2023-05-03, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Om man har som största mål i livet att hamna på någon skattefinansierad tillika parasitär myndighet i ghettosthlm. så har man nog låga ambitioner i livet. Kan livet bli mer misslyckat än så?
Skamfaktorn är hög.
Fast han roffar höga månadslöner och knullar en mycket yngre kvinna (efter att ha förökat sig i en annan).
Citera
2023-05-13, 11:52
Medlem
2n00b4Us avatar
Han har tre katter enligt en intervju med Riks.
Citera
2023-06-21, 12:19
Medlem
Har han ett barn med Louise Erixon eller två?
Citera
2023-06-21, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Eftersom SD vill vara delaktiga i myndighetsutnämningar så får han säkert ett jobb inom någon av dessa myndigheter eller organisationer.

Så här står det ju i Tidöavtalet där även SD ingår.
Utnämningar och tillsättningar
Samarbetspartierna har fullt och lika inflytande över frågor i samarbetsprojekten, däribland beredningsprocesser av utredningsdirektiv samt förslag till utredare eller motsvarande. 4 Regeringen kommer under mandatperioden pröva företrädare eller motsvarande från samarbetspartierna med exakt samma krav utifrån meriter som alla andra sökanden till poster under regeringens utnämningsmakt.

Jag är tveksam om jag skall vara ärlig.

Tror nästan att ingen partiledare vill ge Jimmie avskedspresenter som Stefan och Annie har fått.

Men den dagen han slutar kan man ju verkligen säga att han har uppnått bra resultat.
Citera
2023-06-21, 12:22
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Har han ett barn med Louise Erixon eller två?

En son som heter Nils.
Citera
2023-07-04, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Varför ser Åkesson så förvånad ut dygnet runt med sin rynkiga panna? Han ser för jävla dum ut.

Håller med, det verkar som han börjar tappa det. Undrar om han har trillat ditt i sitt missbruk igen?
Hans ersättare, floristen Linda Lindberg, gör ju ingen glad (förutom de röd gröna då).
Citera
2023-07-04, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fagelidetbla
Håller med, det verkar som han börjar tappa det. Undrar om han har trillat ditt i sitt missbruk igen?
Hans ersättare, floristen Linda Lindberg, gör ju ingen glad (förutom de röd gröna då).

Tror han är enormt utsliten efter alla år som partiledare. Nej, dags för honom att permanent avgå som politiker och ägna sig åt snickeri, som han önskade för några år sedan.
Citera
2023-07-04, 07:03
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Varför ser Åkesson så förvånad ut dygnet runt med sin rynkiga panna? Han ser för jävla dum ut.
Jag skulle nog också se ständigt förvånad ut om jag skulle tvingas omge mig med och förhandla med ynkryggar, jubelidioter och förrädare som Kristersson, Billström, Johan Persson och liknande kräk.
Citera
2023-07-10, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Jag skulle nog också se ständigt förvånad ut om jag skulle tvingas omge mig med och förhandla med ynkryggar, jubelidioter och förrädare som Kristersson, Billström, Johan Persson och liknande kräk.
Finns väl ett antal SD-nötter som kvalar in där också? SD jobbar på att gör Jimmie till en mytisk person. När ska SD fanatikerna inse att kejsaren är naken? Men det är smart taktik att exponera "den store ledaren" så lite som möjligt. Ju mindre hans syns desto mindre risk att han kan ifrågasättas. Just nu sitter han väl med den hedervärda sysslan att spela bort sina pengar och däremellan komponera en ny "slagdänga".
Citera
2023-07-10, 06:24
Medlem
Manjakiss avatar
Jimmie är en riktig hjälte! Att orka köra på trotts det sinnessjuka motstånd som horvänstern gett honom i alla år
Typ vuxenmobbning och utfrysning
Magdalena fyllAndersson började nästan gråta och gnällde i varenda gammelmedia att någon kallade henne arg! Det är nästan overkligt att höra idioten säga det efter hur dom betett sig
Men äntligen verkar Sverige ha vaknat
Tyvärr är det nog försent
Citera
2023-07-10, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Jimmie är en riktig hjälte! Att orka köra på trotts det sinnessjuka motstånd som horvänstern gett honom i alla år
Typ vuxenmobbning och utfrysning
Magdalena fyllAndersson började nästan gråta och gnällde i varenda gammelmedia att någon kallade henne arg! Det är nästan overkligt att höra idioten säga det efter hur dom betett sig
Men äntligen verkar Sverige ha vaknat
Tyvärr är det nog försent
Jimmie en hjälte ?! Gubben har aldrig haft ett riktigt hederligt jobb, han har inte ens lyckats med att skaffa en högskoleexamen. Kör inte med offerkofte mentaliteten - om du är en sann Sverige vän borde du stå upp för landet. Jimmies taktik att ständigt klaga fungerar inte längre. Han är inte en hjälte utan en riktig gnällgubbe ( när han väl vågar visa sig).
Citera
2023-07-10, 08:49
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Jag är tveksam om jag skall vara ärlig.

Tror nästan att ingen partiledare vill ge Jimmie avskedspresenter som Stefan och Annie har fått.

Men den dagen han slutar kan man ju verkligen säga att han har uppnått bra resultat.

Blir ett inbundet exemplar i halvfranskt klotband av Mein Kampf. Tyvärr utan personlig dedikering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in