Citat:
Ursprungligen postat av
Huvudarmochta
Alla serier och filmer som skapas nuförtiden suger, och ja! Det är till stor del all feministisk propaganda som framförs som gör de dåliga! Det är fullständigt sant och det är varför de suger kuk! Ärligt talat även filmer och serier som skapades förlängesedan har blivit dåliga nu eftersom nu när de skapar nya säsonger så är det HELT bombarderat med feministisk skit. Man kan ju fan inte se!
En annan sak som jag också har märkt att själva filmen, alltså kameran som filmar har blivit sämre. Sämre vinklar när de snackar och har sämre kvalitet även fast man nu kan se på högre upplösningar. Förr kändes mer riktigt, nu ser man hur absolut FEJK det är. Förstår ni vad jag menar?
Varför har det blivit såhär och varför ändrar de inte? De har förstört några av mina favoritfilmer och favoritserier!
Håller med - kvaliteten har gått ner. Och det är för att spara pengar. Det finns serier där de sparar in på allt filmatiskt - istället är det ett par skådespelare som med sina repliker Berättar fram storyn. Det finns inte ens kulisser - ofta sker dialogen bara ute i naturen.
Men kom ihåg att folk på nittiotalet tyckte det skulle blir bra med kapitalism, privatisering, vinstdrivande, avreglering m.m. - Fantasin hos folk räckte inte till att räkna ut det skulle bli sämre kvalitet - Sämre kvalitet blir det ju när man sätter vinsten först. Allt blir sämre.
Det finns några äldre svenska serier på svt-play nu.. Passa på och titta och jämför.