ett högt anseende och välbetalt jobb samt fru och barn just bara för att de blir kåta på vad de tror är ett barn som vill ha sex.

Titta er själva i spegeln och fråga er själva .... Skulle en tonåring vilja träffa denna personen?

Det är skandal att dessa gäddor är villiga att riskera precis ALLT för att få ha sex med det de tror är ett barn.

Jag umgås med barn i dessa åldrar dagligen genom mitt intresse för vissa fritidsaktiviteter men ALDRIG någonsin skulle jag få för mig att ha sex med någon av dem det finns liksom inte i mitt sinne.

Naturligtvis så pratas det väldigt mycket om dumpen hos dessa tonåringar och i stort sett alla brukar titta på bilderna av dessa gubbar och säger men usch vad äcklig han ser ut.

Som en tjej sa: Men fattar inte de här gubbslemmen att vi tjejer inte vill ha någon som kunde varit vår pappa.

Jag instämmer att faan va äckligt att ens tänka tanken om att ett barn skulle vara sexig på något sätt.

Hoppas att Dumpen fortsätter sitt idoga jobb och att den nya stilen som Sara har börjat med fortsätter.

Så lugn och förtroendeingivande som hon börjat med de typ 10 sista gäddmötena är helt perfekt.

Hoppas att arbetet som dumpen utför renderar i en lagändring så att det är straffbart att sexchatta med barn.

Det var ju duktigt av dig att du inte vill ligga med tonåringar, nu blir äldre kvinnor och dina polare säkert imponerade. Det vore intressant att höra hur du gör när du tar upp ämnet Dumpen med tonåringar som du träffar genom ditt intresse för vissa fritidsaktiviteter. Tar du dem åt sidan, eller går du rakt på sak?

Jag håller med dig om att det är svårt att ta in att gubbar kan värdera sex med tonåringar så högt att de är beredda att riskera alla problem som det kan medföra. Precis som du skriver så är sannolikheten att de får till en träff närmast obefintlig, men om de skulle kamma hem den sexuella motsvarigheten till Eurojackpot så riskerar de utpressning, sexbrottsanklagelser, tonårsgraviditet, arga föräldrar, m.m.
Citera
2023-07-14, 08:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Dumpens sätt att utnyttja yttrandefrihet kan mycket väl leda till en skärpning av just tillämpning av den rättigheten.

Det är ju dessutom bara dumt att tala om yttrandefrihet i sammanhanget. I den ingår inte att tränga sig in i andras privata domäner, dit telefoner och datorer hör, och "plantera" diverse spion-appar.
Citera
2023-07-14, 09:17
Medlem
fido1986s avatar
Citat:

Antar att du blev satt att vakta småflickorna eftersom du saknar stake.

Skulle pedofiler ha livstidsstraff? Tror prislappen ligger på lite mer än en miljon per år och fånge. För Dumpens gäddor då ca en kvarts miljard per år. Och växande.

Är det inte bättre att lägga de pengarna på att fånga sådana som träffar riktiga barn? Dumpens gäddor tycks ju vara notoriskt dåliga på just den biten. Raggningsknepet "jag är gammal, fet och har gubbkuk" verkar inte ha fungerat på någon annan än just Dumpen.

Här finns ett alternativ till Dumpen. Tyvärr bakom betalvägg. Men ni hajar nog principen av det lilla man kan läsa.

https://www.sydsvenskan.se/2023-07-12/pedofiler-behandlas-gratis-pa-darknet

Nackdelen är så klart att det inte blir några blod eller att några barn offras över huvud taget. Dumplingarna älskar ju att googla upp, trakassera och göra sig lustiga över de anhörigas lidande.
Citera
2023-07-14, 11:01
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Nackdelen är så klart att det inte blir några blod eller att några barn offras över huvud taget. Dumplingarna älskar ju att googla upp, trakassera och göra sig lustiga över de anhörigas lidande.

Vilka pratar du om?
Dumpens facebookgrupp har snart 180 000 medlemmar och vi pratar uppskattningsvis om ett 20 tal som trakasserar? I värsta fall 100 st ksk?

Det är en liten skitminoritet av alla som stödjer dumpen som trakasserar gäddan, än mindre som trakasserar anhöriga
Citera
2023-07-14, 11:07
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Vilka pratar du om?
Dumpens facebookgrupp har snart 180 000 medlemmar och vi pratar uppskattningsvis om ett 20 tal som trakasserar? I värsta fall 100 st ksk?

Det är en liten skitminoritet av alla som stödjer dumpen som trakasserar gäddan, än mindre som trakasserar anhöriga

Du är så dum att även speciallärare måste ha tröttnat på dig...

Du är ju av typen som avrundar en sådan siffra nedåt, men jag accepterar din siffra.

Du tycker att det är okej att varje anhörig ska ha 20st personer som trakasserar dem? Hur många människor skadar då inte Dumpen för varje låtsasbarn de räddar?

Eftersom det upprepas hela tiden och Dumpen känner till det så är de ansvariga.

Här visar vetenskapen på en metod som fungerar. Som räddar riktiga barn. Som drivs av sakkunniga. Du är ändå inte nöjd. Du skiter i barn. Säg som det är. Dumpen är ditt liv.
Citera
2023-07-14, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det var ju duktigt av dig att du inte vill ligga med tonåringar, nu blir äldre kvinnor och dina polare säkert imponerade. Det vore intressant att höra hur du gör när du tar upp ämnet Dumpen med tonåringar som du träffar genom ditt intresse för vissa fritidsaktiviteter. Tar du dem åt sidan, eller går du rakt på sak?

Jag håller med dig om att det är svårt att ta in att gubbar kan värdera sex med tonåringar så högt att de är beredda att riskera alla problem som det kan medföra. Precis som du skriver så är sannolikheten att de får till en träff närmast obefintlig, men om de skulle kamma hem den sexuella motsvarigheten till Eurojackpot så riskerar de utpressning, sexbrottsanklagelser, tonårsgraviditet, arga föräldrar, m.m.

Jag behöver inte ta upp ämnet Dumpen överhuvudtaget det är de själva som pratar om ämnet och gör narr av de som blivit uthängda.

Dumpen är populär och många ungdomar väntar på att någon lokal kåtgubbe ska hängas ut.
Citera
2023-07-14, 12:20
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Jag behöver inte ta upp ämnet Dumpen överhuvudtaget det är de själva som pratar om ämnet och gör narr av de som blivit uthängda.

Dumpen är populär och många ungdomar väntar på att någon lokal kåtgubbe ska hängas ut.
Jaha, du är en sådan där som baaaarnen på dina fritidsaktiviteter kan vända sig till när de har problem. Jag är medveten om att många av de som tittar på Dumpen gör det på grund av det upplevda underhållningsvärdet, och det måste medges att vissa av Dumpens chattar faktiskt har ett högst påtagligt sådant.
Citera
2023-07-14, 12:29
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Antar att du blev satt att vakta småflickorna eftersom du saknar stake.

Skulle pedofiler ha livstidsstraff? Tror prislappen ligger på lite mer än en miljon per år och fånge. För Dumpens gäddor då ca en kvarts miljard per år. Och växande.

Är det inte bättre att lägga de pengarna på att fånga sådana som träffar riktiga barn? Dumpens gäddor tycks ju vara notoriskt dåliga på just den biten. Raggningsknepet "jag är gammal, fet och har gubbkuk" verkar inte ha fungerat på någon annan än just Dumpen.

Här finns ett alternativ till Dumpen. Tyvärr bakom betalvägg. Men ni hajar nog principen av det lilla man kan läsa.

https://www.sydsvenskan.se/2023-07-12/pedofiler-behandlas-gratis-pa-darknet

En lysande fångst.
Det var riktiga barn.
https://dumpen.se/2023/07/14/vagen-fran-incestgrupp-till-rattegang/

Uppmuntra inte oss. Vi kan inte göra så mycket utan att hamna i fängelset.

Ett undantag för dig skulle man kunna göra.
Citera
2023-07-14, 12:39
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Du är så dum att även speciallärare måste ha tröttnat på dig...

Du är ju av typen som avrundar en sådan siffra nedåt, men jag accepterar din siffra.

Du tycker att det är okej att varje anhörig ska ha 20st personer som trakasserar dem? Hur många människor skadar då inte Dumpen för varje låtsasbarn de räddar?

Eftersom det upprepas hela tiden och Dumpen känner till det så är de ansvariga.

Här visar vetenskapen på en metod som fungerar. Som räddar riktiga barn. Som drivs av sakkunniga. Du är ändå inte nöjd. Du skiter i barn. Säg som det är. Dumpen är ditt liv.

Va trevligt med lite härskartekniker, är dina argument så bristfälliga att du måste komma med förolämpningar?

Jag har aldrig sagt att det är okej, min poäng var att det handlar om en liten liten minoritet människor som väljer att trakassera förövarens anhöriga, det är förjävligt men det är gäddans jävla fel som väljer att äckla sig med vad han tror är ett barn

Det är int dumpen som skadar barnen utan det är gäddan, hade gäddan gett fan i att sexchatta och eventuellt bestämt träff så hade dumpen aldrig haft vare sig chattloggar eller videokonfrontation att publicera, skjut int på budbäraren finns det ngt som heter

Jo men det är jättebra, låt dom fortsätta med det, jag är int emot det projektet
Jag har aldrig påstått att jag vill man ska avfinansiera det eller liknande forskningsprojekt
Problemet är bara att det är frivilligt dvs att personer som int vill delta utan vill fortsätta jaga övergreppsmaterial och våldtäktsoffer

Organisationer som preventell berättar själva att dom flesta som söker hjälp för sexuellt intresse för barn gör det först när livet har vänts upp och ner

Det är värst vilken bestämd uppfattning du verkar ha om både mig och om hur mitt liv ser ut utan att ens veta vem jag är
Citera
2023-07-14, 13:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Det är int dumpen som skadar barnen utan det är gäddan, hade gäddan gett fan i att sexchatta och eventuellt bestämt träff så hade dumpen aldrig haft vare sig chattloggar eller videokonfrontation att publicera, skjut int på budbäraren finns det ngt som heter

Ibland lägger dom upp en gädda utan en konfrontation.
Någon skulle enkelt kunna försöka hänga ut någon annan genom att utge sig för att vara den personen man vill hänga ut, enkelt att ladda ner bilde på denne och skicka i chattarna. Dumpen verkar ju inte bry sig, hänger ut ändå?

Hur kan dom veta att någon inte har gjort såhär i fall där det inte finns en konfrontation. Har du en fiende så kan dom enkelt förstöra ditt liv på detta vis, eftersom Dumpen knappt gör nån kontroll på icke konfronterade uthängda.

Skyldiga kan hängas ut hur mycket som helst men det är EXTREMT viktigt att ingen oskyldig hängs ut.
Senast redigerad av RyudoMelfice 2023-07-14 kl. 13:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in