2023-07-09, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Någon som är på djupdalsbadet och kan spana in Simme o Linn, ser de ut att vara tillsammans-tillsammans?

Linn verkar inte vara där, hon ser ut att vara hemma med den där kompisen
Citera
2023-07-09, 15:17
Medlem
Först är Simon bortrest en vecka, därefter åker Linn bort en vecka, och när hon nu kommer tillbaka verkar hon ha med en vän till huset som hon umgås med. Borde inte tiden tillsammans vara högt prioriterad efter all tid isär om dom ännu är tillsammans? Jag undrar om dom kommer bo tillsammans och spendera tid på olika håll, eller om det blir ytterligare en resa för någon dom närmaste dagarna.
Citera
2023-07-09, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Undrar om inte S är där ensam med B? Linn har gjort en sallad till ”min sköna” (samma kvinna som hon städade kontoret med igår)

Intressant att Linn ofta måste ha hjälp med att städa. Städa bil, städa kontor m.m.
Citera
2023-07-09, 18:05
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Tvättstugan, Linns mysställe enligt hennes story. Ja, kanske efter S städade upp den röran som var.
Jag skrev till henne på insta att det måste vara skönt att komma hem till en sån fint städad tvättstuga, av Simon.
Jag fick till svar:
”Det här har JAG fixat!!!” 😂
Simon, om du läser här, du ska vara glad att det är över med den där häxan. Du förtjänar bättre!!!
Citera
2023-07-09, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Jag skrev till henne på insta att det måste vara skönt att komma hem till en sån fint städad tvättstuga, av Simon.
Jag fick till svar:
Simon, om du läser här, du ska vara glad att det är över med den där häxan. Du förtjänar bättre!!!

Wow! Känns som hon har tvingat honom och ställt ultimatum på att tvättstugan skall vara städad inför när hon kommer hem annars får han flytta ut så att hon kan ta ett kort till samarbetet med tvättmedlet. Verkligen en extrem häxa, att hon inte svarat ”ja han är så fin🥰” eller liknande utan istället tar det som en extrem förolämpning och blir helt vansinnigt galen o ryter. Skrämmande läskig människa.
Citera
2023-07-09, 18:47
Medlem
Citat:
Wow! Känns som hon har tvingat honom och ställt ultimatum på att tvättstugan skall vara städad inför när hon kommer hem annars får han flytta ut så att hon kan ta ett kort till samarbetet med tvättmedlet. Verkligen en extrem häxa, att hon inte svarat ”ja han är så fin🥰” eller liknande utan istället tar det som en extrem förolämpning och blir helt vansinnigt galen o ryter. Skrämmande läskig människa.

Hon kanske inte kan skilja på tvättstuga o förråd?! Hon hade väl rensat i förrådet?!
Citera
2023-07-09, 19:00
Medlem
Vad är Linn för influencer? Hon sysslar inte med inredning, eller mode. Där är ju smaken verkligen endast vitt och rosa. Hon verkar inte kunna så mycket matlagning, eftersom alla hennes recept har typ två ingredienser, alternativt charkbricka med massa färdigköpta grejer.
Det kan inte handla om hennes barn, eftersom hon ändå sällan pratar om föräldraskap och pedagogik.
Hon verkar ju sälja palettblad, men det verkar vara en bisyssla och inget hon pratar om i sitt vanliga konto.
De flesta influensor verkar ändå ha sin "grej"...
Citera
2023-07-09, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonTe
Vad är Linn för influencer? Hon sysslar inte med inredning, eller mode. Där är ju smaken verkligen endast vitt och rosa. Hon verkar inte kunna så mycket matlagning, eftersom alla hennes recept har typ två ingredienser, alternativt charkbricka med massa färdigköpta grejer.
Det kan inte handla om hennes barn, eftersom hon ändå sällan pratar om föräldraskap och pedagogik.
Hon verkar ju sälja palettblad, men det verkar vara en bisyssla och inget hon pratar om i sitt vanliga konto.
De flesta influensor verkar ändå ha sin "grej"...
Kläder från bubbleroom verkar hon mest göra reklam för. Sånt som 14-17-åringar har på sig. Vet inte någon över 23 som har på sig sånt hon har på sig. Nu känner jag visserligen inte så många mammor, utan mest folk som pluggar på universitetet. Unga mammor kanske har på sig sånt Linn har på sig. Men de jag känner som antingen pluggar eller jobbar brukar ha på sig normala kläder, jeans eller kostymbyxa och en skjorta/blus eller en tröja av något slag. Vid festligheter tar de såklart klänning, men inte gulligull med prinsess- eller blomtema 😅
Citera
2023-07-09, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Jag fick till svar:

Du lär ju tyvärr bli blockad samma sekund som hon läser din kommentar här😂
Citera
2023-07-09, 19:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Kläder från bubbleroom verkar hon mest göra reklam för. Sånt som 14-17-åringar har på sig. Vet inte någon över 23 som har på sig sånt hon har på sig. Nu känner jag visserligen inte så många mammor, utan mest folk som pluggar på universitetet. Unga mammor kanske har på sig sånt Linn har på sig. Men de jag känner som antingen pluggar eller jobbar brukar ha på sig normala kläder, jeans eller kostymbyxa och en skjorta/blus eller en tröja av något slag. Vid festligheter tar de såklart klänning, men inte gulligull med prinsess- eller blomtema 😅

En mamma klär sig normalt sätt inte i tonårskläder.. En mamma brukar vilja se proper och mogen ut när man fått barn ungt.. Man fixar bla en mognare frisyr.. långt sönder blekt hår och massa löshår är ju en klassisk fjortis frisyr man gärna gör sig av med om man är normal mentalt.. inte fortsätter man klä sig i tyll, långt löshår och princess stil när man blivit mamma som är den absolut största livsförändringen man kan vara med om.. måste vara ytterst ovanligt. Hon gillar personlig utveckling säger hon men hon har inte kommit nånstans framåt på över ett decennium..
Citera
2023-07-09, 19:59
Medlem
Citat:
Hon gillar personlig utveckling säger hon men hon har inte kommit nånstans framåt på över ett decennium..

Undrar hur det går för henne med att läsa (lyssna på) böcker, som hon ju skulle börja göra och bad sina följare om lästips. Det kanske var en engångsgrej att hon ”läste” Omgiven av idioter.. 😌
Citera
2023-07-09, 20:19
Medlem
Honeybuns avatar
Jag hävdar återigen att Linn har någon slags utvecklingsstörning. Hon kommer aldrig att bli vuxen utan vara som ett barn livet ut. Det mest ironiska är att hon själv tycker att hon är så mogen, bara det lixom. Hon har ingen som helst självinsikt och jag tror att hennes dagar som Influencer är räknade. Vilka seriösa företag vill bli förknippade med henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in