2023-07-12, 09:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Summan
Jag räknar nästan dagarna, om troligast ett år har Arvid och Ida gått skilda vägar eller i bästa fall om max två år. Så galet att skaffa barn så direkt, det var säkert bara Idas beslut i rädsla för den biologiska klockan.

Själv kunde jag inte bry mig mindre om dom skiljer sig eller inte, tycker det är urlöjligt att både snacka om dom som några jävla gurus och att hoppas att dom skiljer sig.
Men du har 100% fel om Ida, du får väl faktiskt se intervjuerna dom gjort om du ska komma med en sån vild gissning. Faktum är att Arvid sa åt henne att kasta sina p-piller efter bara 3 veckor och att Ida tyckte han var sjuk i huvudet då. Detta har båda bekräftat, även att Ida inte gick med på det, men 6 veckor senare sa hon ok . Jag mår illa av att ens diskutera detta då det nu rör en ny liten människa också och mår illa av deras jävla utnyttjande av barnet på instagram och intervjuer och försöket att bli kändisar som familj. Helt fel i tiden guys! Sharenting fördöms av barnpsykologer och barnombudsmannen, https://www.svt.se/nyheter/barnombudsman-delade-bilder-pa-barn-sharenting det är inte coolt, sen faktiskt ett antal år tillbaka.
Se även 80-talets föräldraguru Anna Wahlgren som utnyttjade sina barn för att bli känd och beundrad som förälder, det föll inte ut väl.
https://youtu.be/9Efc5khg71Q
Senast redigerad av Undringar 2023-07-12 kl. 09:04.
Citera
2023-07-12, 13:02
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag tror att Arvid pushade för barnet för att bräcka de andra på återträffen och ses som de stora ”vinnarna”. De har båda uppgett att de är väldigt tävlingsinriktade och det känns som om de gjort denna såpa till just en tävling om bästa värsta paret. Allt för att synas och göra en karriär som influencers efteråt så att de kan göra samarbeten och sälja chips och håroljor som tacoparet.

Jag börjar fundera på om Arvid faktiskt inte bor med Ida, det kanske blir för jobbigt för honom med hans behov av egentid?

Jag ger dem max ett år eller två.

Jag tror att de håller ihop längre, enbart för att de nu börjat rida på "kändis"(b-kändis)-vågen och har ett gemensamt konto som tacoparet, vilket garanterat är en dröm för Arvid. Den kroken vill han inte släppa i första taget.
Jag tycker det är synd att inte Freddan och Stina fick vara först med barn, de hade verkligen förtjänat det.
Dock var Ida verkligen helt strålande vacker som gravid!
Citera
2023-07-12, 21:44
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Jag tror att Arvid pushade för barnet för att bräcka de andra på återträffen och ses som de stora ”vinnarna”. De har båda uppgett att de är väldigt tävlingsinriktade och det känns som om de gjort denna såpa till just en tävling om bästa värsta paret. Allt för att synas och göra en karriär som influencers efteråt så att de kan göra samarbeten och sälja chips och håroljor som tacoparet.

Jag börjar fundera på om Arvid faktiskt inte bor med Ida, det kanske blir för jobbigt för honom med hans behov av egentid?

Jag ger dem max ett år eller två.

Du har nog en poäng där. Arvid måste ha egentid konstant och vill hänga med sina ex och det kan han inte göra sammanboende med Ida. Jag ger det oxå max 2 år. Detta förhållande är väl det jag minst trott på genom tiderna i dejting tv:ns värld. Något värre och mer forcerat har aldrig skådats. Snart hör vi Ida prata ut i en tv soffa med rullande tårar nerför kinderna när Arvid hittade en mer spännande kvinna utanför den grå vardagen (som han kände efter ett par dygn med Ida).
Senast redigerad av Tervull 2023-07-12 kl. 21:47.
Citera
2023-07-13, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Du har nog en poäng där. Arvid måste ha egentid konstant och vill hänga med sina ex och det kan han inte göra sammanboende med Ida. Jag ger det oxå max 2 år. Detta förhållande är väl det jag minst trott på genom tiderna i dejting tv:ns värld. Något värre och mer forcerat har aldrig skådats. Snart hör vi Ida prata ut i en tv soffa med rullande tårar nerför kinderna när Arvid hittade en mer spännande kvinna utanför den grå vardagen (som han kände efter ett par dygn med Ida).

Det värsta är ju att Arvid sa i intervjun med Anis Don Demina att han kunde ha klickat med Lina också…Hur han nu kunde säga det inför sin nyförlösta hustru vars kejsarsnitt inte läkt ännu…Han är ju bara för mycket.

https://www.youtube.com/watch?v=TqvURKObS2Y
Citera
2023-07-13, 12:35
Medlem
Citat:
Det värsta är ju att Arvid sa i intervjun med Anis Don Demina att han kunde ha klickat med Lina också…Hur han nu kunde säga det inför sin nyförlösta hustru vars kejsarsnitt inte läkt ännu…Han är ju bara för mycket.

https://www.youtube.com/watch?v=TqvURKObS2Y

Vad är det med det då? Klart man kan klicka med flera olika personer.
Citera
2023-07-13, 14:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Vad är det med det då? Klart man kan klicka med flera olika personer.

Vad det är med det? Att han snackade om att han lika gärna hade kunnat bli matchad med Lina och att dom ”fann varandra där på natten” och grät i varandras armar typ. Men sen att det trots allt kändes rätt att komma hem till Ida. ”Det var ju en jävla tur” svarade Ida irriterat. Såg en skärmdump nånstans på att Arvid satt och kramade Linas lår med handen på återträffen och att hon gjorde likadant med hans, när alla satt i soffan. Ida såg inte ut att märka det.
Citera
2023-07-14, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Vad det är med det? Att han snackade om att han lika gärna hade kunnat bli matchad med Lina och att dom ”fann varandra där på natten” och grät i varandras armar typ. Men sen att det trots allt kändes rätt att komma hem till Ida. ”Det var ju en jävla tur” svarade Ida irriterat. Såg en skärmdump nånstans på att Arvid satt och kramade Linas lår med handen på återträffen och att hon gjorde likadant med hans, när alla satt i soffan. Ida såg inte ut att märka det.

Vid 43.34 kan man se hur Arvid håller handen på Linas ben och Lina håller om Arvids ben. Medan Ida håller om Arvid. Ja vad ska man säga. Gränslöst är bara förnamnet.
https://www.svtplay.se/video/895xdX9/gift-vid-forsta-ogonkastet/1-vad-hande-sen-det-finns-sa-sjukt-mycket-att-beratta?position=2565&id=895xdX9
Citera
2023-07-14, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar

Antagligen därför Lina var så knäckt efter parhelgen. Hon insåg att hon hade kunnat få Arvid. Och så fick hon Alex.
Citera
2023-07-14, 00:33
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Vid 43.34 kan man se hur Arvid håller handen på Linas ben och Lina håller om Arvids ben. Medan Ida håller om Arvid. Ja vad ska man säga. Gränslöst är bara förnamnet.
https://www.svtplay.se/video/895xdX9/gift-vid-forsta-ogonkastet/1-vad-hande-sen-det-finns-sa-sjukt-mycket-att-beratta?position=2565&id=895xdX9
Man ser på Ida att hon är medveten om det varför hon försöker spela avslappnad kring det genom det malplacerade flinet där hon stirrar intensivt på rutan för att inte röja sig själv, där borde hon ha flyttat Linas hand och gått med den till en matberedare & stoppat ner den och tryckt på ON knappen och samtidigt fortsatt flina
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-07-14 kl. 00:36.
Citera
2023-07-14, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Man ser på Ida att hon är medveten om det varför hon försöker spela avslappnad kring det genom det malplacerade flinet där hon stirrar intensivt på rutan för att inte röja sig själv, där borde hon ha flyttat Linas hand och gått med den till en matberedare & stoppat ner den och tryckt på ON knappen och samtidigt fortsatt flina

För en gångs skull hade kanske Arvid reagerat med äkta känslor då!
Citera
2023-07-14, 05:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Antagligen därför Lina var så knäckt efter parhelgen. Hon insåg att hon hade kunnat få Arvid. Och så fick hon Alex.

Nu är jag lyckligt gift men fattar inte hur du kan skriva så. Alex är ljusår mer attraktiv än Arvid, inifrån och ut. Han ser bra ut till skillnad från Arvid och sen är Arvids personlighet och beteende så vidrigt avtändande att han hade tur som blev matchad med en tjej som bestämt sig i förväg för att hon skulle få mannen i sitt liv. Detta har hon sagt flera ggr i intervjuer. Ida borde aldrig ha fått vara med i programmet, är man så blint längtande efter kärlek att man sväljer vem och vad som helst är det ju tjänstefel av psykologerna att ta ut henne och matcha med programmets mest narcissistiska och gränslösa man.
Citera
2023-07-14, 05:59
Avslutad
Citat:

Äckligt av Arvid när Ida sitter höggravid jämte och lika äckligt av Lina av samma anledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in