Citat:
Ursprungligen postat av
Haman98
Det tror jag faktist du vet bättre än mig

Jag vet iallafall att de verkar ha det fint, med mycket kärlek och respekt till varandra , verkligen en familj som försöker göra allt rätt och göra sitt bästa för att vara snälla både mot varandra, sina medmänniskor och miljön.. Jag är verkligen imponerad och själv lite avundsjuk på deras kärlek till varandra och livet.. Underbar familj.
Vad är det jag ska veta? Jag ser ingenting att vara avundsjuk på i deras liv, snarare tvärtom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Wooqiprwo
Hur bra har det blivit? De har ingen stabil punkt eller fasta inkomster?
Det jag ser i videos är inte att de fått det bra utan snarare tvärtom att de inte har någon trygghet och säkerhet. Att ha det gott tycker inte jag är att leva på andra.
Men folk här i tråden kanske har insider info, vad vet jag.
Skulderna växer, de avtar inte. Så länge det är så, så ser jag tyvärr bara att de kommer rota sig mer i deras nuvarande situation och inte ta sig ur det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Haman98
Vi borde ha denna par som inspiration istället för att hitta fel och klanka ner på dem.
Är det inspirerande att ha 400tkr i skulder. Vara dömd misshandlare? Sakna kontakt med två av sina barn? Syssla med prostitution. Droger/missbruk och då syftar jag inte enbart på Melina, även Fredrik verkar ha haft ett förflutet av missbruk.