Citat:
Ursprungligen postat av
hahahohoyrsovane
Om du ens är äkta, vilket jag betvivlar, vill jag säga detta igen, din retorik är skev som fan! Din "bror" skapade freakshowen och hans avslöjanden är vad han skrev och postade på nätet. Om du är autentisk är det inte svårt att lista ut vilken grupp gärningsmän brorsan tillhör, i tid. Enbart genomvidriga personer som skickade övergreppsmaterial och annan skit, plus några reflexvästar utan ungar. Ungarna mobbades, om de gjorde det, pga honom och inget annat. Många ungar blir inbundna när deras föräldrar skiljer sig, tyvärr, det är skitjobbigt för dem. Varför flytta om ungarna hade nätverk? Låter jättedumt.
Så klart att all kritik mot Dumpen är "fejk".
Ja, min bror förtjänar all skit och jag har aldrig och kommer aldrig försvara hans agerande. Det finns en anledning till varför han inte existerar i våra liv längre. Jag kan dock intyga att inga övergreppsmaterial har skickats, och ja, hans gärning är vidrig oavsett.
Nej, att barnen mobbades beror på Dumpen som redan utsätter traumatiserade barn för en offentlig häxjakt. Barnens far var utslängd sedan länge, trots det hade familjen hundratals träffar söksidor då folk var nyfikna och revanschsugna på min bror som inte ens befann sig i hemmet längre.
Barnen och deras mamma flyttade för att barnen, särskilt ena utsattes för rejäl mobbing och även ett fall av misshandel på skolan efter publiceringen. Dem frystes ut från deras fritidsaktiviteter och situationen blev ohållbar. Ett glatt och socialt barn gick till att bli en hemmasittare som vägrade lämna hemmet.
Dessa publiceringar får enorma konsekvenser för oskyldiga anhöriga, speciellt barn. Traumat att deras far visade sig vara ett as var tydligen inte nog, att han slängdes ut ur hemmet var tydligen inte heller nog, familjen var tvungna att bemöta en pöbel trots att dem själva var offer i detta.