2026-09-20, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mormegil77
vete katten vem som öppnade någon helt annan än någon av dem baserat på bilderna iaf. Det räcker för mig att vända i dörren. Du får väl dra dina egna slutsatser :-)..
Om det är flera tjejer som jobbar i samma lägenhet kan det ju vara en man inte bokat med som öppnar. Inte jättekonstigt.

Sedan bör man ju av andra skäl sky sådana lägenhetsbordeller som pesten.
Citera
2026-09-20, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Om det är flera tjejer som jobbar i samma lägenhet kan det ju vara en man inte bokat med som öppnar. Inte jättekonstigt.

Sedan bör man ju av andra skäl sky sådana lägenhetsbordeller som pesten.
Enligt uppgift skulle de vara två i lägenheten och de två har båda smala modellkroppar enligt ST verifierade bilder (värdelös verifiering). Nu ringde någon av dem upp (jag svarade eftersom jag satt mig i säkerhet redan) och påstod att det var en tredje väninna som öppnat. Den som öppnade var tjock och kort och klädd i neglige. Någon av dom tror jag men inget bättre om det fanns en tredje där som tydligt öppnade i jobbkläder..

Det där gör jag inte om - och sky dem som pesten är det enda rätta.
Senast redigerad av Mormegil77 2026-09-20 kl. 18:31.
Citera
2026-09-20, 22:35
Medlem
VasileYSLs avatar
Nån som fikat med Vivian från RE? Ser lovande ut på bilderna och presentationen, men har fyra recensioner som alla verkar skrivna av konton med enbart en recension..

Saknar GCL, verkar som hon lagt av..
Senast redigerad av VasileYSL 2026-09-20 kl. 22:38.
Citera
2026-09-21, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VasileYSL
Nån som fikat med Vivian från RE? Ser lovande ut på bilderna och presentationen, men har fyra recensioner som alla verkar skrivna av konton med enbart en recension..

Saknar GCL, verkar som hon lagt av..

Vivian är Ukrainska om jag inte missminner mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in