Citat:
Det är över för att Ukraina inte kommer ta tillbaka dessa områden. De fick även beslut av Nato att de inte kommer kunna joina, vilket var ytterligare ett mål av Ryssland. Så kriget är över.
Citat:
Nej det sa han inte, han pratade om en viss fas, det var situationeni sydöst. Då började som sagt Ukraina prata med ryssarna men sen krävde väst att de skulle sluta och istället få vapen av väst.
När MacGregor säger att det är fullständigt över inom 10 dagar så är det precis det han menar. Det är FULLSTÄNDIGT över. Inom 10 dagar. Inte att kriget fortsätter vid nästan samma frontavsnitt i öster 1,5 år senare. Och att ryssarna måste stå emot ukrainska offensiver.
Citat:
1. MacGregor har i stort sett alltid fel. Nästan varje gång. Med nästan alla hans spådomar. Här finns några exempel.
2. Många hänvisar till honom som en slags expert och analytiker. Då finns det krav på personen att han har rätt ibland. Men eftersom han i stort sett alltid har fel, blir det löjligt när folk hänvisar till honom med det syftet.
3. Jag minns inte exakt vad jag sagt om missiler, men jag utger mig inte att vara en expert eller analytiker dock. Är en vanlig privatperson.
2. Många hänvisar till honom som en slags expert och analytiker. Då finns det krav på personen att han har rätt ibland. Men eftersom han i stort sett alltid har fel, blir det löjligt när folk hänvisar till honom med det syftet.
3. Jag minns inte exakt vad jag sagt om missiler, men jag utger mig inte att vara en expert eller analytiker dock. Är en vanlig privatperson.
Nej det är du som missförstår vad han säger och sen tar ut citat från sammanhang.
Hans intervjuer är ofta längre, men du väljer ut citat, inte ens hela meningar ibland för att bevisa något! Ja propaganda kallas det.