Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-07-11, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10juni
Jag menar ingenting utan ställde bara en fråga. För det finns ju inget som pekar på att utredarna satt likhetstecken mellan Svartenbrandt och Skelleftehamnsmannen. Och de verkar inte heller ha gjort någon Svartenkoppling till något av de andra anonyma breven. Tänk om de har rätt.

De som höll på med Svartenbrandt slutade ju när han dog.
Citera
2023-07-11, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
De som höll på med Svartenbrandt slutade ju när han dog.
Utredarna har ju arbetat med ett antal avlidna misstänkta genom åren, så hans frånfälle kan knappast ha varit huvudanledningen. Snarare då att han ansågs mindre intressant i sammanhanget.
Citera
2023-07-11, 17:30
Medlem
perry2s avatar
Cosi Fan Tutte leddes av Tore Forsberg och Torbjörn Elming (Fjs Chef)

Tidigare har vi bara hört T Forsberg och Rose som inblandade i Cosi Fan Tutte, samt att de rör sig på Cafe opera och Club Embassy.
Övningen Gustav på Gotland slutar 28 feb 1996. Flera inblandade har problem med alibi mordnatten, de pratar bla värnpliktig chaufför att ge dem alibi some ej tidsmässigt stämmer. Flera på Gustav har FJS bakgrund

Källa Podden det Hemmeligeste av det Hemmelige.
Senast redigerad av perry2 2023-07-11 kl. 17:33.
Citera
2023-07-11, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10juni
Utredarna har ju arbetat med ett antal avlidna misstänkta genom åren, så hans frånfälle kan knappast ha varit huvudanledningen. Snarare då att han ansågs mindre intressant i sammanhanget.

Jag vet inget om det. Man kunde ju inte förut peka ut en avliden men iom Krister Petersson gick det alldeles utmärkt.
Svartenbrandt är Palmes mördare, brevskrivare till många brev till utredare och andra + har skrivit boken Kontraktet.
Så är det o myndigheten får ta itu med det ist för att peka ut oskyldiga.
Glömde: Svarten har mördat fler än Palme. Bla minst en som antagligen visste för mycket.
Senast redigerad av Cianneli 2023-07-11 kl. 18:26.
Citera
2023-07-12, 11:27
Medlem
Citat:
Du har nog sagt det förut.
Men är det samma person som skrivit?

Tror inte jag har skrivit ut namnet här.
Citera
2023-07-12, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Robert-Ynglingen-
https://docs.google.com/document/d/1a6XyNOw_gg_-7L9aQhKHI1DpVnEhYS-N-8cmrq7KFTs/edit?usp=drivesdk

Behöver åtkomst. Vad innehåller dokumentet?
Citera
2023-07-12, 12:26
Medlem
Citat:
Du har nog sagt det förut.
Men är det samma person som skrivit?

Svartenbrandt och ”Henrik” är inte samma person. 100%
Citera
2023-07-12, 12:27
Bannlyst
Behövs ingen åtkomst. Bara att öppna. Annars surfa in på facebook Robert Barestrand...klicka vidare till sanningen om palmemordet...
Citera
2023-07-12, 12:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kall-Kyl
Svartenbrandt och ”Henrik” är inte samma person. 100%

Svartenbrant hadde inget med palmemordet att göra.
Citera
2023-07-12, 12:31
Bannlyst
Citat:

https://sanningenompalmemordet.wordpress.com/
Citera
2023-07-12, 14:12
Medlem
Citat:

Nej, och det har kanske inte ”Henrik” heller. Men det här gällde frågan om breven skrivna av ”Henrik” var samma brev som skrivits av andra. Tex Svartenbrantd. Om han nu skrivit några brev…

Min poöng är iaf att den som skrev brev under pseudonymen ”Henrik” INTE är Svarten.
Citera
2023-07-12, 14:16
Medlem
Citat:
Behövs ingen åtkomst. Bara att öppna. Annars surfa in på facebook Robert Barestrand...klicka vidare till sanningen om palmemordet...

Då har du nog ställt in delningen fel. När jag klickar så säger google drive att jag behöver begöra tillgång. Vilket jag gjort flera gånger. Men är det samma som du redan lagt ut på din hemsida så…

Har det inget med det jag frågar om att göra? Inget om det du kommenterade på att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in