2023-07-10, 20:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Man måste inte vara medlem för att besöka dumpen.se.
Faktum är att man inte kan bli medlem.

Jag pratar fortfarande om Facebookgruppen
Citera
2023-07-10, 20:23
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Nu slirar du ämnet igen, påståendet att Dumpen orsakar mobbing mot gäddans barn i samband med uthängningen av gäddan.
Har inte heller sett bevis på det.
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Haha att kolla kommentarerna på dumpens Facebook är som att ha ett register över Sveriges värsta white trash. Vilka otroliga dårar det finns runt omkring oss.
Så du anser att pedofilerna är finare. Det är människor av lägsta kvalité.
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Haha, och typ hälften kan inte stava till swisha utan det ska swischas hit och swichas dit. 🤪
Swisha då!
Citera
2023-07-10, 20:30
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Haha att kolla kommentarerna på dumpens Facebook är som att ha ett register över Sveriges värsta white trash. Vilka otroliga dårar det finns runt omkring oss.

Vad har du emot vita arbetarklassen?
Arbetarklassen i sverige utgör cirka hälften av befolkningen
Citera
2023-07-10, 20:30
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
De är i alla fall inte pedofiler
Citera
2023-07-10, 20:34
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag pratar fortfarande om Facebookgruppen
Och det går utmärkt att läsa där utan att vara medlem.
https://m.facebook.com/groups/776883263665426/
Citera
2023-07-10, 20:50
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Vad har du emot vita arbetarklassen?
Arbetarklassen i sverige utgör cirka hälften av befolkningen

Jag är själv arbetarklass så den gruppen har jag ingenting emot. Däremot har jag väldigt svårt för personerna som avgudar Patrik med slask och som sen anklagar alla som har någon typ av kritik mot dumpen för att automatiskt vara pedofiler.
Citera
2023-07-10, 20:51
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol

Haha och det tror du att alla andra är då eller?
Citera
2023-07-10, 20:53
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Har inte heller sett bevis på det.

Så du anser att pedofilerna är finare. Det är människor av lägsta kvalité.

Swisha då!

På vilket sätt tar jag ställning för pedofiler? Du vet att man kan ha två tankar i huvudet samtidigt va?
Man kan avsky pedofiler samtidigt som man tycker att sekten dumpen är ett gäng dårar.

Ungefär som att man kan gilla allsvenskan men samtidigt hata Hammarby, är det tillräckligt enkelt förklarat för dig?
Citera
2023-07-10, 21:10
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Kan visst vara pedofiler men de hamnar inte på Dumpen, men säkert mer vanligt än snittet. De kan ha en dubbelnatur. De kan också se det taktiskt, då de känner av att folk misstänker, och tror att gillat Dumpen på Facebook, och kanske gå med i föreningen kan ge ett alibi.

Ingen ingen kan veta, kungar och prinsar kan vara det, t.o.m. du, det är bara du som kan veta säkert.

Så säkert är att dumpenfolk kan ha anhöriga, fast jag har sett att några här är helt säkra på att de har koll och inte har någon anhörig som är det! Kan man bli mer verklighetsfrånvänd.
Citera
2023-07-10, 21:11
Medlem
Är Janne Josefsson också pedo? Inte direkt va... Man behöver inte gilla Dumpen och man kan faktiskt tycka att de som hänger på den sidan inte är de vassaste knivarna i lådan... räcker med att titta på stavningen så ser man nivån.

Däremot så är riskökningen att begå självmord enorm för de som har blivit utsatta vilket gör det viktigt att belysa detta. Jag tillhör en av dem som inte tror på att Dumpens metoder har en DIREKT effekt men jag hoppas på en INDIREKT sådan.
Citera
2023-07-10, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir

Det finns ingen som helst forskning som visar att uthängning ger något som helst resultat för män som söker kontakt med minderåriga. Om något så blir uthängda män än farligare, nu har han inget att förlora längre. Ingen familj, barn eller kontakt med nära och kära och inget jobb heller. Nu är han farlig om något.

Om du anser det så förstår jag inte varför du brutit med din bror då är det väl bättre att behålla kontakten på villkor att han söker hjälp. Att han inte ska ha kontakt med barnen förstår jag men han kan fortfarande ha kontakt med dig.
Citera
2023-07-10, 21:30
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harr.
Om du anser det så förstår jag inte varför du brutit med din bror då är det väl bättre att behålla kontakten på villkor att han söker hjälp. Att han inte ska ha kontakt med barnen förstår jag men han kan fortfarande ha kontakt med dig.
Är nog flera anledningar, att inte ta avstånd straffar sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in