Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-08, 22:27
  #2485
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Varför tycker du det ser ut som det?? Finns inget som pekar på att han har det under. *Blindstyre*
Jag tycker han ser väl biffig ut därför gissar jag på skyddsväst. Han kan förstås vräkt i sig anabola steroider eller fått skjortan krympt i tvätten. Att några dagars frosseri skulle vara orsaken tvivlar jag på.
Citera
2018-07-09, 08:02
  #2486
Medlem
submariners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Externalist
Jag tycker han ser väl biffig ut därför gissar jag på skyddsväst...

Hej,

Tror jag inte ett ögonblick på! En skyddsväst skulle ha synts, dessutom skulle SD inte missat tillfället att läcka det till media; ”Jimmie fruktar attack från besvikna liberaler

OnT: Tror den gode Jimmie helt enkelt ätit för mycket och tränat för lite i vår - därför sitter hans slim fit skjorta sådär
Citera
2018-07-09, 10:45
  #2487
Medlem
Åkesson har gett skjortan ett ansikte
(FB) Jimmie Åkessons skjorta
Citera
2018-07-09, 14:57
  #2488
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Tror jag inte ett ögonblick på! En skyddsväst skulle ha synts, dessutom skulle SD inte missat tillfället att läcka det till media; ”Jimmie fruktar attack från besvikna liberaler

OnT: Tror den gode Jimmie helt enkelt ätit för mycket och tränat för lite i vår - därför sitter hans slim fit skjorta sådär

Ev skyddsväst syns inte pga att skjortan sitter utanpå. Jag tror inte för ett ögonblick att SD skulle gått ut i media om JÅ bar skyddsväst då det skulle kunna vara värdefull information för en ev attentatsman.
Citera
2018-07-09, 21:36
  #2489
Medlem
submariners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Externalist
Ev skyddsväst syns inte pga att skjortan sitter utanpå. Jag tror inte för ett ögonblick att SD skulle gått ut i media om JÅ bar skyddsväst då det skulle kunna vara värdefull information för en ev attentatsman.

Hej,

Preciiis - det är därför det inte syns när t.ex. ordningsvakter har skyddsväst på sig
Citera
2018-07-09, 21:37
  #2490
Medlem
Larasofts avatar
Hur står det till med familjelivet?
Citera
2018-07-09, 21:37
  #2491
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Externalist
Ev skyddsväst syns inte pga att skjortan sitter utanpå. Jag tror inte för ett ögonblick att SD skulle gått ut i media om JÅ bar skyddsväst då det skulle kunna vara värdefull information för en ev attentatsman.

Känns som en självklar säpopolicy att det inte är något man talar om.
Citera
2018-07-10, 01:08
  #2492
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Preciiis - det är därför det inte syns när t.ex. ordningsvakter har skyddsväst på sig


En skyddsväst som stoppar Kulor av olika kalibrar skulle synas under den klädsel Jimmy bär på den bilden. Att du inte kan se en skyddsväst på dom väktare du beskådat kan bero på att de har tjockare klädsel eller eventuellt att dom bär en skyddsväst som endast stoppar stickvapen.

Tror även att informationen skulle läcka ut till media om Jimmy var tvingad att bära skyddsväst.
Citera
2018-07-10, 09:44
  #2493
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Hur står det till med familjelivet?

Han har inget eftersom han offrar allt för att bli statsminister.
Citera
2018-07-10, 09:51
  #2494
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Han har inget eftersom han offrar allt för att bli statsminister.

Hur vet du det?
Citera
2018-07-10, 11:01
  #2495
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Hur vet du det?

Det kan man se på honom.
Glad utåt men tom inuti
och efter valet kraschar
sannolikt äktenskapet.
Citera
2018-07-10, 11:28
  #2496
Medlem
Silltunnas avatar
Bor han i ett fint hus? Säpo-folk utanför 24/7? Har han och frugan några vänner som inte är politiker?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback