Citat:
Ursprungligen postat av
Sturuf
Den där Nylongäddan kan vara avlyssnad på sina enheter samt att hans beteende kan vara något polisen till viss del kan hålla koll på. Så frågan är om han blev så jävla rädd att han la av en hel del aktiviteter. Undrar om de har tagit hans pass. Förr eller senare så får vi vet mer om den här sjuka jäveln.
Fyfan. Det ÄCKLIGA helvetet hade jag glömt. Han är definitivt på topp 5 av dom mest otäcka jävlarna dumpen håvat upp.
Sprang omkring med sina vedervärdiga jävla prinsessklänningar han sytt ihop till barnen. Fyfan. Såg en film för ett tag sedan, tror den hette "Traffic" eller liknande, Hollywoodrulle med bra skådisar. Har för mig att det sitter ett gäng äckelgubbar på en strippklubb i Thailand och glor på småbarn som dansar i en scen där. Han är en klockren såndär äcklig runkpedofil som drar till Thailand.
Jag har aldrig blivit utsatt för övergrepp, men drömde mardrömmar om den där vidriga jävla nylongäddan när han outades av Dumpen.
Fyfaaaan vad jag lider med hans barn. Jag bara VET att dom (med flera) garanterat råkat ut för riktigt jävla otäcka saker från den avgrundsdemonen.
Tänk att få en kofot, hammare och vinkelslip, och ett rum utan fönster med den där pissgäddan. Hade betalat bra för 10 minuter.