2023-07-11, 14:33
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandsoft
Belägget finns här: (FB) Felaktig varning av moderatorn GreffueAnthonius

Att jag är aktiv i tråden beror på att jag tycker att du är ovanligt korkad vilket gör mig mer självsäker och därmed mer villig att fortsätta diskutera.

Inte ett enda av de inläggen styrker att de raderats enbart för att jag uppmanat en motdebattör att hålla sig till trådämnet. Det kan lika gärna vara så att mina inlägg raderats för att de var repliker på motdebattörens OT-inlägg.
2023-07-11, 14:40
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Det är sant, men hur kan du då hävda att du vet att du inte har fått dem raderade för 0.03?

Jag svarade ju på det också. Mina inlägg kan ha raderats för att de var repliker på motdebattörens OT-inlägg. Det har hänt mig flera gånger. Om jag inte även varnats för OT-inlägg säger det alltså inte ett jota om jag fått inlägg raderade.
2023-07-11, 14:57
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Du gick ju även OT tidigt i denna tråden. Är inläggen där också kvar?

Jag diskuterar gärna mina raderade inlägg i tråden om koranbränningar och moral. Kan du inte komma med synpunkter på de två specifika inlägg jag tagit upp? Varför vill du inte svara på min fråga? Vad får du ut av att mata modkuksugarinlägg i den tråden? Är det ditt yrke?

Varför är dessa OT anser du?

Jag klargjorde min syn på koranbränningar i en replik alldeles nyss till dig. Demens?”

”Moral har alltid varit viktigt inom NS. Finns det andra sunkiga beteenden förutom koranbränning du skulle vilja ge ditt bifall till förresten? Gravskändning? Likskändning? Om du har en sådan liberal syn på moral så förmodar jag att du njuter av Pridemånaden nu.”
Senast redigerad av Aegishjalmr 2023-07-11 kl. 15:17.
2023-07-11, 15:03
Medlem
argaangelicas avatar
Nu är det dina inlägg TS som är relevanta i tråden, inte andras. Du anklagar och har då bevisbördan, inte andra. Du har fått svar på dina frågor. Beslut är taget. Gilla läget. Flera mods har berättat hur det ligger till! Även användare har försökt att förklara.
2023-07-11, 15:33
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Då måste du ju mena att du vet att inläggen Najas visade inte togs bort pga 0.03. Hur vet du det?

Det är inte "enbart" det du är varnad för nu heller, så du måste inte tro på att det har hänt tidigare.

Du kan ju börja med att läsa svaren du får.

Du har ju redan erkänt att de raderade inlägg från mig som du hänvisat till inte behöver ha raderats för att jag uppmanat en motdebattör att hålla sig till trådämnet. Det var ju det vi diskuterade, eller hur? Så börja inte med någon avledande manöver genom att hänvisa till andra skäl till att jag varnats för inläggen i tråden om koranbränningar.

Om du verkligen lägger ned så mycken tid och möda på den här tråden för att du anser mig vara korkad så säger det mer om dig. Framförallt att du själv inte är vidare smart.
2023-07-11, 15:58
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Ad hominem per se är inget som ska rendera i varningar. Att sen vissa mods anser det innebär enbart att de missbrukar regel 0.03.
Fast har du läst dina inlägg?
2023-07-11, 16:00
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Det jag undrar är hur du kan veta att de inte raderades för ett regelbrott.

Jag har aldrig påstått mig veta det heller. Det enda jag sagt är att inläggen ifråga inte behöver ha raderats ens för att jag begått regelbrott utan de kan ha raderats för att de var repliker på en motdebattörs raderade regelbrottsinlägg. Än mindre behöver mina inlägg ha raderats för att jag uppmanat en motdebattör att hålla sig till trådämnet. Det du och andra åtog er att bevisa har ni alltså hittills misslyckats med.
2023-07-11, 16:02
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Fast har du läst dina inlägg?

Har du? Vill du hävda att ad hominem per se bryter mot regel 0.03?
2023-07-11, 16:04
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Om det kommer från najaspajas är det inte att lita på. Vederbörande ljuger och förvanskar vanemässigt. Men den typen av siffror säger vilket som inget eftersom de måste jämföras med andra användares motsvarigheter.

Men lilla stumpan... Ponera följande:
att du får ungefär vart 14:de inlägg raderat
att jag får ungefär vart 16:de inlägg raderat
att person-x får vart 12:de inägg raderat

Vad säger det? Jo, ingenting, mer än att alla tre uppenbarligen har misskött sig rejält här på forumet... Har man fått över 1000st inlägg raderade så har man brutit mot Flashbacks regler mer än dina "4 ggr på 6 år".
2023-07-11, 16:09
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Har du? Vill du hävda att ad hominem per se bryter mot regel 0.03?

Om ett inlägg är bara ad hominem så är det självklart 0.03.
2023-07-11, 16:14
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Men lilla stumpan... Ponera följande:
att du får ungefär vart 14:de inlägg raderat
att jag får ungefär vart 16:de inlägg raderat
att person-x får vart 12:de inägg raderat

Vad säger det? Jo, ingenting, mer än att alla tre uppenbarligen har misskött sig rejält här på forumet... Har man fått över 1000st inlägg raderade så har man brutit mot Flashbacks regler mer än dina "4 ggr på 6 år".

Vi har diskuterat det här i flera inlägg nu, lille modfellat. Man kan få inlägg raderade utan att de brutit mot någon regel. Om jag exempelvis replikerar med ett ontopic-inlägg på ett OT-inlägg så kan båda raderas. Så det är alltjämt bara antal varningar som säger något. Där jag alltså under de senaste 6 åren erhållit 4 varningar både totalt och för OT. Ej många således.
2023-07-11, 16:16
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Om ett inlägg är bara ad hominem så är det självklart 0.03.

Men det var inte påståendet användaren ifråga gjorde.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in