2023-07-10, 19:29
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Nej, du ljuger igen. Det du saxat in går ju bara tillbaka till mars 2017. Då kan du inte tro att du kan komma med ditt totala antal inlägg för att försöka påvisa något. Det var därför jag informerade om det totala antalet varningar (24) och avstängningar (6) för dig med detta kontot

Under den perioden du klippte in dina varningar (dvs sedan mars 2017), har du bara postat 2 600 inlägg...

Det är fullkomligt självklart att du är en notorisk regelbrytare enligt alla rimliga definitioner av ordet.

Vad gäller raderade inlägg går den räknaren bara till 1000 st och den bottnar du.

Det fetade…

Den här användaren tillhör väl det människosläktet som ”aldrig kan vidgå ett enda misstag” och följaktligen ”alltid måste ha rätt”… kosta vad det kosta vill.

Den här gången kostade det en varning - och en offentlig avrättning‼️
Senast redigerad av Alonen 2023-07-10 kl. 19:53.
2023-07-10, 20:36
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Det fetade…

Den här användaren tillhör väl det människosläktet som ”aldrig kan vidgå ett enda misstag” och följaktligen ”alltid måste ha rätt”… kosta vad det kosta vill.

Den här gången kostade det en varning - och en offentlig avrättning‼️
Vi får väl se om du tar lärdom...
2023-07-11, 00:48
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
I tråden nedan som handlar om koranbränning och moral så har moderatorn GreffueAnthonius delat ut varningar till mig. Mina inlägg uppehåller sig systematiskt vid moral och koranbränning. Att jag även uppmanat andra användare att hålla sig till trådämnet och sakligt bemöta mina argument ska inte rendera mig varningar. Den här typen av undermåligt modererande förstör bara diskussioner.

(FB) Att bränna koranen är moraliskt fel; dags att förbjuda koranbränningar

Här är inläggen som moderatorn tyckt ska ge varning. Observera att diskussionen om ”önsketänkande” med en användare bottnade i att vederbörande såg utvisning av muslimer som lösningen.

Antal inlägg: 7.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Du måste lida av någon slags kognitiv funktionsnedsättning i kombination med Dunning-Kruger. Om man säger att det borde vara på ett sätt som är osannolikt så är det önsketänkande. Vilket är exakt vad du ägnat dig åt. Gör dig själv en tjänst och skäm inte ut dig mer genom att trassla in dig i hjärndöd semantik.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Alltjämt är mina språkkunskaper överlägsna dina. Ditt intellekt tycks därtill vara på en negers nivå eftersom du inte är kapabel att bemöta mina sakargument med annat än invektiv.
Citat:
Jag debatterar ämnet för tråden. Om inte det ämnet intresserar dig så väljer du lämpligen att inte posta i tråden.
Citat:
Om du inte är intresserad av att diskutera trådämnet som är koranbränningar så kan vi sätta punkt för den här ordväxlingen.
Citat:
Jag klargjorde min syn på koranbränningar i en replik alldeles nyss till dig. Demens?
Citat:
Moral har alltid varit viktigt inom NS. Finns det andra sunkiga beteenden förutom koranbränning du skulle vilja ge ditt bifall till förresten? Gravskändning? Likskändning? Om du har en sådan liberal syn på moral så förmodar jag att du njuter av Pridemånaden nu.
Citat:
Din tolkning av Nietzsche är amatörmässig. Nietzsche förespråkade aldrig någonsin avsaknad av moral. Nietzsches övermänniska har tvärtom internaliserat moralen och behöver därför inget externt moralsystem.”

Här är min PM-diskussion med moderatorn.

Sv: Varning

Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Citat:
Inte ett enda av de där inläggen utgör regelbrott. Du får en chans att ändra dig innan jag kontaktar admin.

Off topic eftersom det handlar om den andre användaren, inte om ämnet.

Gissar att du kan gången för klagomål, men länkar i alla fall.

(FB) ·♦·♦·♦ Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator♦·♦·♦·

Nonsens. Du måste ha problem med läsförståelsen. Jag har genomgående uppehållit mig vid moral och koranbränningar. Att jag i dessa inlägg även uppmanat andra användare att hålla sig till trådämnet ska inte rendera mig varningar. Men jag tar det vidare om det är så du vill ha det. Jag är van vid värdelösa mods.”

Har du kontaktat admin än? Blev varningen bortlyft? Blev inläggen återställda? Du tystnade.
2023-07-11, 12:51
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Jag har läst igenom tråden. Ser ingen anledning att ompröva och i vilket fall går livet vidare.
2023-07-11, 13:04
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandsoft
Det beror på att du aldrig har skrivit ett off topic-inlägg med det innehållet förr.
Sen blev du inte varnad för att uppmana någon att hålla sig till topic, du blev varnad för 7 off topic-inlägg.

Du kunde inte lista ut det från sammanhanget med din oändliga intelligens?

Jag skrev att jag aldrig tidigare fått något inlägg raderat där jag uppmanat en motdebattör att hålla sig till ämnet. Fortfarande oklart?
2023-07-11, 13:05
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Historiken i den här tråden säger något annat…

Du har nu återigen blivit varnad för OT - men kan inte ta det till dig.

Som sagt. 4 varningar totalt och för OT på drygt 6 år. Ingen vettig människa kan påstå att jag frekvent bryter mot flashbacks regler.
2023-07-11, 13:08
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gason
Jo, det som najas skriver är exakt det som står i din profil.
Det du säger är också korrekt, med den skillnaden att du bekvämt nog drog en gräns i slutet på mars 2017 för att slippa räkna med de tre varningarna tidigare under 2017.
Du blev också varnad för 0.03 dessa datum: 2017-01-06, 2017-01-28 och 2017-03-14.

Sen har du ytterligare 16 varningar innan 2017, varav 14 för 0.03.

Jag skrev uttryckligen de senaste 6 åren. Najaspajas påstod att jag under den tidsperioden fått 8 varningar. Ren lögn således.
2023-07-11, 13:11
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Nej, du ljuger igen. Det du saxat in går ju bara tillbaka till mars 2017. Då kan du inte tro att du kan komma med ditt totala antal inlägg för att försöka påvisa något. Det var därför jag informerade om det totala antalet varningar (24) och avstängningar (6) för dig med detta kontot

Under den perioden du klippte in dina varningar (dvs sedan mars 2017), har du bara postat 2 600 inlägg...

Det är fullkomligt självklart att du är en notorisk regelbrytare enligt alla rimliga definitioner av ordet.

Vad gäller raderade inlägg går den räknaren bara till 1000 st och den bottnar du.

Sluta ljug. Du har försökt påskina saker som inte stämmer. Jag har hela tiden talat om de senaste 6 åren och under den tidsperioden har jag endast 4 varningar totalt och för OT.
2023-07-11, 13:12
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Som sagt. 4 varningar totalt och för OT på drygt 6 år. Ingen vettig människa kan påstå att jag frekvent bryter mot flashbacks regler.

Bara i år har du fått över 50 inlägg raderade, och över 1000st totalt. Varför tror du att dessa raderades? För att de höll en hög nivå och inte bröt på Flashbacks regler..?
2023-07-11, 13:14
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Fler lögner. Lite nerslag bland dina raderade inlägg motbevisar dig direkt. Om något så är det ett himla tjatande från dig om att andra ska hålla sig till ämnet.

Den som ljuger och förvanskar är ju du. Jag har många gånger uppmanat andra användare att hålla sig till trådämnet och inte fått de inläggen borttagna. Endast Kafkainspirerade mods raderar sådana inlägg.
2023-07-11, 13:18
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Snubben fick kanske inte vara ordningsman i skolan och försöker ta igen det nu?

Jag tycker det verkar som om användaren driver.

Jag fick aldrig någon utveckling av dig om ditt resonemang kring varför det är OT att fråga om andra moraliska tveksamheter i en tråd som handlar om moral och som replik till en användare som påstått att moral är onödigt. Visa prov nu på din briljans vetja istället för att yla i flocken av modfellater.
2023-07-11, 13:19
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Bara i år har du fått över 50 inlägg raderade, och över 1000st totalt. Varför tror du att dessa raderades? För att de höll en hög nivå och inte bröt på Flashbacks regler..?

Om det kommer från najaspajas är det inte att lita på. Vederbörande ljuger och förvanskar vanemässigt. Men den typen av siffror säger vilket som inget eftersom de måste jämföras med andra användares motsvarigheter.
Senast redigerad av Aegishjalmr 2023-07-11 kl. 13:22.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in