Citat:
Ursprungligen postat av
Farzan73
Jag kör ju med ett separat dejtingkonto. Att kalla det fejkonto blir lite felvisande. Alla bilder och alla fakta stämmer men jag har ett lite annat namn på dejtingkontot. Nu när jag ser att man kopplas ihop med vänners vänner så är jag rätt glad att jag inte körde via mitt riktiga namn.
Nästan alla mina vänner är kopplade till min ex-fru eller mina barn, stor gemensam vänskapskrets. De har ingen aning om mitt dejtingberoende och jag är glad att de inte för höra från alla möjliga vänner att jag är där och dejtar.
Via mitt dejtingkonto så dyker det mest upp kvinnor inom rimligt avstånd och jag har hittills inte sett några av asiaterna/öststatstjejerna från Tinder.
Kör samma grej, blir alltid sånt jävla drama och pinsamt när familjen ser precis allt och inget. Borde egentligen ha 2 olika facebookkonton men ja.
Någon nämnde att endast topp 10% får matchningar? Kan knappast stämma. Jag ser väldigt bra ut för min ålder, haft 10 år yngre tjejer som satt sig bredvid i tåget, småpratat och frågat om min ålder osv. Har tagit de snyggaste bilderna jag kunnat hitta av mig själv, vissa rätt gamla, och lagt ut.
Maxat streaken 3 dagar nu, spammat ut 100 matches per dag. Blockat alla förhandsdiskade (typ invalida, sådana som ser ut att vara mina föräldrar eller barn osv) men ändå lagt ribban på botten. Har totalt fått 6 svar, varav 2 negresser som varit ute efter pengar, fyra nollpoängare men ändå hyfsat seriösa, samt ett halvdussin samhalljäntor som skrivit. Inte ens vänförfrågningar som snubbar skickat till mig och jag besvarat har accepterats.
Jag tror det hela är som Match och Mötesplatsen, rena fejkannonser. De behövs för folk ska ge Facebook en chans innan de går någon annanstans. Bilderna ser inte fejk ut men ofta saknas riktiga profiler, och svarsfrekvensen är som sagt 2 på 100, även med matches way out of their league..