2023-06-25, 12:08
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det är ju inte klokt, men jag är inte förvånad...

Angående Dior så är Meghan mycket för gammal, redan.

Dior? Tillåt mig hånle. När tar deras egon slut? När de får ta skeden i vacker hand och börja på Donken, gissar jag.
Citera
2023-06-26, 07:50
Medlem
Nya rykten. Är Harry pappa till Archie? Jag tror iofs personligen att MM är kroniskt otrogen med män som kan gynna hennes karriär.

"At the time an inside source revealed, “In the days leading up to Prince Harry’s wife, Meghan, giving birth, the couple was stunned to learn a DNA test using amniotic fluid, routinely performed on royal babies, revealed the redhead is NOT the child’s daddy.”

https://www.geo.tv/latest/494950-prince-harry-facing-massive-paternity-illusions-after-archie-dna-scandal
Citera
2023-06-26, 11:24
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Nya rykten. Är Harry pappa till Archie? Jag tror iofs personligen att MM är kroniskt otrogen med män som kan gynna hennes karriär.

"At the time an inside source revealed, “In the days leading up to Prince Harry’s wife, Meghan, giving birth, the couple was stunned to learn a DNA test using amniotic fluid, routinely performed on royal babies, revealed the redhead is NOT the child’s daddy.”

https://www.geo.tv/latest/494950-prince-harry-facing-massive-paternity-illusions-after-archie-dna-scandal

Harry verkar fått en släng galenskap från Henry XIII. Tyvärr verkar han inte helt frisk. Och Meghan som vill göra såpopera av äktenskapet.

Harry borde återvända till UK och inkvartera sig på något av de många slotten. I lugn och ro återfå sitt normala jag.

Detta blir inte lyckligt. Mer än för Meghan som kan sälja lite skandaler när kassan sinar.
Citera
2023-06-28, 09:14
Medlem
Fallet accelererar i hastighet. I veckan har det avslöjats att MM ville intervjua Taylor Swift i podden men att Taylor via sitt ombud tackat nej. Hon bemödade sig inte ens med ett personligt "-nej tack".
Prins William och Taylor Swift sägs vara goda vänner och att sångerskan i och med detta tar ställning i familjefejden. Det är inte många kändisar som vill följa med i fallet.

Samtidigt har en känd Hollywoodagent uttalat sig om att MM har noll talang och i princip oanställningsbar. Nu väntas det bara att Netflix avslutar sitt samarbete med det katastrofala hertigparet så är de så gott som 100% körda.
De har kvar sitt välgörenhetsbolag, men även där går rykten om pengatvätt och att pengarna används för parets personliga omkostnader.
Citera
2023-06-28, 20:41
Medlem
det skulle inte förvåna mig om detta är sant. Jag tror hon verkligen är så pass manipulativ att hon skulle kunna få honom att tro att hon har kontakt med hans mor från andra sidan.

Tom Bower:

https://www.youtube.com/watch?v=5XsjSTQlWTM
Citera
2023-07-09, 02:13
Medlem
Merwinnas avatar
Läste ut "Spare" precis. Tycker att det är fel att använda spökskrivare, för det ger ju en falsk bild av personen som påstås berätta detta för läsaren. Harry skulle aldrig ha kunnat uttrycka sig så här bra, han skulle inte ha kunnat göra sådana kvicka associationer och använda sig av citat från Shakespeare och annan klassisk litteratur. Man får helt fel bild av honom. Det är fusk!

Angående innehållet finns det mycket att säga. T.ex. att det första mötet med Meghan inte verkar ha varit en komplott i alla fall - att vänner till Meghan medvetet tussade ihop honom med prinsen, för att hon skulle förstöra den brittiska monarkin. Utan enligt Harry (och han har ingen anledning att ljuga), så såg han själv en video på en av sina och Meghans gemensamma väninnors Instagram, som föreställde väninnan tillsammans med Meghan. Då ska Harry inte ha vetat vem Meghan var, utan googlat fram det. Och sedan kontaktat väninnan och bett henne förmedla den första kontakten.

Vidare är det intressant som Harry berättar - och jag tror att det är sant - att alla kungligheterna är så himla rädda för att få så dålig press, att folket börjar kräva monarkins avskaffande. Detta verkar vara en ständig skräck för dem, och därför måste de hålla sig väl med pressen och försöka kontrollera vad som kommer i pressen. Det är en enda kamp om att upprätthålla sin popularitet, för att få vara kvar. Jag tror att de vet, att deras dagar är räknade...
Senast redigerad av Merwinna 2023-07-09 kl. 02:15.
Citera
2023-07-13, 21:46
Medlem
Merwinnas avatar
En kul detalj ur "Spare": när Harrys familj nämnde att Meghan var "an American actress" så uttalade de det med samma tonfall som om de skulle ha sagt "a convicted felon". (Fast dom fick ju rätt - hon var inget bra prinsessval.)

Kate verkar obalanserad och full av hybris enligt boken. Som det där med brudnäbbsklänningarna, när Kate inte tyckte att det dög att skräddaren sydde in Charlottes klänning, när den inte passade, utan hon krävade att Meghan skulle låta sy upp nya, helt andra klänningar till alla! Och detta alldeles inpå bröllopet! Det var ju Meghans bröllop, inte Kates...

Och när Kate hade gått och surat, och Meghan och Harry inte visste varför. Men sedan sa Kate att Meghan hade varit oförskämd och borde be om ursäkt, och William höll med. Meghan hade alltså sagt något lättsamt skämtsamt om att "det är dina mammahormoner" när Kate var nyförlöst (eller kanske höggravid, jag minns inte nu) och hade glömt bort något. Kate sa att "vi är inte tillräckligt nära för att du ska få prata om mina hormoner". HU så dumt! Det där hade jag också kunnat säga till en arbetskamrat t.ex., utan att vi var riktiga väninnor.
Citera
2023-07-19, 17:51
Medlem
MrMarios avatar
Nu tar Harry och Meghan paus från varandra. Sannolikt separation inom 6 månader...
Citera
2023-07-19, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Nu tar Harry och Meghan paus från varandra. Sannolikt separation inom 6 månader...
De ÄR väl de facto en separation det här handlar om? Du kanske menar skiljsmässa?

https://www.expressen.se/noje/kungligt/harry-och-meghans-kris-tar-paus-fran-varandra
Citera
2023-07-21, 04:05
Medlem
Trollmias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Läste ut "Spare" precis. Tycker att det är fel att använda spökskrivare, för det ger ju en falsk bild av personen som påstås berätta detta för läsaren. Harry skulle aldrig ha kunnat uttrycka sig så här bra, han skulle inte ha kunnat göra sådana kvicka associationer och använda sig av citat från Shakespeare och annan klassisk litteratur. Man får helt fel bild av honom. Det är fusk!

Angående innehållet finns det mycket att säga. T.ex. att det första mötet med Meghan inte verkar ha varit en komplott i alla fall - att vänner till Meghan medvetet tussade ihop honom med prinsen, för att hon skulle förstöra den brittiska monarkin. Utan enligt Harry (och han har ingen anledning att ljuga), så såg han själv en video på en av sina och Meghans gemensamma väninnors Instagram, som föreställde väninnan tillsammans med Meghan. Då ska Harry inte ha vetat vem Meghan var, utan googlat fram det. Och sedan kontaktat väninnan och bett henne förmedla den första kontakten.

Vidare är det intressant som Harry berättar - och jag tror att det är sant - att alla kungligheterna är så himla rädda för att få så dålig press, att folket börjar kräva monarkins avskaffande. Detta verkar vara en ständig skräck för dem, och därför måste de hålla sig väl med pressen och försöka kontrollera vad som kommer i pressen. Det är en enda kamp om att upprätthålla sin popularitet, för att få vara kvar. Jag tror att de vet, att deras dagar är räknade...

Det fetade och kursiverade - det sägs att manuskriptet som lämnades in till bokförlaget så var det fyllt med noteringar från Meghan. Så minst hälften av boken är skriven av Meghan och det inte är Harrys ord (vilket faktiskt inte skulle förvåna mig ett dugg).

Detta är sånt jag har plockat upp efter att ha lyssnat på åtskilliga youtubs-klipp så jag kan inte peka direkt på nånting... men det verkar vara som så att mycket av boken är ord som kommer från Meghan och inte Harry.

Det senaste är att de tydligen krävt att få åka med Air Force One (alltså USA's presidents plan)... men blivit nekade.
https://www.youtube.com/watch?v=vAhFl71uQ7w&ab_channel=TalkTV
https://www.youtube.com/watch?v=TTiM5rDElqk&ab_channel=TheDuchessofNarsuss ex

De gjorde sig omöjliga i England... och nu har de tydligen gjort sig ganska omöjliga i USA också... frågan är vart de kan ta vägen härnäst så att de kan försöka vara allsmäktiga härskare... ??
Citera
2023-07-21, 04:30
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmia
Det fetade och kursiverade - det sägs att manuskriptet som lämnades in till bokförlaget så var det fyllt med noteringar från Meghan. Så minst hälften av boken är skriven av Meghan och det inte är Harrys ord (vilket faktiskt inte skulle förvåna mig ett dugg).

Detta är sånt jag har plockat upp efter att ha lyssnat på åtskilliga youtubs-klipp så jag kan inte peka direkt på nånting... men det verkar vara som så att mycket av boken är ord som kommer från Meghan och inte Harry.

Det senaste är att de tydligen krävt att få åka med Air Force One (alltså USA's presidents plan)... men blivit nekade.

De gjorde sig omöjliga i England... och nu har de tydligen gjort sig ganska omöjliga i USA också... frågan är vart de kan ta vägen härnäst så att de kan försöka vara allsmäktiga härskare... ??

Jag tänkte det, att det är inte Harrys "röst".

Air Force One..? De är inte kloka!

Och nu är de tydligen separerade "på prov". I min erfarenhet, när folk separerar på prov, så flyttar de aldrig ihop igen...

En annan tanke: Harry ärvde 10 miljoner pund efter Diana. Det är 133 miljoner svenska kronor. Om han nu skulle satsa på en vettig, anspråkslös tjej i stället för Meghan, så skulle de kunna leva gott livet ut på den summan. Inga pengabekymmer alls, och mycket guldkant också varje år jämfört med Middle-Jones. Men med Meghan går ju inte det. Om Harry väl skulle börja nalla på arvet (han skrev i "Spare" att han inte ville göra det) medan de fortfarande är gifta, så skulle hon snart ha slösat bort allting.
Citera
2023-07-21, 04:39
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmia

Det fetade ovan…

Ja, minns bara när Harry hade nån fest med gamla skolkompisar. Häxan Meghan ödelade hela festen, det skrevs i tidningarna att Meghan ”tillrättavisade, läxade upp och föreläste” hela kvällen, festen vart totalt ödelagd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in