2023-07-09, 20:22
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Du lär ju tyvärr bli blockad samma sekund som hon läser din kommentar här😂
Ja men jag kunde fan inte hålla mig längre.
Citera
2023-07-09, 20:23
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Wow! Känns som hon har tvingat honom och ställt ultimatum på att tvättstugan skall vara städad inför när hon kommer hem annars får han flytta ut så att hon kan ta ett kort till samarbetet med tvättmedlet. Verkligen en extrem häxa, att hon inte svarat ”ja han är så fin🥰” eller liknande utan istället tar det som en extrem förolämpning och blir helt vansinnigt galen o ryter. Skrämmande läskig människa.
Ja men verkligen, inte ens nämna att det var fint gjort, nej nej som vanligt är det JAG JAG JAG!!
Citera
2023-07-09, 20:36
Medlem
Om Linn ör mogen som hon vill vara så slutar hon ignorera nu. Om de gjort slut så kan hon skriva ett inlägg dom densiedesmond typ. Dvs ”superbra kille men vi funkar inte just nu”.

Men nej hon bara fortsätter lilla runt. Tror hon att hon kan vänta ut stormen och att alla ska glömma S?
Citera
2023-07-09, 21:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybun
Jag hävdar återigen att Linn har någon slags utvecklingsstörning. Hon kommer aldrig att bli vuxen utan vara som ett barn livet ut. Det mest ironiska är att hon själv tycker att hon är så mogen, bara det lixom. Hon har ingen som helst självinsikt och jag tror att hennes dagar som Influencer är räknade. Vilka seriösa företag vill bli förknippade med henne?
Du har helt rätt. Något står inte rätt till och hon kommer att fortsätta vara ett egoistiskt barn livet ut. Hoppas Simon river av plåstret och ordnar något eget boende och bara har kontakt med henne då det gäller dottern.
Citera
2023-07-09, 21:29
Medlem
I vloggen från Gotland säger hon ungefär ”-jag trivs så bra här och vill bara hämta hit mina tjejer”.

Stackars Simon blev inte inkluderad där heller..
Citera
2023-07-09, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
En mamma klär sig normalt sätt inte i tonårskläder.. En mamma brukar vilja se proper och mogen ut när man fått barn ungt.. Man fixar bla en mognare frisyr.. långt sönder blekt hår och massa löshår är ju en klassisk fjortis frisyr man gärna gör sig av med om man är normal mentalt.. inte fortsätter man klä sig i tyll, långt löshår och princess stil när man blivit mamma som är den absolut största livsförändringen man kan vara med om.. måste vara ytterst ovanligt. Hon gillar personlig utveckling säger hon men hon har inte kommit nånstans framåt på över ett decennium..

Hon vill se ut som barnens storasyster 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Citera
2023-07-09, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allvaret-
Hon vill se ut som barnens storasyster 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Det gör hon verkligen, iallafall på klädstilen. Som en 12-årig storasyster.
Citera
2023-07-09, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonTe
Vad är Linn för influencer? Hon sysslar inte med inredning, eller mode. Där är ju smaken verkligen endast vitt och rosa. Hon verkar inte kunna så mycket matlagning, eftersom alla hennes recept har typ två ingredienser, alternativt charkbricka med massa färdigköpta grejer.
Det kan inte handla om hennes barn, eftersom hon ändå sällan pratar om föräldraskap och pedagogik.
Hon verkar ju sälja palettblad, men det verkar vara en bisyssla och inget hon pratar om i sitt vanliga konto.
De flesta influensor verkar ändå ha sin "grej"...
Linns grej är att ha ett kaosartat liv.
Citera
2023-07-09, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Linns grej är att ha ett kaosartat liv.

Glöm inte hennes fantastiska lifehacks tex att använda en blomvas som saftkanna!! Jamenar utan DET tipset hade vi aldrig klarat av sommaren!
Citera
2023-07-09, 22:23
Avslutad
Åhnej… nu fick linnsan publicitet via bloggbevakning… ge henne inte fler följare folk! Så onödigt inlägg.
Citera
2023-07-10, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Jag skrev till henne på insta att det måste vara skönt att komma hem till en sån fint städad tvättstuga, av Simon.
Jag fick till svar:
”Det här har JAG fixat!!!” 😂
Simon, om du läser här, du ska vara glad att det är över med den där häxan. Du förtjänar bättre!!!

Han städar hela tvättstugan och hon ställer ditt lite gratisprodukter hon får betalt att marknadsföra. Då är det HENNES förtjänst! Suck!
Citera
2023-07-10, 09:04
Medlem
Det här är största nöjet nu 😂 in o kolla Linns o Simons insta sen hit för o läsa till morgonkaffet. Samma till lunch, fika och så på kvällen 😅 lite som en dokusåpa
Verkar bli fint väder i Örebro idag, så det kanske kommer något trädgårdstips: vattna blommorna med vattenslang, odla jordgubbar i pallkrage, använd ett parasoll som solskydd till ditt barn 🤓
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in