2023-07-10, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
När hade han på sig hennes kläder?
Var det inte en Hello Kitty-dress eller liknande? Minns inte exakt hur det låg till med allt där så kolla gärna upp det en gång till.
Citera
2023-07-10, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Dumpen har absolut överskridit en tydlig gräns här. Nu krävs inte ens konfrontation live för att hänga ut folk. Nu erkände Chuck Norris-snubben i telefonsamtal i och för sig, men det här är problematiskt verkligen. Svaga personer som känner sig hotade kan komma att erkänna i hopp om att inte hängas ut om någon annan använt deras bilder. Förståndshandikappade kan utnyttjas för detta ändamål och så vidare, och så vidare..
Det behövs ingen video för att hängas ut som en gädda som söker barn i sexuellt syfte.
Chatloggen talar sitt tydliga språk och mannen var identifierad långt innan telefonsamtalet.
Lyssna gärna på senaste Dumpen-podden där Sara och Patrik berättar om denna gädda.

Och snälla, var gärna lite pålästa innan ni börjar slänga ur er en massa dynga.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-07-10 kl. 15:50.
Citera
2023-07-10, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Den där Nylongäddan kan vara avlyssnad på sina enheter samt att hans beteende kan vara något polisen till viss del kan hålla koll på. Så frågan är om han blev så jävla rädd att han la av en hel del aktiviteter. Undrar om de har tagit hans pass. Förr eller senare så får vi vet mer om den här sjuka jäveln.

Fyfan. Det ÄCKLIGA helvetet hade jag glömt. Han är definitivt på topp 5 av dom mest otäcka jävlarna dumpen håvat upp.

Sprang omkring med sina vedervärdiga jävla prinsessklänningar han sytt ihop till barnen. Fyfan. Såg en film för ett tag sedan, tror den hette "Traffic" eller liknande, Hollywoodrulle med bra skådisar. Har för mig att det sitter ett gäng äckelgubbar på en strippklubb i Thailand och glor på småbarn som dansar i en scen där. Han är en klockren såndär äcklig runkpedofil som drar till Thailand.

Jag har aldrig blivit utsatt för övergrepp, men drömde mardrömmar om den där vidriga jävla nylongäddan när han outades av Dumpen.

Fyfaaaan vad jag lider med hans barn. Jag bara VET att dom (med flera) garanterat råkat ut för riktigt jävla otäcka saker från den avgrundsdemonen.

Tänk att få en kofot, hammare och vinkelslip, och ett rum utan fönster med den där pissgäddan. Hade betalat bra för 10 minuter.
Citera
2023-07-10, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Fel, det är precis samma adress som han sedan 2022-05-01 står skriven på fortfarande, enligt både Ratsit och Mrkoll, kontrollerat idag.

Oj vad märkligt för stod inget när ja kikade, men ska dubbelkolla igen. Men namnet då var det ändrat för dig?
Citera
2023-07-10, 18:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Oj vad märkligt för stod inget när ja kikade, men ska dubbelkolla igen. Men namnet då var det ändrat för dig?
Ja, det nya förnamnet står på sidorna.
Citera
2023-07-10, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Både karategäddan och senaste mellanstadiegäddan har ju varit bra korkade som bokstavligen ringt upp dumpen och självmant genomfört en telefonkonfrontation. I synnerhet dr.karate som ju lyckades undvika den fysiska konfrontationen helt. Vad fick han ut av att riva av en busslast med "Okej" på Saras påståenden? Ja mer än att undanröja alla tvivel om att det var rätt person. Är ju inte ens helt säkert att dumpen kunnat publicera med bara chattloggar utan fysisk träff även om det verkar som de sänker på kraven lite pö om pö.

Han blev chockad. Sara ringde karategäddan som trodde han vsr oidentifierad. Han trodde inte alls att de skulle kontakta honom. Givetvis hade det bästa varit att säga "va, fattar inte? Ni måste ha fel person, har ett möte nu, men hoppas att ni får tag på aset" och bara lagt på luren. Dock hade nog Dumpen kört google bildigenkänning på alla hans selfies.
Citera
2023-07-10, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Han blev chockad. Sara ringde karategäddan som trodde han vsr oidentifierad. Han trodde inte alls att de skulle kontakta honom. Givetvis hade det bästa varit att säga "va, fattar inte? Ni måste ha fel person, har ett möte nu, men hoppas att ni får tag på aset" och bara lagt på luren. Dock hade nog Dumpen kört google bildigenkänning på alla hans selfies.
Han var som sagt redan identifierad innan telefonsamtalet. Hade inte hjälpt att säga att han inte fattar eller något annat. Han var körd.
Undrar vad han ska göra nu med sin nyköpta bostad som han inte längre klarar att finansiera…
Hoppas att sambon har medel? Så länge det nu varar…
Citera
2023-07-10, 19:42
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Denna grisen, gädda 102 kan jag inte förstå att kvinnan och sonen som är 16 år. Att dom inte flyttar utan stannar kvar hos den här grisen. Det är en gåta för mig.
https://dumpen.se/2022/05/25/naste-man-i-hakte-napp-102/

Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Dom och dom. Sonen kan inte lastas för något sådant beslut. En kvinna som inte lämnar en sådan grisfarbror saknar dock självrespekt.

Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Du har rätt, givetvis kan inte sonen lastats för detta. Det var mer för att belysa hur familjesituationen ser ut att jag nämnde det.
Ingen av oss som egentligen vet hur familjesituationen ser ut utan att övervaka adressen. Mannen kan bo på ett härbärge eller annat liknande där man inte får folkbokföra sig, och därmed står han kvar på senast kända folkbokföringsadress. Frugan kan ansöka hos skatteverket att få honom avskriven, men de kvarnarna maler (med rätta) långsamt och kan ta upp till 2 år.

Såg förresten ang. MrX att 2 eller 3 inte har nåt minne av att det nämndes i den ursprungliga uthängningen i jan-22 att det var en 28-åring som han skulle möta, och det har faktiskt inte jag heller. Först efter ETC's publicering och Dumpens inlägg med flera loggar den 7 juli dök det upp. Nån som kollat originalkonfrontationens länk i Waybackmachine? Har inte tillgång till dator just nu, så det är lite trixigt att göra själv.
Citera
2023-07-10, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChevroletSilverado
Fyfan. Det ÄCKLIGA helvetet hade jag glömt. Han är definitivt på topp 5 av dom mest otäcka jävlarna dumpen håvat upp.

Sprang omkring med sina vedervärdiga jävla prinsessklänningar han sytt ihop till barnen. Fyfan. Såg en film för ett tag sedan, tror den hette "Traffic" eller liknande, Hollywoodrulle med bra skådisar. Har för mig att det sitter ett gäng äckelgubbar på en strippklubb i Thailand och glor på småbarn som dansar i en scen där. Han är en klockren såndär äcklig runkpedofil som drar till Thailand.

Jag har aldrig blivit utsatt för övergrepp, men drömde mardrömmar om den där vidriga jävla nylongäddan när han outades av Dumpen.

Fyfaaaan vad jag lider med hans barn. Jag bara VET att dom (med flera) garanterat råkat ut för riktigt jävla otäcka saker från den avgrundsdemonen.

Tänk att få en kofot, hammare och vinkelslip, och ett rum utan fönster med den där pissgäddan. Hade betalat bra för 10 minuter.

Ja faktiskt är han en av de få som har fått ett sug i magen av total ångest, det liksom kvillrar i huden av skräck för de stackars barn som han säkerligen ger sig på. Han får gärna gå bort. Allt han skrev var sammantaget det vidrigaste av alla gäddor. De ska väga under tio kilo och ha trosor utan gren för han skulle vara där och hålla på. Sprej för halsen så han skulle kunna stoppa in kuken där för att hon inte skulle spy, däremot såg han fram emot att hon grät. Gråt gjorde allting ännu bättre tyckte han. Ja han får gärna dö. Och om han får ett fängelsestraff kanske han får hjälp med det.
Citera
2023-07-10, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Sara ringde och han svarade inte då men han ringde glad i hågen upp för han visste ju inte vem han ringde. Så när han frågade

- Du har sökt mig?

- Ja, det har jag gjort.

- Ja.

- Vi har ju haft lite kontakt via KiK.

- tystnad, håller andan. Du och jag?

- Ja.

- Okej.

Och sen säger Sara att de stämde träff på Norrlandsgatan. Och då säger han okej. Om de inte var sant så skulle ju säga, nej nu har du ringt fel tror jag. Men han vill genast höra mer. Och han erkänner sen både det ena och andra. Fast jag tror inte att han söker vård. Kanske han är en sån som dyker upp igen.
Citera
2023-07-10, 20:07
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChevroletSilverado

Nån som har rebus på honom?
Komplicera inte i onödan.
https://dumpen.se/2022/05/21/nylongaddan-syr-prinsessklader-napp-103-hasselby/
Hässelby nämns men det kan betyda vad som helst.

Vill gärna veta vad han fick för konsekvenser!
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
De kan kanske inte manipulera, skrämma, imponera, hota ens en 20-åring på det sätt de tänder på? Fråga Fido, han har beskrivit hur han tänder på att barnen (föredragen grupp 9-13 tror jag det var) gråter, är rädda för honom. Tror det är vanligt, makten är det som eggar dem, någon som inte törs säga emot.
De har ingen makt i den vuxna världen. Hade vi levt på stenåldern hade vi inte ens använt dem som djurmat eftersom det skulle klassas som djurplågeri.

Jag såg när han skrev det. Det värsta är att jag inte tror att han trollar. Man borde kanske kontakta Trolljägarna. 😎
Senast redigerad av Conjuring 2023-07-10 kl. 20:18.
Citera
2023-07-10, 20:14
Medlem
babbalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ännu ingen rebus på #247 Pokemongäddan?

1# Harry potter skådisen har detta förnamn.
2# Allsång på skansen Sanna har detta efternamn.
3# Miljöskandal av BT kemi i denna by.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in