2023-07-12, 17:03
Medlem
Den senaste gäddan måste ju vara den absolut kaxigaste hittills?
Citera
2023-07-12, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATWA.Manson
Kvinnan i videon är INTE hans sambo, utan en vän till honom. Jag känner henne VÄLDIGT väl och har tagit itu med detta själv igår. Han har stängt av sin telefon och vågar inte besvara samtal.
Bruden i bilen driver inte någon firma av något slag, men hon är en sjuk liten bitch. Vi åkte hem till henne igår av skäl jag inte vill gå in på, men av yttersta vikt och såväl hon som hemmes pojkvän (inte Mowgli som ni ser i videon) var livrädda.
Mowgli som jag kallar honom i flera år är en jävla äckligt typ och jag förvånades inte ett dugg av detta.
Jag har haft kontakt med dumpen otaliga gånger igår och det kommer komma en update på detta.
Jag får inte outa några namn i tråden, men man kan ju alltid skicka ett dm...

Tack för info.
Citera
2023-07-12, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Den dumdryge #254 ser ut som en korsning mellan Plura, Fleksnes och Bengt Frithiofsson.
Med lite inslag av Edward Blom
Citera
2023-07-12, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ditalltpekar
Vattentätt försvar: -Min telefon brukar autokorrigera "söker tjej på 23 år" till "söker tjej på 13 år" så jag förutsätter att det även händer andra.
Sure, vilken jävla otur att du och dem har omvänt barnfilter
Citera
2023-07-12, 17:38
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATWA.Manson
Kvinnan i videon är INTE hans sambo, utan en vän till honom. Jag känner henne VÄLDIGT väl och har tagit itu med detta själv igår. Han har stängt av sin telefon och vågar inte besvara samtal.
Bruden i bilen driver inte någon firma av något slag, men hon är en sjuk liten bitch. Vi åkte hem till henne igår av skäl jag inte vill gå in på, men av yttersta vikt och såväl hon som hemmes pojkvän (inte Mowgli som ni ser i videon) var livrädda.
Mowgli som jag kallar honom i flera år är en jävla äckligt typ och jag förvånades inte ett dugg av detta.
Jag har haft kontakt med dumpen otaliga gånger igår och det kommer komma en update på detta.
Jag får inte outa några namn i tråden, men man kan ju alltid skicka ett dm...

Ok, men vad är det som är så sjukt med henne?
Citera
2023-07-12, 17:42
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Lika kagig som "Prippen" i Malmö, som också var danskättad. Trots anfall-är-bästa-försvar-attityden så hittade de Prippen i ett rep hemma i Skurup när han inte dök upp på jobb i Trelleborg på Måndagen. Kan vi hoppas på liknande utfall här, fast ett lyckat självmordsförsök?
Han måste ju va en fullständigt oduglig idiot. Att hänga sig tar max 2 minuter och han klarar inte att lösa det utan misslyckas totalt så hans anhöriga ser det innan det är klart. Då menar man inte allvar. Vill man hänga sig så löser man det så inga oskyldiga kommer innan det är avslutat.
Citera
2023-07-12, 17:45
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Husbilsnegern är fanimej en riktigt sorglig stackare…. Pundarrasta, tandlös, brun, pederast och trosbärare. Undrar om han har extra trosor med sig på husbilssemestern?

https://imgur.com/a/74gpYcV

Citat:
Ursprungligen postat av SL!z3B!T
Unstoppable - Kinky Berra och Tekakan .MP4
https://gofile.io/d/Hn6rUj
https://delafil.se/151f87107db19dd9/Unstoppable_-_Kinky_Berra_and_Tekakan_r2.mp4

Tack för satiren bägge två! När de uttjatade jävla pedofilansiktena dyker upp i videon brister det för mig i alla fall.
Citera
2023-07-12, 18:06
Medlem
wheems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tror jag också: rätt ålder till rösten, klippt som en pojke, ingen haka (kan vara tecken på syndrom och ADHD) och allmänt WT...

Hon har skrivit på Facebook att det inte är hon, men jag tror att hon talar osanning. Hon säger ju att currypågen är hennes chef i videon (de har ju bolag ihop). På Facebook skriver hon "företaget som jag jobbar för"...

Att döma utifrån rösten och den blurrade videon på Dumpen så ser det ut som hennes egen kropp, hållning och frisyr dessutom. Nu ligger hennes sajt nere. Har man inget att dölja så har man ingen anledning att plocka ner information från nätet. Hennes reaktion och impuls i det här fallet är som gäddorna när de blir konfronterade. Allting ska bort så fort som möjligt.
Senast redigerad av wheem 2023-07-12 kl. 18:09.
Citera
2023-07-12, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wheem
Hon har skrivit på Facebook att det inte är hon, men jag tror att hon talar osanning. Hon säger ju att currypågen är hennes chef i videon (de har ju bolag ihop). På Facebook skriver hon "företaget som jag jobbar för"...

Att döma utifrån rösten och den blurrade videon på Dumpen så ser det ut som hennes egen kropp, hållning och frisyr dessutom. Nu ligger hennes sajt nere. Har man inget att dölja så har man ingen anledning att plocka ner information från nätet. Hennes reaktion och impuls i det här fallet är som gäddorna när de blir konfronterade. Allting ska bort så fort som möjligt.

Fel. Scrolla längre upp så ser du någon som känner hon i bilen
Citera
2023-07-12, 18:24
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Ok, men vad är det som är så sjukt med henne?
Jag tänker inte skriva något öppet här i nuläget, undrar du något så kan du skriva privat.
Citera
2023-07-12, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Halloj, tänkte på en sak

Om det är helt off topic så radera gärna - men om inte låt det vara kvar.

Kan jag/ vi inte publicera alla de bästa citaten från gäddorna självklart med en hänvisning till vem det var som sade vad med länk från dumpens hemsida?

Detta så att eventuellt nypåstigna på dumpentåget inte missar alla dessa stjärnor och vad de sagt.

Jag har några favoriter,- vissa är klassiker medan andra är nya bubblare, kan inte rapa upp alla men startar med dessa.

"Det går åt helvete med frugan "

https://dumpen.se/2022/03/15/nu-gar-det-at-helvete-napp-igen/

Nästa

Patrik Sjöberg vid konfrontation-
"de där badbollarna och alla uppblåsbara grejerna, vad är dealen med det?"
(Gäddan svarar skånska)

Jaaaaaa, det skall well du scheita i"

https://dumpen.se/2022/12/29/underbare-uppblasbare-magnusbadboll-napp-179-ystad/

Och den senaste

"Dei aaee juu for fan jaj"
(När han får se sig själv i Saras mobil)

TiktokJanne

" tror du jag ska bli bannad för att jag dricker ett glas vin........ Nu kommer det nån här "

https://dumpen.se/2023/06/27/coachjanne-napp-246-stockholm-varmdo/

Och sist men inte minst.
Eller jo minst, som någon skrev. Kuken såg ju ut som en dålig Crepe med frasiga sidor

"Dei ei jou for fan jauj"

(På svenska " Det är ju för fan jag")

https://dumpen.se/2023/07/11/gubbgaddan-napp-254-helsingborg-hoor/

Så många gäddor, Så många klassiska citat.
Hoppas att alla hamnar i historieböckerna så de svinen aldrig glöms bort.

eller som popgruppen Kent sade så väl

Då och nu och för alltid.

Bra idé men det måste ju vara en diskussion om dem. Eller om man får göra en annan tråd där de får vara? Jag tycker Jannes tror du jag ska bli bannad om jag dricker ett glas vin .... nu kommer det nån här.

Den är så exakt på när det inte har hänt ... och en halv sekund så har det hänt. Pang!
Citera
2023-07-12, 18:27
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wheem

De har inget bolag tillsammans, hon jobbar för honom. Utöver det är de vänner och lika fuxked up båda två.
Jag vet detta alltför väl, då jag känner henne alltför väl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in