2023-06-27, 23:57
Medlem
Det många fantastiska eskort tjejer som står i annonsen på RE att dom från Lettland ,Estland och Litauen (de är ukrainska eller ryska i verkligheten).Jag hade fikat med alla dom. Suger utan och så trånga mus att nästan kondomen kan spräcka sig, och deras fontänorgazmer (p.g.a. ny tiden de har inga mycket besök och detta leder att själva blir kåta och sugna för sex ) i sängen kan man inte glömma. Bilderna i annonser inte dom själva utan plockat från sociala medier. och inte illa utseende ibland bättre än på bilderna.
Jag bara har stor nyfikenhet till nya damer ,så allting blir en fika och forskningen försätter vidare till de nya.
Mona Lisa hade solat och lagt till en ny bild som tagna i sjön , på lilla boten . Så ser ut härligt kropp.
Citera
2023-06-28, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennie96
Det många fantastiska eskort tjejer som står i annonsen på RE att dom från Lettland ,Estland och Litauen (de är ukrainska eller ryska i verkligheten).Jag hade fikat med alla dom. Suger utan och så trånga mus att nästan kondomen kan spräcka sig, och deras fontänorgazmer (p.g.a. ny tiden de har inga mycket besök och detta leder att själva blir kåta och sugna för sex ) i sängen kan man inte glömma. Bilderna i annonser inte dom själva utan plockat från sociala medier. och inte illa utseende ibland bättre än på bilderna.
Jag bara har stor nyfikenhet till nya damer ,så allting blir en fika och forskningen försätter vidare till de nya.
Mona Lisa hade solat och lagt till en ny bild som tagna i sjön , på lilla boten . Så ser ut härligt kropp.
Hon har väldiga sköna bröst och väldigt fin kropp en toppen tjej helt enkelt
Citera
2023-06-30, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennie96
Hej! Glad midsommar! Jag är intresserade att fika med Mona Lisa Appetide som annonserar på RE. Om någon som fikat med henne- Är hon ser ut verkligen 27 år gammal som stor på annonsen? Platsen är säker? Tacksam för svar.

Träffade henne för ett ar veckor sedan. Trevlig, kan var 27 eller något äldre. Bilderna överensstämmer i alla fall. Lägenhet och tjänster som jag hade förväntat mig. Inget att klaga på.
Citera
2023-06-30, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sssflex
Finns det någon snygg Barbie-tjej med riktigt stora silikonbröst och stora fillersläppar?

Ju mer extrem fejklook ju bättre

Rossett doll(23) som annonserar på ST nu kanske kan var nå't?
Citera
2023-06-30, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berkis
Träffade henne för ett ar veckor sedan. Trevlig, kan var 27 eller något äldre. Bilderna överensstämmer i alla fall. Lägenhet och tjänster som jag hade förväntat mig. Inget att klaga på.
Ja verkligen inte att klaga på trång både i musen och rumpan ,sög skönt utan men rätt svårt att få kontakt med henne. En annan mysig tjej är Estelle finns i bland i Sollentuna och typ Farsta ca23 år mörkt hår helsvensk,hon är diskret och bra service enda minus är att hon suger med gummi men skönt.
Citera
2023-07-09, 23:33
Medlem
Tor-Odenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av king_karhu
Någon som vet vart Tess08/Terese på RS tagit vägen? Svarar varken i telefon lr via pm på sajten.

Citat:
Ursprungligen postat av Snig3ln
Någon som kan rekommendera Missy M? Säkert haft andra namn..

Samt Emmaa, Gick under Tess08 och ThereseSthlm förut.

Citat:
Ursprungligen postat av duncanmuscle
Eftersom att det är så få som delar med sig av sina erfarenheter härinne och färre som ens lyckas att stava användarnamn korrekt så ska jag berätta för er om några av de aktuella eskorterna. Mest om de som annonserar på RS och kan svenska. Det här är mina erfarenheter med några av dom och det är såklart personkemi som avgör hur det blir.

Irina ryska - Jag tycker att hon är seriös och skön. Snyggare än på sina bilder och kan även föra en vettig dialog. Använder inte droger men sålänge som att du själv kan hantera dom tillåter hon dig att inta om du vill. 3.5/5

Mehra - En riktigt snygg cougar med grym kropp. Drogfri och seriös men lite väl mkt löpande bandet känsla. 3/5

Bladebabe - Hon har haft många olika namn men hon är seriös och gör sitt bästa. Ganska så trasig trots sin unga ålder pga tungt missbruk. Kunde ha varit 5 av5 men får nog lov att säga att hon landar på en 3/5

Tess08 - Har också haft flera olika nick men känd för de som varit med ett tag som Tess08. En trevlig tjej som dock knarkar hårt och är jävligt strulig att få tag på ibland. Hon kan dock suga kuk som få. 4/5

Kingukorv - Om du får till en träff med henne eftersom hennes knarkande gör att hon strular så mycket så kan hon ändå prestera bra servicemässigt. Också relativt ung. Hon, Tess08 och Blabebabe är runt 25. 3/5

Petraforfun - En äldre, tuff alkis och knarkis som brukar leverera men jag skulle undvika då det förekommer mkt skumma människor i hennes kölvatten. Rätt så alldagligt utseende med passerat bäst-före-datum. 2/5

SexyEvexx - Kan suga bra även om hon inte älskar att göra det. Det är nog inte alla byggjobbare som älskar sina kneg men är duktiga ändå. Knarkar inte. Prisvärd BJ. 3/5

YourSecretMila - En seriös BBW. Inte min grej, men kanske din? Tar den i tvåan utan protest. 3/5

Wanja - En finsk alkiskärring i Akalla som skickar ut gubben i köket men gör så gott hon kan. 2/5

BetzyHot - En riktigt hal heroinisthora som helst lurar dig. 1/5

Skriv inga PM för jag läser inte dom eftersom jag aldrig loggar in. Jag kommer att recensera fler eskorter, det var jobbigare än jag trodde att skriva....hahaha.

Tess08/Terese/ThereseSthlm/Terese22/Emma08sthlm svarar inte för att hon är död. Gick bort i januari 2023
Citera
2023-07-10, 10:50
Medlem
@Tor-Odensson
Vad tråkigt! Jag träffade henne ganska många gånger för ett antal år sedan. En trevlig och bra tjej, tyckte jag. Vet du vad som hänt? Var det drogerna?
Citera
2023-07-10, 21:03
Medlem
Tor-Odenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellen0
@Tor-Odensson
Vad tråkigt! Jag träffade henne ganska många gånger för ett antal år sedan. En trevlig och bra tjej, tyckte jag. Vet du vad som hänt? Var det drogerna?

Ja, det stämmer, det var drogerna. Oavsiktlig heroinöverdos. Hon var, som du skriver, en väldigt trevlig, normal och vanlig tjej, men successivt missbrukande av droger, vilket också framförts i tråden, förändrade henne markant. Tragiskt.
Senast redigerad av Tor-Odensson 2023-07-10 kl. 21:09.
Citera
2023-07-19, 18:29
Medlem
Skulle behöva tips av er som fikat med alla fina flickor och har bra koll. Jag är inte ny med att fika med eskorter däremot så har jag nu pga olika anledningar blivit väldigt begränsad till att kunna ta mig runt i Stockholm. Skulle därför vilja ha alla era tips på vilka flickor (även ts-tjejer) som finns i Bandhagen/Högdalen? Tacksam för hjälp så jag snart kan fika igen 😃
Citera
2023-07-20, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daja789
Skulle behöva tips av er som fikat med alla fina flickor och har bra koll. Jag är inte ny med att fika med eskorter däremot så har jag nu pga olika anledningar blivit väldigt begränsad till att kunna ta mig runt i Stockholm. Skulle därför vilja ha alla era tips på vilka flickor (även ts-tjejer) som finns i Bandhagen/Högdalen? Tacksam för hjälp så jag snart kan fika igen 😃
Du får helt enkelt fråga vad tjejerna finns, tyvärr verkar det utländska tjejerna vara mycket dåliga på att veta var de finns i Stockholm och ytterst få svenska tjejer som annonserar på sidorna.
Citera
2023-07-20, 17:03
Medlem
Citat:
Säger som Lukas innan mig du får nog kolla med dom.
Du kan ju sortera en del på annonssidorna på söderort om du inte orkar åka nåt.
På ST finns det ju en del tjejer på other district som kanske håller till på södra sidan stan.
För övrigt tycker jag det är dåligt med Svenska snygga tjejer som inte är överåriga/viktiga.
"Förr" dök det ju upp en del sommarjobbande studenter men det verkar dåligt.
Eller oxå söker man på fel ställe.
Citera
2023-07-20, 18:59
Medlem
Citat:
För det första. Detta är ditt första inlägg på FB.
Att du söker kvinnor inom ett väldigt begränsat område är ochså lite konstigt.
Att det skulle finnas den perfekta horan inom sina kvarter är nog bara en önskedröm.
Att du som stockholmare inte kan tänka dig att förflyta dig 15minuter från ditt hem. För att få knulla.
Antingen är du rörelsehindrad eller lat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in