2023-07-09, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Hur har det gått för han unga som jobbade för något fotbollsrelaterat i Borås(?)

Som hade bokat hotellrum och bara kubbade när Dumpen dök upp för att sedan skriva massa bortförklaringar på sms?
Han?

Gäddlopp 0-100 i hotellkorridor (Napp #137) Göteborg
https://dumpen.se/2022/08/21/15141/
En lovande karriär som tränare spolades ner i avloppet. Ännu en farlig gädda som simmat bland barn och ungdomar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Ok. Vi har en snubbe som går in i tråden och säger sej känna till den här gäddan och hans familj. Jag frågar den snubben om det finns något möjligt släktskap med en mycket känd politiker pga utseendet är snarlikt. Bägge råkar också vara moderater. Jag har dock inte påstått eller antytt att alla moderater är släkt med varandra. Varför skulle jag göra det. Ett eventuellt släktskap kan finnas pga primärt 1) utseendet - sekundärt 2) är moderat och kommer från "en fin familj" (vilket F Reinfeldt också gör och vilket inte är ovanligt för moderater). Dessa två faktorer ledde alltså till min fråga. Sverige är dessutom ett litet land. Möjligen känner du till tex vilken ökänd mördare som Sune Mangs är släkt med.

Ska du ha mitt svar i PDF-format också?! Studera och analysera över natten typ.

Jag är dock ingen snubbe utan en kvinna 😂
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Låter som nonsens.
Sara verkar fortfarande tro att "VI HAR DIN IP-ADRESS"-kommentaren är ett tillvägagångssätt som avslöjar folks identitet vilket endast visar total okunskap.

Det känns som en tidsfråga innan någon blir ditsatt av någon annan. Och om man råkar förstöra livet för en oskyldig så är man riktigt illa ute, enbart mord är värre än att förgripa sig på ett barn och att få den stämpeln trots att man är oskyldig är riktigt illa.
Läs här: https://dumpen.se/2023/07/07/en-mork-historia/
Citera
2023-07-09, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Jo, är det någonting mer du behöver ha svar på eller klarar du av att söka upp resten av de eventuella svar som du är på jakt efter?

Vaknat på fel sida eller??
Någon skrev att han hette Tobias....därför fråga jag
Citera
2023-07-09, 15:07
Medlem
Nån som kan lägga ut hela ETC artikeln?

Vad är det för sjuk syster samt mamma som enligt artikeln tänkt fira midsommar med MrX när han skickat i varenda chatt hur han enl honom våldtar sina systerbarn på 6 samt 8 år? (Obs svara inte på denna fråga då det är otillåtet).

Varför fick inte MrX något fängelsestraff eller fick han det?
Citera
2023-07-09, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damnist2
Nån som kan lägga ut hela ETC artikeln?

Vad är det för sjuk syster samt mamma som enligt artikeln tänkt fira midsommar med MrX när han skickat i varenda chatt hur han enl honom våldtar sina systerbarn på 6 samt 8 år? (Obs svara inte på denna fråga då det är otillåtet).

Varför fick inte MrX något fängelsestraff eller fick han det?
Den finns som pdf i tråden.
Citera
2023-07-09, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golfrival
Nu får du ta och lära dig läsa och förstå skriven text.
Skulle jag i detta fallet tycka synd om karategäddan
Det har du aldrig sett mig skriva och lär aldrig se det.
Läs om läs rätt tack
Kära argsinte debattör, jag höll med dig.
Citera
2023-07-09, 15:21
Bannlyst
Vilka fler är det som tagit sitt liv??
Har alltid följt tråden sen start men tycker allt är så rörigt här inne. Nån skriver ett namn någon skriver ett annat. Och frågar man nån får man bara otrevliga svar!!!
Finns det nån schysst här inne som vill svara? Eller skicka ett meddelande till mig om vilka det är?

MrX, Roger , har nån hittat han på Facebook?
Citera
2023-07-09, 15:33
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Han?

Gäddlopp 0-100 i hotellkorridor (Napp #137) Göteborg
https://dumpen.se/2022/08/21/15141/
En lovande karriär som tränare spolades ner i avloppet. Ännu en farlig gädda som simmat bland barn och ungdomar.
Ja precis den gäddan. Var ett jäkla skriveri om honom men sen inte hört mer.
Citera
2023-07-09, 15:38
Medlem
Leibachs avatar
Stämmer det att karate-fjönten har en Facebook som heter "Välkommen In"? Verkar vara mer än ett fel, enda rättet verkar vara flickvännen som förhoppningsvis dumpar (no pun intended) svinet...
Citera
2023-07-09, 16:11
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Stämmer det att karate-fjönten har en Facebook som heter "Välkommen In"? Verkar vara mer än ett fel, enda rättet verkar vara flickvännen som förhoppningsvis dumpar (no pun intended) svinet...

Jaa
Citera
2023-07-09, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Sara och Patrik är inte lämpade för det dom ägnar sig åt, det är tydligt sedan lång tid tillbaka.

Vem vill du sätta istället på deras jobb? Leif GW?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in