Citat:
Ursprungligen postat av
Brooz
Smalspår -> Enkelspår -> Dumpling
Underbart att Dumpen hänger ut gäddorna.
Sen att gäddorna verkar trots hög utbildningsnivå helt nollade när de får tag i ett barn som de vill våldta
Jag som person förstår inte hur en tonåring kan locka dessa män till att sänka sig till den låga nivån som de gör.
Riskera i vissa fall ett högt anseende och välbetalt jobb samt fru och barn just bara för att de blir kåta på vad de tror är ett barn som vill ha sex.
Titta er själva i spegeln och fråga er själva .... Skulle en tonåring vilja träffa denna personen?
Det är skandal att dessa gäddor är villiga att riskera precis ALLT för att få ha sex med det de tror är ett barn.
Jag umgås med barn i dessa åldrar dagligen genom mitt intresse för vissa fritidsaktiviteter men ALDRIG någonsin skulle jag få för mig att ha sex med någon av dem det finns liksom inte i mitt sinne.
Naturligtvis så pratas det väldigt mycket om dumpen hos dessa tonåringar och i stort sett alla brukar titta på bilderna av dessa gubbar och säger men usch vad äcklig han ser ut.
Som en tjej sa: Men fattar inte de här gubbslemmen att vi tjejer inte vill ha någon som kunde varit vår pappa.
Jag instämmer att faan va äckligt att ens tänka tanken om att ett barn skulle vara sexig på något sätt.
Hoppas att Dumpen fortsätter sitt idoga jobb och att den nya stilen som Sara har börjat med fortsätter.
Så lugn och förtroendeingivande som hon börjat med de typ 10 sista gäddmötena är helt perfekt.
Hon får faktiskt gäddorna attöppna upp sig lite när hon frontar dem.
Kan sen Patrik bara filma utan att säga något så vore det helt perfekt.
Hoppas att arbetet som dumpen utför renderar i en lagändring så att det är straffbart att sexchatta med barn.
Äckliga jävla pedofiler som egentligen skulle ha livstidsstraff