Citat:
Ursprungligen postat av
barkie
Fast alla medier är beroende av klick, oavsett. Enbart klick. Spelar ingen roll om det är bitchute eller Youtube. Tycker snarare det är urbota dumt att avfärda plattformar eller källor utan att inspektera dessa först och validera på egen hand.
"Vill man ha någon som helst RIKTIG information om kriget i Ukraina så håller man sig så klart ENDAST till källor som kommer direkt från UK, Tyskland, Japan eller USA's formella sådana." Skriver du...
Dvs du låter andra forma din åsikt och eftersom du litar på dessa skiter du i att validera och är precis lika dum isåfall. Tänk själv, oavsett källa, gör jobbet.
Förövrigt så jobbar Google och Youtube efter en algoritm där man censurerar extremt mycket. Youtube tar väl bort 100.000+ videos om dagen, och där en granskning och flera stämningar, visade att det bröt mot yttrandefriheten.
Jag tar öppen, fritt flödande information från många källor, hellre än det du sysslar med. Det du gör är att du tar källor du litar på, utan att granska, och använder de som argument och grund, just för du anser de vara "tillförlitliga". Jag kan inte ens tänka mig hur man hamnar i en sån situation.
Håller dock med om att mängden skräp på bitchute är väldigt hög. Men det finns också en hel del bra grejer. Gäller dock att vara extremt kritisk, till allt.
Nej. Det vill säga att jag arbetar och är intresserad utav riktig information om vad som händer i Ukraina. Det där har inte ett skit att göra med "åsikt" det. Ta inte för givet att alla är lika KLICKANDE som dig ok.
Jag är intresserad utav det vi diskuterar här, dvs, Ukraina och dess framtid. Däremot fyller jag inte det intresset med varken Bitchute ELLER annat liknande skit! Som jag sade - VILL man ha RIKTIG information så lutar man sig och väntar på dem som KAN ge RIKTIG sådan. Som sagt - UK, Tyskland, Japan och USA.
Vad du tycker om medier intresserar mig egentligen inte ett skit, men jag svarade dig eftersom att du är ÄNNU en som sitter här och gnäller på hur fel de alla är förutom just de som DU följer. Dumheter i kvadrat kallas det, men det vet du själv också.
INGEN av de du nämner speglar eller ger en RIKTIG informativ bild utav vad som sker i Ukraina. Var och är det inte det du konstant frågar efter? Riktig information?
Ta då till dig utav den som ÄR kontrollerad multipla gånger INNAN den postas som ett jävla tweet eller TIK TOK meme
DU ägnar allt för mycket tid på att hålla koll på vad som är DIG emot och därigenom missar du den FAKTAN som du PÅSTÅR dig söka både här som där. Sluta spela smart när du visar öppet hur jävla desperat du egentligen är.
Vill du nu veta något om Ukraina eller annat så visa det på ett riktigt vis genom frågor och "aha's" istället för att ägna hela din tid på att pissa på andra för att du själv är värdelös.
Fungerar mycket bättre i ett liv det