2023-07-13, 20:22
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haman98
Exakt! Så illa var det faktiskt. Stort av Solomon att bortse från sånt
Vet inte riktigt om man är så attraktiv som dömd misshandlare och att han inte har kontakt med sina barn från den relationen. Det är nog många som dragit sig ifrån honom.

Att de mötes känns mer som ödet. Båda har tungt bagage.
Citera
2023-07-13, 20:30
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Citat:
Ja, och se hur bra det blev trots allt Jag är sååååå glad för deras skull.. Är inte du?
Vad är det man skall vara glad och avundsjuk menar du på?
Citera
2023-07-13, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av S.Y-Sophie
Vad är det man skall vara glad och avundsjuk menar du på?
Det tror jag faktist du vet bättre än mig
Jag vet iallafall att de verkar ha det fint, med mycket kärlek och respekt till varandra , verkligen en familj som försöker göra allt rätt och göra sitt bästa för att vara snälla både mot varandra, sina medmänniskor och miljön.. Jag är verkligen imponerad och själv lite avundsjuk på deras kärlek till varandra och livet.. Underbar familj.
Citera
2023-07-13, 20:38
Medlem
Wooqiprwos avatar
Hur bra har det blivit? De har ingen stabil punkt eller fasta inkomster?

Det jag ser i videos är inte att de fått det bra utan snarare tvärtom att de inte har någon trygghet och säkerhet. Att ha det gott tycker inte jag är att leva på andra.

Men folk här i tråden kanske har insider info, vad vet jag.
Citera
2023-07-13, 20:49
Medlem
Wooqiprwos avatar
Jag undrar vad det finns att inspireras av?

Jag vill inte bli byta bort mitt boende, min karriär, min egna bil osv mot en gammal husbil, algdrinkar, skulder och prickar i registret.

Jag har massor kärlek omkring mig också så det är inte där skon klämmer.
Citera
2023-07-13, 20:53
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Citat:
Det tror jag faktist du vet bättre än mig
Jag vet iallafall att de verkar ha det fint, med mycket kärlek och respekt till varandra , verkligen en familj som försöker göra allt rätt och göra sitt bästa för att vara snälla både mot varandra, sina medmänniskor och miljön.. Jag är verkligen imponerad och själv lite avundsjuk på deras kärlek till varandra och livet.. Underbar familj.
Vad är det jag ska veta? Jag ser ingenting att vara avundsjuk på i deras liv, snarare tvärtom.
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Hur bra har det blivit? De har ingen stabil punkt eller fasta inkomster?

Det jag ser i videos är inte att de fått det bra utan snarare tvärtom att de inte har någon trygghet och säkerhet. Att ha det gott tycker inte jag är att leva på andra.

Men folk här i tråden kanske har insider info, vad vet jag.
Skulderna växer, de avtar inte. Så länge det är så, så ser jag tyvärr bara att de kommer rota sig mer i deras nuvarande situation och inte ta sig ur det.
Citat:
Vi borde ha denna par som inspiration istället för att hitta fel och klanka ner på dem.
Är det inspirerande att ha 400tkr i skulder. Vara dömd misshandlare? Sakna kontakt med två av sina barn? Syssla med prostitution. Droger/missbruk och då syftar jag inte enbart på Melina, även Fredrik verkar ha haft ett förflutet av missbruk.
Senast redigerad av S.Y-Sophie 2023-07-13 kl. 21:20.
Citera
2023-07-13, 21:03
Bannlyst
Melinas pappa verkar såååå härlig. och han verkar vara sååå glad att ha Solomon , Melina och barnen på besök
Citera
2023-07-13, 21:25
Bannlyst
Oavsett deras historia så verkar Melina ha träffat in jackpott med Solomon, Detsamma gäller honom.
Underbar familj att följa. Det är extra inspirerande att se en familj från "botten" ta sig upp så högt som dessa individer ha gjort. Inget gör mig lyckligare än att se sånt.
Kör på! och jag hejar på er och önskar all gott. Tror inte ni behöver det för ni verkar ha förstått vad som är viktigt i livet men ändå så önskar jag se all lycka..
Citera
2023-07-13, 21:39
Medlem
bloodbenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Jag undrar vad det finns att inspireras av?

Jag vill inte bli byta bort mitt boende, min karriär, min egna bil osv mot en gammal husbil, algdrinkar, skulder och prickar i registret.

Jag har massor kärlek omkring mig också så det är inte där skon klämmer.

Jag tycker att deras "spirituella resa" är otroligt intressant, och det har inspirerat mig att tänka vad jag behöver i livet för att vara lycklig och inte.

Vad man finner inspirerande och vill ha i livet är ju högst individuellt. Jag själv blir inte ett dugg inspirerad av gemene man, skulle aldrig bära plagg med färg eller lyssna på popmusik. Men med det sagt, så skulle inte jag heller vilja leva exakt som dem.
Citera
2023-07-13, 21:45
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryE4
Oavsett deras historia så verkar Melina ha träffat in jackpott med Solomon, Detsamma gäller honom.
Underbar familj att följa. Det är extra inspirerande att se en familj från "botten" ta sig upp så högt som dessa individer ha gjort. Inget gör mig lyckligare än att se sånt.
Kör på! och jag hejar på er och önskar all gott. Tror inte ni behöver det för ni verkar ha förstått vad som är viktigt i livet men ändå så önskar jag se all lycka..
Vad är det för botten de tagit sig ur tillsammans mer exakkt och kommit upp så högt?
Citera
2023-07-13, 23:05
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jaha jävlar. Så han är inte WT-unge utan en rikemansunge.
Undra om många blir avundsjuka på honom och hans fördelar han har fått i livet? Många fattiga WT-Losers som är avundsjuka på hans härliga liv.
Avundsjuk? på vad?
Jag skulle aldrig vilja byta liv med S och M, eftersom jag gillar att ha ett hem, att ha mat, att ha värme, el, rinnande vatten, osv.
Citera
2023-07-13, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Avundsjuk? på vad?
Jag skulle aldrig vilja byta liv med S och M, eftersom jag gillar att ha ett hem, att ha mat, att ha värme, el, rinnande vatten, osv.

Rinnande vatten har dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in