Citat:
Ursprungligen postat av
Bertil.1987
Jag håll int alls med
Ville dumpen skapa maximal skada hade dom kunnat gå mkt längre genom att hänga ut både gadda, barn och sambo men dom gör int det
Dom skriver på sin hemsida där dom uppmanar andra att int heller kontakta anhöriga, dom skrev en hel artikel när dom tydligt fördömde en händelse där en av gäddornas garageuppfart blev klottrad och gärningspersonerna hade klottrat pedofil eller liknande
Dom har haft med 2 kvinnor som vart tsm med varsin gädda där dom fått berätta sin historia, den ena i en video som ligger uppladdad och den andra i en podd
Dom har en anhöriggrupp på Facebook där dom stöttar anhöriga, Stella som frekvent dyker upp på en del konfrontationer brukar dom använda sig av för att stötta dom anhöriga
Dumpen gör en hel del (säkert ett enormt arbete bakom kulisserna) för att stötta och hjälpa dom anhöriga som gör mig fullständigt övertygad om att dom inte är ute efter att göra maximal skada för dom anhöriga
Skriver de i VARJE artikel att de ska låta bli anhöriga, vet de att alla läser allt på sidan som dessutom är rörig, nej det vet de ej.
Du skriver de inte gör allt för att maximera, bevis för det är att de inte lägger ut anhöriga, jo jag tackar. Dumpen skriver gäddorna har sig själva att skylla, som ett alibi för dem. Men skulle de lägga ut anhöriga kan de nog inte räddas av utgivningsbeviset.
Mycket skam och skuld läggs på anhöriga av allmänheten. Hur kunde de inte se, hur kunde de inte förstå, de måste vara suspekta själva. Att delta i en podd kan vara ett sätt att köpa sig fri från skuldbeläggning. De anhöriga som kritiserat har fått bannor och mothugg av Sara, hon tycker de är i maskopi med sin anhörig. Vad Sara inte förstår är att de inte är mot avslöjandet utan hur det sköts.
De anhöriga borde skapa en egen Facebook där ingen från Dumpen tillåts vara. Så att alla vågar skriva fritt, tror inte man kan skriva vad som helst, då den modereras av fler från Dumpen.