2023-07-12, 20:09
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Enligt Sara själv (under "diskussionen" på Publicistklubben) får de in 150-200000 i månaden.
150 000 / 30 är 5 000
30 gäddor per månad blir 5 000 Kr per styck, som lägst räknat.
Citera
2023-07-12, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
150 000 / 30 är 5 000
30 gäddor per månad blir 5 000 Kr per styck, som lägst räknat.
Så småpengar alltså. Måste vara svårt att dra runt. Får säkert också in personliga arvoden på föreläsningar, debatter och intervjuer.
Citera
2023-07-12, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Är ni naiva, lyckligt ovetande eller något annat värre?!

https://www.svd.se/a/xP9LkR/tar-minuter-sedan-valler-sexinviterna-in-till-david-14
https://jamstalldhetsmyndigheten.se/aktuellt/nyheter/ny-rapport-fler-unga-riskerar-att-mota-forovare-pa-natet/
https://www.svd.se/a/opVa7R/stockholmspolisen-fangar-flera-natpedofiler-i-veckan
https://www.aklagare.se/nyheter-press/aktuellt-pa-aklagarmyndigheten/det-ar-inte-bara-att-stanga-av-kameran/
https://www.svd.se/a/4qxLk6/mannen-som-soker-barn-en-fara-for-rikets-sakerhet
https://www.1177.se/Vastra-Gotaland/liv--halsa/vald-overgrepp-och-sexuella-trakasserier/sexuella-overgrepp-pa-natet-ger-svara-sar-i-sjalen/
Nej nu är det faktiskt du som skämmer ut dig mer än vanligt. Ingen som ens yppat något om att övergrepp inte är skadligt. Vi har diskuterat metoden dumpen anväder, dess eventuella verkan, och vem som får lida för det.
Men iofs inte förvånad, det kommer ju från dig.
Citera
2023-07-12, 20:18
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Så småpengar alltså. Måste vara svårt att dra runt. Får säkert också in personliga arvoden på föreläsningar, debatter och intervjuer.
Ja men då hade väl inte föreläsningarna börjat, då det var förening var det ideellt, någon fika på vägen och på deras möten är väl okej men försörjning får man ta från annat håll i en ideell förening.
Citera
2023-07-12, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Nej nu är det faktiskt du som skämmer ut dig mer än vanligt. Ingen som ens yppat något om att övergrepp inte är skadligt. Vi har diskuterat metoden dumpen anväder, dess eventuella verkan, och vem som får lida för det.
Men iofs inte förvånad, det kommer ju från dig.
Om du bryr dig om att gå in på länkarna så behandlar det oerhört överväldigande antal närmanden från vuxna män som unga utsätts för på nätet. Dvs tyvärr är det gott om fisk att torska.
Citera
2023-07-12, 20:35
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Enligt Sara själv (under "diskussionen" på Publicistklubben) får de in 150-200000 i månaden.

Stämmer siffrorna så är de säkert ännu mer idag då dom har fått företagssponsorer
Citera
2023-07-12, 20:45
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Om du bryr dig om att gå in på länkarna så behandlar det oerhört överväldigande antal närmanden från vuxna män som unga utsätts för på nätet. Dvs tyvärr är det gott om fisk att torska.
Dessa länkar signalerar det är omfattande, och Dumpens 250 detsamma. Det saknas statistik, rätt använd statistik är bra, varför finns det ingen sådan om det är omfattande. Klart att åklagare polis ser en massa då de sitter på de positionerna. Vi är 1 050 000 personer, man får se det i det sammanhanget, en är en för mycket men det som skrivs visar- bevisar inte att det är vanligt.

Det att barn blir kontaktade är inte bra, det gör de konfunderade, på samma sätt men kanske i lägre grad blir de konfunderade av att läsa i Dumpen och om Dumpen, det är inte heller bra.

Det finns inga siffror på hur många barn som låter sig förföras. Och som vill förföras.

Så jag gör ett test, du 14 år eller yngre, kontakta mig en 65 åring för sex tillsammans, skicka PM.
Om du skulle svara mig på denna kontaktannons, hör av dig, blir inget sex (lägger till detta för säkerhets skull)

Menar inte att detta blir representativt, men ändå.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2023-07-12 kl. 20:56. Anledning: Lägger till
Citera
2023-07-12, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Stämmer siffrorna så är de säkert ännu mer idag då dom har fått företagssponsorer

Frågade en av sponsorerna om vad dom betalade och det var i runda slängar 800 kronor. Inte jättemycket pengar precis.
Citera
2023-07-12, 21:31
Medlem
goofers avatar
Citat:
De har en ansvarig revisor som granskar som andra företag. Varför älta hela tiden, bara att läsa när det är dags och ta det från där.
2021 drog de igång eller hur?
Har du eller någon annan fått tillgång till dumpens finanser?

Visst är det så att de båda pedofiljägarna har skyddade personuppgifter?
Och då inte kan tex sökas på någon lönekoll.
Passar ju bra nu när det ramlar in mycket swish.

Jag noterar också att så fort det blir tal om pengar, donationer och swish blir Saras temperament förändrat och hon blir vaksam och på hugget.
Hon gillar inte att prata om det och hon snäser av folk på Facebook som vill diskutera swish och vart pengarna går.
Hörsammat inte det så blir de avstängda och bannade på deras facebook, jag vet för det hände mig också.

Men fortsätt ni att leva i naivitet och inbilla er att det är helt skötsamma och ärliga personer bakom dumpen med ett rent brottslingar och belastningsregister bakom sig.

Men jag säger så här: när något verkar för bra för att vara sant är det förmodligen inte sant!
Citera
2023-07-12, 21:35
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagge1
De blir inte rika på att driva Dumpen, det handlar om småpengar. Det hade gått att tjäna så mycket mer pengar om de hade gjort något annat än att driva Dumpen. Av alla dåliga argument så måste argumentet att de gör detta för att tjäna en massa pengar vara det mest patetiska.
Hur skulle de där två missbrukarna som stod helt utan pengar när dumpen starta kunnat tjäna pengar på annat?
Du svamlar tyvärr nu.
Historien har visat att pengar är den största av drivkrafter, speciellt om man inte har några själv.

Du vet att Patrik aldrig jobbat i hela sitt liv va?
Och förmodligen gäller det Sara också om man inte räknar prostitution som arbete.

De var båda riktigt illa ute innan swishar rädda dem.
Citera
2023-07-12, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
2021 drog de igång eller hur?
Har du eller någon annan fått tillgång till dumpens finanser?

Visst är det så att de båda pedofiljägarna har skyddade personuppgifter?
Och då inte kan tex sökas på någon lönekoll.
Passar ju bra nu när det ramlar in mycket swish.

Jag noterar också att så fort det blir tal om pengar, donationer och swish blir Saras temperament förändrat och hon blir vaksam och på hugget.
Hon gillar inte att prata om det och hon snäser av folk på Facebook som vill diskutera swish och vart pengarna går.
Hörsammat inte det så blir de avstängda och bannade på deras facebook, jag vet för det hände mig också.

Men fortsätt ni att leva i naivitet och inbilla er att det är helt skötsamma och ärliga personer bakom dumpen med ett rent brottslingar och belastningsregister bakom sig.

Men jag säger så här: när något verkar för bra för att vara sant är det förmodligen inte sant!
Patrik har kanske inte skyddade? Är du rädd att de tjänar några kronor eller? Jag tror jag måste swisha några rödingar bara för att det finns såna små grinollar som sitter och piper om småpengar. Så länge du inte swishar är det inte din sak, eller hur? Eller? Eller? Vad är problemet? De mottar inget statligt understöd, inte ens sökt det så dina skattepengar (om du betalar sådan) är säkra.
Citera
2023-07-12, 21:43
Medlem
Peace2023s avatar
Såg några klipp på dumpen,
"Varför skriker du, jag står alldeles bredvid dig" frågar en gubbe Sara.

Det undrar jag med, varför hon skriker och hånler. Det borde vara någon mer lugn och sansad som konfronterar, eftersom de nu tycker detta tillvägagångssätt är nödvändigt.

Sen tjejen som sitter i framsätet i en annan video, hon verkar ju helt oskyldig men Sara skriker att hon minsann ja ja det förstår man ju och...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in