2023-07-09, 11:52
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandsoft
Ja, du har projicerat din autismdiagnos på flera användare nu. Testa hitta på nåt nytt. Det är för övrigt du som är fäst vid det inlägget, jag har bett dig gå vidare från det inlägget flera gånger.
Jo, du anser att din varning är fel. Dina andra inlägg är ett barnsligt bråk om din motdebattörs intelligens. Kan du peka ut ett enda on topic-argument i något av inläggen?

Nu ljuger du igen. Du ska vara glad att du inte är Pinocchio för då hade din näsa slagit i tangentbordet. Jag har lyft fram två inlägg varav du som den aspiemupp du är bara tjatat om det ena. Dessutom utan att förstå att tråden ifråga handlar om moral och att inlägget då inte bara är ontopic utan i högsta grad relevant.
Senast redigerad av Aegishjalmr 2023-07-09 kl. 12:02.
2023-07-09, 11:53
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Nej tvärtom. 0,5 inlägg av de sju är on topic och som sagt så har mod svarat på de övriga sex inläggen vari dina ältade två ingår.

"Resten ser jag som en intern uppgörelse som inte har något intresse för andra."

Fel. 0.5 inlägg är möjligen OT ifall man är petig. I andra underforum hade mina inlägg fått stå kvar. Det vet jag.
2023-07-09, 11:56
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Vad svamlar du om?

Du har ju uppenbarligen inte läst din egen trådstart. Se ovan, det fetade, din egen trådstart där du 3 ggr i trådstarten gnäller om att du fått varning. T.om hotar med att gå till admin för att få bort varningen.

Så nog fan handlar din trådstart om att du vill ha bort varningen.

Prova titta dig själv i ögonen i spegeln, och säg högt: Jag har fel!

Men ditt retarderade hjon. Jag skriver uttryckligen i trådstarten att slikt undermåligt modererande förstör diskussioner. Något jag även utvecklat i flera inlägg. Ni modkuksugare verkar ha en underutvecklad frontallob.
2023-07-09, 12:11
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Nu ljuger du igen. Du ska vara glad att du inte är Pinocchio för då hade din näsa slagit i tangentbordet. Jag har lyft fram två inlägg varav du som den aspiemupp du är bara tjatat om det ena. Dessutom utan att förstå att tråden ifråga handlar om moral och att inlägget ifråga inte bara är ontopic utan i högsta grad relevant.

Citat:
Fel. 0.5 inlägg är möjligen OT ifall man är petig. I andra underforum hade mina inlägg fått stå kvar. Det vet jag.

Citat:
Men ditt retarderade hjon. Jag skriver uttryckligen i trådstarten att slikt undermåligt modererande förstör diskussioner. Något jag även utvecklat i flera inlägg. Ni modkuksugare verkar ha en underutvecklad frontallob.

I total brist på några som helst sakliga argument far du bara ut i en skur av invektiv och i diverse personangrepp.

Det går inte att föra en produktiv dialog med dig, ditt pannben är för tjockt, ingenting går in.

Du gick OT i 6,5 inlägg av 7. Du gjorde fel. Du blev varnad. End of story.

Återigen Ingemar Stenmark: ”Man kan int förklara för den som int begrip”
2023-07-09, 12:17
Medlem
Alonens avatar
Citat:

Ännu ett undermåligt utfall ifrån dig, som i sedvanlig ordning helt saknar substans och bara innehåller invektiv och personangrepp. Försök att läsa din egen trådstart.
2023-07-09, 12:23
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Att din sort tillhör ”generation pussy” har jag förstått som ni tar till lipen så fort någon säger elaka saker till er. Men det är ju ett faktum att din läsförståelse brister rejält. Eftersom du missat varför jag startat den här tråden trots att jag i både trådinledningen och i flera inlägg förklarat det. Förstår du nu att skälet är att undermåligt modererande förstör diskussioner?

Bara en ny räcka av påhopp, OT-dynga etc. Sluta nu med ditt skitsnack å bara tugga i dig varningen. GE UPP‼️
2023-07-09, 12:33
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Bara en ny räcka av påhopp, OT-dynga etc. Sluta nu med ditt skitsnack å bara tugga i dig varningen. GE UPP‼️

Sluta lipa nu, snöflinga. Jag fetade t.o.m mitt argument så att du inte skulle missa det. Eller lider du av en kognitiv funktionsnedsättning på riktigt? Nå, jag repeterar för säkerhets skull då. Skälet till att jag startade denna tråd är att jag anser att undermåligt modererande förstör diskussioner. Något jag utvecklat i flera inlägg med påpekandet att alltför många mods missbrukar regel 0.03.
2023-07-09, 12:46
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Dina inlägg är väl urdefinitionen av off-topic? Bra agerat av moderatorn.

Citat:
Sluta lipa nu, snöflinga. Jag fetade t.o.m mitt argument så att du inte skulle missa det. Eller lider du av en kognitiv funktionsnedsättning på riktigt? Nå, jag repeterar för säkerhets skull då. Skälet till att jag startade denna tråd är att jag anser att undermåligt modererande förstör diskussioner. Något jag utvecklat i flera inlägg med påpekandet att alltför många mods missbrukar regel 0.03.

Jag kan inte se den meningen i din trådstart‼️

Dina 6.5 OT-inläggen i din trådstart är fortfarande grunden för din varning.

Det är ju det du inte kan ta in…
Senast redigerad av Alonen 2023-07-09 kl. 13:07.
2023-07-09, 13:44
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Att din sort tillhör ”generation pussy” har jag förstått som ni tar till lipen så fort någon säger elaka saker till er. Men det är ju ett faktum att din läsförståelse brister rejält. Eftersom du missat varför jag startat den här tråden trots att jag i både trådinledningen och i flera inlägg förklarat det. Förstår du nu att skälet är att undermåligt modererande förstör diskussioner?
Det som förstör diskussioner är människor som tror att detta är deras privata chatforum.

Du får mig osökt att tänka på vissa tondöva sökande till idol som inte förstår att inte alla beundrar deras falsksång.

Du är inte särskilt intellektuell och tillför inte något av substans.
Schas.
2023-07-09, 14:24
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Det som förstör diskussioner är människor som tror att detta är deras privata chatforum.

Du får mig osökt att tänka på vissa tondöva sökande till idol som inte förstår att inte alla beundrar deras falsksång.

Du är inte särskilt intellektuell och tillför inte något av substans.
Schas.

Den här Aegishjalmr är ett hopplöst fall.

Kan inte läsa in sin egen trådstart, vägrar att ta till sig sin varning, försöker avleda folk från topic, ja listan är oändlig.

För osökt tanken till den som ligger i lumpen, ringer hem till mamma och säger: ”Mamma, jag är den enda i hela kompaniet som går i takt!”
2023-07-09, 15:27
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Jag kan inte se den meningen i din trådstart‼️

Dina 6.5 OT-inläggen i din trådstart är fortfarande grunden för din varning.

Det är ju det du inte kan ta in…

Blindstyre. Nedanstående har jag saxat in från min trådstart. Jag har som jag påpekat även utvecklat det i mina inlägg här i tråden.

Den här typen av undermåligt modererande förstör bara diskussioner.”/Aegishjalmr
2023-07-09, 15:39
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:

Lagt kort ligger! Vad är det som är oklart? 3 moderatorer har alla sagt att varningen står fast. Alla användare i tråden förurom du instämmer att det var en fullt befogad varning. Ut i solen och njut istället. Nu stämmer inte trådens rubrik heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in