2023-07-08, 00:55
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hånade? Jag tog bara och skrattade åt «ryktet» om Mbappe till Liverpool. Och fakta är att det bara var Liverpool som uttryckte intresse för Mbappe, sanningen är den att det inte var ngt öht i ryktena om Mbappe till Liverpool. Men roligt nog, så var det rätt många i Liverpool-klanen som gick runt och trodde Liverpool hade chans att värva att Mbappe

Det sagt, så tror jag inte att det är ngn sanning öht i dessa rykten kring Mbappe/Arsenal heller.

Nej, det gjorde jag inte alls - läs svaret ovan.

Ingen hade tackat nej till Mbappe, men vi har helt enkelt råd att betala en mille i veckolön till en enkelt spelare.

Hursomhelst, denna storyn från Daily Mail tror jag inte är ngt annat än pure BS.

Arteta hade garanterat tackat nej till Mbappe så länge han inte godkänt samma lön som Jesus, vilket han aldrig hade gjort.
Citera
2023-07-08, 01:11
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Hånade? Jag tog bara och skrattade åt «ryktet» om Mbappe till Liverpool. Och fakta är att det bara var Liverpool som uttryckte intresse för Mbappe, sanningen är den att det inte var ngt öht i ryktena om Mbappe till Liverpool. Men roligt nog, så var det rätt många i Liverpool-klanen som gick runt och trodde att Liverpool hade chans att värva Mbappe

Det sagt, så tror jag inte att det är ngn sanning öht i dessa rykten kring Mbappe/Arsenal heller.

Nej, det gjorde jag inte alls - läs svaret ovan.

Ingen hade tackat nej till Mbappe, men vi har helt enkelt råd att betala en mille i veckolön till en enkelt spelare.

Hursomhelst, denna storyn från Daily Mail tror jag inte är ngt annat än pure BS.
Mbappe har pratat med Liverpool 2 gånger så helt taget i luften är det inte, första gången redan 2017.
Hans mamma skulle mer än gärna se honom i klubben då hon är Liverpool fans.

Men behöver vi honom? Enligt dig så nej då vi redan har ”PL’s bästa” i Szoboslai.
Hoppas din kristallkula funkade.
(Eftersom Haaland PL bäst måste Szobo vara ännu bättre)

Citat från 191018
”Erling Braut Håland är en av de allra hetaste anfallstalangerna i världen just nu, men jag skulle säga att Dominik Szoboszlai Salzburgs viktigaste spelare och en större talang än vad Håland är.”
Citera
2023-07-08, 01:16
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Arteta hade garanterat tackat nej till Mbappe så länge han inte godkänt samma lön som Jesus, vilket han aldrig hade gjort.
Tror inte att det är Arteta som tar sig av spelarkontrakt, lön och så vidare. Efter vad jag har förstått, så är det mer Edu som styr den biten.

Men jag håller med, Mbappe till AFC låter helt orimligt.
Senast redigerad av Generalandersson 2023-07-08 kl. 01:28.
Citera
2023-07-08, 01:27
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Mbappe har pratat med Liverpool 2 gånger så helt taget i luften är det inte, första gången redan 2017.

Men behöver vi honom? Enligt dig så nej då vi redan har ”PL’s bästa” i Szoboslai.

Citat från 191018
”Erling Braut Håland är en av de allra hetaste anfallstalangerna i världen just nu, men jag skulle säga att Dominik Szoboszlai Salzburgs viktigaste spelare och en större talang än vad Håland är.”
Kan du bevisa att Mbappe, eller hans mamma, har snackat med Liverpool 2 ggr? Alla och envar visste att det var mindre än 0% chans för att det var någonting öht i detta snack om Mbappe till Liverpool. Men självklart, så tog ni i kåren och hoppade med huvudet i taket.

Korrekt, jag trodde på den tiden (2018) att Szoboszlai var en större talang än vad han i realiteten var, och jag kan nu glatt erkänna att jag tog fel där.
Citera
2023-07-08, 01:30
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Kan du bevisa att Mbappe, eller hans mamma, har snackat med Liverpool 2 ggr? Alla och envar visste att det var mindre än 0% för att det var någonting öht i detta snack om Mbappe till Liverpool. Men självklart, så tog ni i kåren och hoppade med huvudet i taket.

Korrekt, jag trodde på den tiden (2018) att Szoboszlai var en större talang än vad han i realiteten var, och jag kan nu glatt erkänna att jag tog fel där.
Källan är Mbappe själv. Googla!

Se på trissor andra erkännadet om fel inom några månader, strålande 🫡
Citera
2023-07-08, 01:32
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Citat från 191018

Mbappe är ändå otroligt överskattad spelar i en riktig skitliga dessutom.

Arsenal kan gärna få honom för mig.

Både Spurs och Liverpool kan ta in billigare spelare som får bättre karriärer tillslut.
Citera
2023-07-08, 01:42
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Tror inte att det är Arteta som tar sig av spelarkontrakt, lön och så vidare. Efter vad jag har förstått, så är det mer Edu som tar sig av den biten.

Men jag håller med, Mbappe till AFC låter helt orimligt.

Jag är helt säker på att Edu gör ingenting utan att prata med Arteta.
Citera
2023-07-08, 01:55
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Både Spurs och Liverpool kan ta in billigare spelare som får bättre karriärer tillslut.

Mbappe som spelare är sjukt bra, men som lagkamrat/lagmoral är han nog ingen höjdare. Det enda laget i PL jag kan se Mbappe hamna i är City om några år när Pep lämnat.
Citera
2023-07-08, 07:07
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Källan är Mbappe själv. Googla!

Se på trissor andra erkännadet om fel inom några månader, strålande 🫡
Har redan Googlat, men hittar inga källor på det öht. Däremot så är det ett 10tals rapporter från det senaste dygnet eller så som tillsäger att Mbappe kommer vraka Liverpool för AFC, om han skulle välja en övergång till England.

Men som tidigare nämnt, så tror jag att det inte är ngt i de här ryktena kring Mbappe till Arsenal.
Citera
2023-07-08, 07:10
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Ja, den nollan (Mbappe) är bara så himla dålig att han knappt hade platsat på bänken hos mäktiga Spurs.
Citera
2023-07-08, 07:15
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jag är helt säker på att Edu gör ingenting utan att prata med Arteta.
Inte vet jag. Men utifrån vad jag har hör hört/läst, så är det Edu som styr det sportsliga i AFC, det var Edu som stog bakom värvningen av bl.a Gabriel Jesus.
Citera
2023-07-08, 07:47
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ja, den nollan (Mbappe) är bara så himla dålig att han knappt hade platsat på bänken hos mäktiga Spurs.

Det finns fler faktorer för om en värvning är bra än om spelaren är bra eller inte. Om man som Arsenal bygger ett projekt där alla känner sig delaktiga och lika viktiga då känns det snarare som du kastar in en bomb i situationen om du plockar in en jättediva som kräver 3x Saka's lön och som ska spela varje match, och som kommer från PSG där han själv var större än klubben och fick vara med och påverka värvningar/laguttagningar osv.

Jag håller inte på Arsenal men det som Arsenal gör är ju ändå imponerande och en Mbappe värvning hade fått en att skaka på huvudet faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in