Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Hånade? Jag tog bara och skrattade åt «ryktet» om Mbappe till Liverpool. Och fakta är att det bara var Liverpool som uttryckte intresse för Mbappe, sanningen är den att det inte var ngt öht i ryktena om Mbappe till Liverpool. Men roligt nog, så var det rätt många i Liverpool-klanen som gick runt och trodde att Liverpool hade chans att värva Mbappe
Det sagt, så tror jag inte att det är ngn sanning öht i dessa rykten kring Mbappe/Arsenal heller.
Nej, det gjorde jag inte alls - läs svaret ovan.
Ingen hade tackat nej till Mbappe, men vi har helt enkelt råd att betala en mille i veckolön till en enkelt spelare.
Hursomhelst, denna storyn från Daily Mail tror jag inte är ngt annat än pure BS.
Mbappe har pratat med Liverpool 2 gånger så helt taget i luften är det inte, första gången redan 2017.
Hans mamma skulle mer än gärna se honom i klubben då hon är Liverpool fans.
Men behöver vi honom? Enligt dig så nej då vi redan har ”PL’s bästa” i Szoboslai.
Hoppas din kristallkula funkade.
(Eftersom Haaland PL bäst måste Szobo vara ännu bättre)
Citat från 191018
”Erling Braut Håland är en av de allra hetaste anfallstalangerna i världen just nu, men jag skulle säga att Dominik Szoboszlai Salzburgs viktigaste spelare och en större talang än vad Håland är.”