2023-07-09, 20:26
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Det var en siffra som jag bara drog till med. Vi vet ju alla att tröjförsäljningen är en viktig inkomstkälla för klubbarna.
Jo, men det är väl typ första dagen som dom säljer runt en miljon tröjor? Du har helt rätt i att Rice eller Kai inte lär sälja sina tröjor som smör..
Citera
2023-07-09, 22:31
Medlem
Generalanderssons avatar
Jag tror fortfarande att projekt Ten Hag/Man Utd kommer att faila hårt.
Citera
2023-07-09, 22:35
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Det var en siffra som jag bara drog till med. Vi vet ju alla att tröjförsäljningen är en viktig inkomstkälla för klubbarna.

Nej det är det inte. Tröjsponsorerna tar från 80% och uppåt av försäljningarna.
Citera
2023-07-09, 22:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag tror fortfarande att projekt Ten Hag/Man Utd kommer att faila hårt.
Jag tror att du gillar att retas. Själv räknar jag med att Arsenal blir utanför top6.
Citera
2023-07-09, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Nej det är det inte. Tröjsponsorerna tar från 80% och uppåt av försäljningarna.
Det var news för mig. Vete fan om jag tror på det.
Citera
2023-07-09, 22:42
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Jag tror att du gillar att retas. Själv räknar jag med att Arsenal blir utanför top6.
Nej, jag är bara realistisk. Jag tror inte på Ten Hag/MU öht, och Ten Hag kommer i slutändan att uppnå lika mkt med Man Utd som det Moyes, Mourinho & Smeagol gjorde.

När det gäller Arsenal, så kommer vi att sluta 3:a som sämst kommande säsong.
Citera
2023-07-09, 22:58
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Om ni ska klättra till 1:a platsen får ni ta in Brendan Rodgers 10x bättre val än Arteta.

Edit: la till ordet val som föll bort.
Senast redigerad av Drickback 2023-07-09 kl. 23:13.
Citera
2023-07-09, 23:03
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Om ni ska klättra till 1:a platsen får ni ta in Brendan Rodgers 10x bättre än Arteta.
Vem har påstått det?
Citera
2023-07-09, 23:09
Medlem
Citat:
Nej, jag är bara realistisk. Jag tror inte på Ten Hag/MU öht, och Ten Hag kommer i slutändan att uppnå lika mkt med Man Utd som det Moyes, Mourinho & Smeagol gjorde.

Det är svårt att gissa tabellplaceringar men sämst 3:a låter ändå ganska rimligt. De tre jag räknar med i toppen är City, Liverpool och Arsenal. Arsenal var väldigt bra förra året, och jag tror att de med deras fina nyförvärv i Havertz och Rice är ännu bättre nu, men det betyder inte med automatik att de lyckas bättre. Förra säsongen hade Arsenal snudd på maximal poängutdelning under hösten, en sådan höst är inte lätt att upprepa...

Jag tror dock att Rice kommer göra det väldigt bra på mitten. Han är en av ligans bästa spelare på att stjäla bollen från motståndare, och han är även en av de bästa på att transportera boll. Han kommer få många fler spelare runt sig som är skickliga, och det tror jag hjälper Rice att framstå som ännu bättre.
Citera
2023-07-09, 23:12
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Vem har påstått det?
Du tycker Brendan är bättre val…
Citera
2023-07-09, 23:15
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Du tycker Brendan är bättre val…
Vad jag menade, var att vi borde ha gått för en erfaren, meriterad tränare som ersättare för Emery istället för en orutinerad nybörjare (som Arteta var i 2019).
Citera
2023-07-09, 23:19
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Vad jag menade, var att vi borde ha gått för en erfaren, meriterad tränare som ersättare för Emery istället för en orutinerad nybörjare (som Arteta var i 2019).
Jaså?

2022-08-12, 13:50
Allt om engelsk fotboll 22/23
Postat av Generalandersson
Citat:
Med tanke på hur mycket Rodgers hyllade Arsenal i sin presskonferens inför matchen imorn skulle man kunna tro att han fiskar efter att ta över klubben
Jag hade inte tackat nej till BR som Arsenal-boss, han vore ett 10x bättre val än vad Arteta är.

Du trodde inte heller att Haaland skulle vinna skytteligan 22/23…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in