Citat:
Ursprungligen postat av
SablarKonstaplar
Påstår du att apotekaren inte är utbildad?
Du ger sannolikt ett dumt intryck. Man får snabbt dem att förstå att man inte behöver information. Läkemedelshantering är, tro det eller ej, deras arbete.
De är utbildade som apotekare respektive läkare men inget mer.
Jag har hela världens information som slår dem med hästlängder plus erfarenhet av både mig själv och vad alla andra läkare visste bland annat i Tjeckien när man kunde köpa bland annat flunitrazepam receptfritt på den tiden.
Svenska läkare generellt sett och farmaceuter tror att de har särskild kunskap men så är det inte. De vet vad som sägs i Sverige men knappast erfarenheter och studier på mig och om andra i andra länder.
Citat:
Ursprungligen postat av
InPain
Grattis du är missbrukare! Annars hade du inte förklarat så mycket eller tänkt så mycket på vad apotekaren säger.
Alprazolam?
Jag använder mediciner för att sova. Det pågår inget missbruk. Bara för att Alprazolam är klassat som narkotika så betyder det inte missbruk. Lika lite som du är alkoholist för att du kanske dricker vin eller öl till maten.
Som om narkotikaklassning av tex socker hade inneburit att du per automatik skulle bli narkoman.
Nu ska jag gå ner i källaren och sova och kommer att förvinna från tråden. Ha det bra! Mvh Tomas