Citat:
Ursprungligen postat av
hahahohoyrsovane
Om du bryr dig om att gå in på länkarna så behandlar det oerhört överväldigande antal närmanden från vuxna män som unga utsätts för på nätet. Dvs tyvärr är det gott om fisk att torska.
Dessa länkar signalerar det är omfattande, och Dumpens 250 detsamma. Det saknas statistik, rätt använd statistik är bra, varför finns det ingen sådan om det är omfattande. Klart att åklagare polis ser en massa då de sitter på de positionerna. Vi är 1 050 000 personer, man får se det i det sammanhanget, en är en för mycket men det som skrivs visar- bevisar inte att det är vanligt.
Det att barn blir kontaktade är inte bra, det gör de konfunderade, på samma sätt men kanske i lägre grad blir de konfunderade av att läsa i Dumpen och om Dumpen, det är inte heller bra.
Det finns inga siffror på hur många barn som låter sig förföras. Och som vill förföras.
Så jag gör ett test, du 14 år eller yngre, kontakta mig en 65 åring för sex tillsammans, skicka PM.
Om du skulle svara mig på denna kontaktannons, hör av dig, blir inget sex (lägger till detta för säkerhets skull)
Menar inte att detta blir representativt, men ändå.