2023-07-12, 18:31
Medlem
Blaisens avatar
Vi blev än en gång påminda (i senaste podden) om hjälp att verifiera identiteten på Boss-gäddan. Hur kommer det sig att han kan flyga så under radarn? Eremit?
[https://dumpen.se/2023/06/24/boss-gaddan-napp-245-goteborg/]
Citera
2023-07-12, 18:31
Medlem
Blackdollkillers avatar
Så gällande husbilsnegerns fru, så är det fortfarande henne negern associerar till när det gäller chatten att hon skall vara med på övergreppet. Alltså hon som har ett efternamn som låter som knulla? Är det rätt?
Eller är hon ett ex?
Citera
2023-07-12, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATWA.Manson
De har inget bolag tillsammans, hon jobbar för honom. Utöver det är de vänner och lika fuxked up båda två.
Jag vet detta alltför väl, då jag känner henne alltför väl.
Så du känner henne?
Brukar hon ge sig på barn?
Citera
2023-07-12, 18:52
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Så du känner henne?
Brukar hon ge sig på barn?
Ja, du, jag känner henne väldigt väl.
Nej, inte så som jag känner hemme.
Jag är inte ett dugg förvånad vad gäller JMÖ, men att hon var med chockade mig till de milda grader.
Citera
2023-07-12, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wheem
Hon har skrivit på Facebook att det inte är hon, men jag tror att hon talar osanning. Hon säger ju att currypågen är hennes chef i videon (de har ju bolag ihop). På Facebook skriver hon "företaget som jag jobbar för"...

Att döma utifrån rösten och den blurrade videon på Dumpen så ser det ut som hennes egen kropp, hållning och frisyr dessutom. Nu ligger hennes sajt nere. Har man inget att dölja så har man ingen anledning att plocka ner information från nätet. Hennes reaktion och impuls i det här fallet är som gäddorna när de blir konfronterade. Allting ska bort så fort som möjligt.
Det kan inte bero på att folk försöker sabotera hennes verksamhet då? Om hon utsätts för förtalskampanjer av personer på nätet så kan jag förstå att hon väljer att ta en paus.
Citera
2023-07-12, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Så gällande husbilsnegerns fru, så är det fortfarande henne negern associerar till när det gäller chatten att hon skall vara med på övergreppet. Alltså hon som har ett efternamn som låter som knulla? Är det rätt?
Eller är hon ett ex?

Nej.
Hon i bilen är inte JB. Ej heller hon som bor på samma adress.
Citera
2023-07-12, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814
Nej.
Hon i bilen är inte JB. Ej heller hon som bor på samma adress.
Så för att sammanfatta

1. Vi vet inte vad hon visste innan träffen. Gäddan kan ha ljugit om åldern på personen han skulle träffa eller inte nämnt åldern alls.

2. Hennes reaktion som personer i tråden tycker är märklig kan bero på att hon hört hela konversationen från sin plats i husbilen. Hon har ju sett hela spektaklet åtminstone. Alltså kan det vara rätt rimligt att hon säger sig vara oskyldig vid konfrontation. Behöver således inte vara en konstig reaktion.

3. Vi vet inte ens vem personen är på grund av blurrandet så nu pågår det någon häxjakt på olika kvinnor. Allt sker utan tillräckliga bevis.

Trist att folk i tråden är så kåta på att få fram en möjlig hongädda att man inte kan tänka kritiskt.
Senast redigerad av coldzera 2023-07-12 kl. 19:16.
Citera
2023-07-12, 19:13
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Frågan är om de bryr sig. Kommunal verksamhet där det är brist på folk och det finns ingen risk för att komma i kontakt med ungdomar, tvärtom. Han har inte begått något brott heller så facket lär vara på hans sida. Bättre han fortsätter ta hand om pensionärer så ingen anledning att köpa ut honom dyrt för skattepengar.
Höör är en liten skithåla så det råder visserligen personalbrist där.
Att köpa ut folk är problemet och det är inte många som vill göra det.
Men om jag hade en anställd som gjorde det han gjorde mot barn så skulle jag göra allt för att bli av med honom. När jag säger allt så menar jag saker man inte får göra. Men det är jag det.
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tror jag också: rätt ålder till rösten, klippt som en pojke, ingen haka (kan vara tecken på syndrom och ADHD) och allmänt WT...
Kan vara det mest spektakulära uttalande jag hört på länge.
Citera
2023-07-12, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATWA.Manson
Jag tänker inte skriva något öppet här i nuläget, undrar du något så kan du skriva privat.
Om du kan bekräfta för folk här att den de är på via FB är fel person (hundtjejen) vore bra... Om det stämmer. Så slipper hon mer skit.
Citera
2023-07-12, 20:21
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Eftersom han saknar framtänder åker Håkan upp automatiskt
HON, jag pratar om kvinnan JB.
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring

Kan vara det mest spektakulära uttalande jag hört på länge.
Visst är det härligt?
Citera
2023-07-12, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Om du kan bekräfta för folk här att den de är på via FB är fel person (hundtjejen) vore bra... Om det stämmer. Så slipper hon mer skit.

Det har hon ju redan bekräftat om du hade orkat läsa
Citera
2023-07-12, 20:32
Medlem
timpanis avatar
Jävligt roligt när senaste gäddan skulle fly scenen och råkade gå ner för den uppåtgående rulltrappan

_____
Kan folk sluta referera till Facebook som "FB"? "FB" har varit en förkortning för Flashback sen långt innan Facebook fanns. Nu blir det jätteförvirrande. Särskilt eftersom ni refererar till Facebook som "FB" på just Flashback. Bättre att sluta använda denna förkortning helt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in