Citat:
Jag sa att det ena kanske kan ses som on topic, men inte det andra. Sedan fortsatte du att mala samma argument om det inlägget efter att jag bad dig gå vidare från det inlägget flera gånger. Varför projicerar du så hårt?
Jag frågar igen: har du bättre argument eller är de två inläggen allt? För de andra är också off topic och du hade fått en varning även utan de två inläggen du pratar om.
Nej, tråden handlar inte om moral. Koranbränningarna är huvudämnet i tråden och du kan inte prata om moral i allmänhet bara för att moralen i att bränna koranen diskuteras. Det är så det funkar på Flashback. Jag har ingen aning varför du har svårt att förstå detta.
Sluta förvirra dig själv nu. Det han svarar på är ditt påstående att du skiter i varningen och inte vill få den borttagen, vilket motsägs av din trådstart där du säger till moderatorn att du kommer att klaga till admin och forumet om han inte tar bort varningen. Du säger att du "borde inte fått en varning för detta". Ja, detta betyder att du bryr dig om att du fick en varning och vill få den borttagen.
Jag frågar igen: har du bättre argument eller är de två inläggen allt? För de andra är också off topic och du hade fått en varning även utan de två inläggen du pratar om.
Nej, tråden handlar inte om moral. Koranbränningarna är huvudämnet i tråden och du kan inte prata om moral i allmänhet bara för att moralen i att bränna koranen diskuteras. Det är så det funkar på Flashback. Jag har ingen aning varför du har svårt att förstå detta.
Sluta förvirra dig själv nu. Det han svarar på är ditt påstående att du skiter i varningen och inte vill få den borttagen, vilket motsägs av din trådstart där du säger till moderatorn att du kommer att klaga till admin och forumet om han inte tar bort varningen. Du säger att du "borde inte fått en varning för detta". Ja, detta betyder att du bryr dig om att du fick en varning och vill få den borttagen.

Så nu är du såvitt jag kan se uppe i två inlägg inte ens du tycker är OT. Jag lämnar inlägget du autistmalt om och saxar in nedanstående istället. Varför ska mitt inlägg plockas bort när jag uppmanar en användare att hålla sig till trådämnet?
”Om du inte är intresserad av att diskutera trådämnet som är koranbränningar så kan vi sätta punkt för den här ordväxlingen.”/Aegishjalmr
Som jag skrivit i trådstarten och utvecklat i flera inlägg så startade jag tråden för att undermåligt modererande förstör diskussioner. Enda sättet att få mina inlägg återinsatta är om varningen tas bort. Fortfarande oklart?