2023-07-09, 07:11
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Testade och det är väldigt få i min stad som finns med där. Verkar inte vara så värst populärt med FB-dejting.

Länk till sajten?
Citera
2023-07-09, 15:24
Medlem
Ysterkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Länk till sajten?

https://www.facebook.com/dating/how-to-find/
Tydligen är detta en funktion i mobilappen för Facebook. Så du kan inte använda det i webbläsaren.
Man använder sitt vanliga facebookkonto för detta så du behöver inte registrera något nytt konto.
Citera
2023-07-09, 19:58
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ysterkvist
https://www.facebook.com/dating/how-to-find/
Tydligen är detta en funktion i mobilappen för Facebook. Så du kan inte använda det i webbläsaren.
Man använder sitt vanliga facebookkonto för detta så du behöver inte registrera något nytt konto.

Tack.
Hittade via webbläsaren också.
Platsåtkomst krävdes, jag nekade och fullföljde således inte.
Jag är skeptisk till Facebooks kontroll öht.
Jag gick in på Facebook via Tor en gång, och fick då en synnerligen luddig varning av Facebook gällande "säkerhet"
Citera
2023-09-19, 01:18
Medlem
Har inte testat Fb-dejting.. men med tanke på hur precis alla andra dejtningsajter gör matchningar i stort sett omöjligt (iaf för män) om man inte betalar så lär det ju inte vara sämre än det.

Både tinder och goodones är riktigt fula.. står att man har 50 likes.. man testar att svajpa höger på alla tills det inte finns några personer kvar.. så tänker man att dessa likes befinner sig långt bort bortom maxdistansen då.. testar att betala för en månad och vipps så blev likesen synliga och man ser direkt att det handlar om personer i närheten.. med andra ord så har appen döljt dessa tills man betalar.

Sen är majoriteten av tjejerna mellan 18 och 30 inte på tinder för att träffa någon heller.. de är antingen där för att få likes eller för att ligga. en liten liten minoritet vill faktiskt något mer. För att inte tala om alla högstadieungar som står som 21 år men skriver i sin bio ”14 år”..

Jag tröttnade ganska snabbt på dessa dejtingsajter, och jag är ändå en kille som får mängder med likes och en hel del matchningar (på den tiden man betalade) och jag själv är kräsen med vilka jag svajpar höger på. På andra sidan sitter tjejer som alltid får mer än 100 likes per dag trots att de ser ut som blåvalar

Fb-dejting kanske är något för mig att testa, eftersom det nu verkar vara lite mer seriöst än exempelvis tinder.. hoppas bara det finns folk på fb-dejting i småstaden
Citera
2023-10-22, 06:08
Avslutad
Äntligen så har den kommit

https://www.facebook.com/help/312959615934334/?helpref=hc_fnav
Citera
2024-06-02, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Kul att du uppskattade trådstarten, jag blev lite förvånad att det inte redan fanns en tråd om detta

Jag kör ju med ett separat dejtingkonto. Att kalla det fejkonto blir lite felvisande. Alla bilder och alla fakta stämmer men jag har ett lite annat namn på dejtingkontot. Nu när jag ser att man kopplas ihop med vänners vänner så är jag rätt glad att jag inte körde via mitt riktiga namn.

Nästan alla mina vänner är kopplade till min ex-fru eller mina barn, stor gemensam vänskapskrets. De har ingen aning om mitt dejtingberoende och jag är glad att de inte för höra från alla möjliga vänner att jag är där och dejtar.

Via mitt dejtingkonto så dyker det mest upp kvinnor inom rimligt avstånd och jag har hittills inte sett några av asiaterna/öststatstjejerna från Tinder.

Gammalt inlägg, men separat konto eller separat profil?
Citera
2024-09-21, 02:13
Medlem
En ny fråga gällande Facebooks dejting-app.
Har haft den ett bra tag men fattar inte alls denna app, t ex var hittar man åter de man tidigare gillat? Var hittar man de som gillat mig? Efter man bläddrat vidare så försvinner ju de man gillat. Urkass app om jag får säga.
Citera
2024-12-26, 01:31
Medlem
Mittpunkts avatar
Bara för mig som det har varit nere hela kvällen?

https://imgur.com/a/Sj3DY12
Citera
2025-06-07, 18:17
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Min erfarenhet är att FB Dejting fungerat bättre än Tinder. Liiiite fler matchningar jämfört med Tinder, men fortfarande ett helvete för en ful man så klart!

Dock misstänker jag att man blir shadowbannad från FB Dejting om man sveper höger för ofta och/eller uppfattas som desperat. Kanske fungerar likadant på Tinder.

Nu var det rätt längesen jag sist var inne på appen, och den här tråden är ju ganska död. Är appen också allmänt död?
Citera
2025-10-13, 10:09
Medlem
avcs avatar
Hur i snopprumpa bär man sig åt för att skriva till fjortisarna?

Har skapat konto, och så skriver de något i stil med "skriv en rad för att fånga mitt intresse, matcha inte bara för då ignorerar jag". Var i helvete ska jag skriva? Kommentera bilderna går ju, men finns ingen meddelandefunktion överhuvudtaget. Helt jävla efterblivet vafan
Citera
2025-10-13, 13:03
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avc
Hur i snopprumpa bär man sig åt för att skriva till fjortisarna?

Har skapat konto, och så skriver de något i stil med "skriv en rad för att fånga mitt intresse, matcha inte bara för då ignorerar jag". Var i helvete ska jag skriva? Kommentera bilderna går ju, men finns ingen meddelandefunktion överhuvudtaget. Helt jävla efterblivet vafan
Tror dom menar att man ska kommentera bilderna... Finns ju ingen annanstans där det går att skriva.
Citera
2025-10-15, 22:48
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Jag kör ju med ett separat dejtingkonto. Att kalla det fejkonto blir lite felvisande. Alla bilder och alla fakta stämmer men jag har ett lite annat namn på dejtingkontot. Nu när jag ser att man kopplas ihop med vänners vänner så är jag rätt glad att jag inte körde via mitt riktiga namn.

Nästan alla mina vänner är kopplade till min ex-fru eller mina barn, stor gemensam vänskapskrets. De har ingen aning om mitt dejtingberoende och jag är glad att de inte för höra från alla möjliga vänner att jag är där och dejtar.

Via mitt dejtingkonto så dyker det mest upp kvinnor inom rimligt avstånd och jag har hittills inte sett några av asiaterna/öststatstjejerna från Tinder.
Kör samma grej, blir alltid sånt jävla drama och pinsamt när familjen ser precis allt och inget. Borde egentligen ha 2 olika facebookkonton men ja.

Någon nämnde att endast topp 10% får matchningar? Kan knappast stämma. Jag ser väldigt bra ut för min ålder, haft 10 år yngre tjejer som satt sig bredvid i tåget, småpratat och frågat om min ålder osv. Har tagit de snyggaste bilderna jag kunnat hitta av mig själv, vissa rätt gamla, och lagt ut.

Maxat streaken 3 dagar nu, spammat ut 100 matches per dag. Blockat alla förhandsdiskade (typ invalida, sådana som ser ut att vara mina föräldrar eller barn osv) men ändå lagt ribban på botten. Har totalt fått 6 svar, varav 2 negresser som varit ute efter pengar, fyra nollpoängare men ändå hyfsat seriösa, samt ett halvdussin samhalljäntor som skrivit. Inte ens vänförfrågningar som snubbar skickat till mig och jag besvarat har accepterats.

Jag tror det hela är som Match och Mötesplatsen, rena fejkannonser. De behövs för folk ska ge Facebook en chans innan de går någon annanstans. Bilderna ser inte fejk ut men ofta saknas riktiga profiler, och svarsfrekvensen är som sagt 2 på 100, även med matches way out of their league..
Senast redigerad av avc 2025-10-15 kl. 22:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in