2023-07-07, 14:50
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandsoft
Fast det är lite skillnad på att tro att ordet analog har en koppling till ordet "analogi" i den meningen och sen hitta på en fras som inte ens betyder någonting på svenska, och att missa ett e.

Tycker du verkligen att "gillar du koranbränningar så borde du ju också gilla att gräva upp lik" är ett bra argument? Det var en så efterbliven analogi att det till och med blev off topic. Dessutom spelar det enskilda inlägget ingen roll. Du måste inte förstå varför just det inlägget blev borttaget, för även om det inlägget inte ens fanns så skulle du ändå varnats för alla dina andra off topic-inlägg.

Det etymologiska släktskapet är otvetydigt för icke-autistiska individer. Vilket då inte tycks inkludera dig. Har du en aspergerdiagnos månne?

Koranskändningar. Likskändningar. Gravskändningar. Allihop exempel på moraliskt tveksamma handlingar. Eftersom jag debatterade med en användare som ansåg att moral är onödigt så var min retorik oantastlig.
2023-07-07, 14:54
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandsoft
Det fanns ingen uppmaning i ditt inlägg. Att säga att någon är efterbliven och inte bemöter argument är inte en uppmaning. Vad är det egentligen som är svårt att förstå?

Om moden säger att alla andra inlägg förutom ett är solklart OT så är ALLA de inläggen inkluderade i det konstaterandet. Han måste inte anpassa sig för din autism och förklara varje inlägg enskilt.

Jo, det fanns en sådan uppmaning. Men jag har redan konstaterat att du måste lida av en autistisk störning så jag förstår om den uppmaningen undgår dig.

Fast nu har mod ifråga bara bedömt ett inlägg enskilt och drog från tråden när jag frågade om ytterligare två specifika inlägg. Har man torrt på fötterna som mod så ska man kunna ge ett svar.
2023-07-07, 15:02
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Fast nu har mod ifråga bara bedömt ett inlägg enskilt och drog från tråden när jag frågade om ytterligare två specifika inlägg. Har man torrt på fötterna som mod så ska man kunna ge ett svar.

Varför undrar du bara över två specifika inlägg om det nu var så att det, enligt dig, bara var "0.5 av de 7 inläggen som var Off-topic"?
2023-07-07, 17:11
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Varför undrar du bara över två specifika inlägg om det nu var så att det, enligt dig, bara var "0.5 av de 7 inläggen som var Off-topic"?

Det har jag förklarat flera gånger. Man bedömer inte inlägg som grupp utan enskilt och då är det enklare att börja med två.
2023-07-07, 17:16
Medlem
Alonens avatar
Av dina 7 inlägg har du ju hitintills bara rott ett enda i hamn.

Lever du fortfarande kvar i vanföreställningen att du ska få bort varningen…
2023-07-07, 17:20
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Av dina 7 inlägg har du ju hitintills bara rott ett enda i hamn.

Lever du fortfarande kvar i vanföreställningen att du ska få bort varningen…

Mod ifråga fes iväg från tråden när jag efterfrågade bedömning av de två specifika inlägg jag tog upp. Jag har redan flera gånger förklarat varför jag startade den här tråden. Det framgår även av trådinledningen. Varningen skiter jag alltså kort och gott fullständigt i.
2023-07-07, 17:27
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Mod ifråga fes iväg från tråden när jag efterfrågade bedömning av de två specifika inlägg jag tog upp. Jag har redan flera gånger förklarat varför jag startade den här tråden. Det framgår även av trådinledningen. Varningen skiter jag alltså kort och gott fullständigt i.

Om du nu skiter i varningen, varför släpper du då inte taget om spörsmålet…?
2023-07-07, 17:34
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Om du nu skiter i varningen, varför släpper du då inte taget om spörsmålet…?

Läste du inte vad jag skrev? Gå tillbaka till trådinledningen samt kolla min inlägg i tråden så ser du varför jag startade den.
2023-07-07, 19:23
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Läste du inte vad jag skrev? Gå tillbaka till trådinledningen samt kolla min inlägg i tråden så ser du varför jag startade den.

”Man kan int förklara, för den som int begrip‼️” / Ingemar Stenmark

Har du själv läst din egen trådstart? Har du tagit till dig någonting av de reflektioner som framkommit?
2023-07-07, 20:43
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
”Man kan int förklara, för den som int begrip‼️” / Ingemar Stenmark

Har du själv läst din egen trådstart? Har du tagit till dig någonting av de reflektioner som framkommit?

Har du tagit till dig av mina reflektioner? För du verkar vara för lat för att läsa trådstarten och mina inlägg. Men låt mig hjälpa dig på traven då genom ett citat från trådstarten.

Den här typen av undermåligt modererande förstör bara diskussioner.”/Aegishjalmr
2023-07-07, 20:59
Medlem
Diablo1118s avatar
Citat:
Har du tagit till dig av mina reflektioner? För du verkar vara för lat för att läsa trådstarten och mina inlägg. Men låt mig hjälpa dig på traven då genom ett citat från trådstarten.

Den här typen av undermåligt modererande förstör bara diskussioner.”/Aegishjalmr

Det är vad du tycker.
Dina inlägg var off topic. Det kanske är dags att fokusera på något annat?
Jag tycker att trams och off topic förstör diskussionerna så det är bra när sådant tas bort.
I ditt fall var det verkligen förtjänt av en varning så det kanske sjunker in och du istället fokuserar på ämnet än kastar ut en massa dynga.
2023-07-07, 21:11
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo1118
Det är vad du tycker.
Dina inlägg var off topic. Det kanske är dags att fokusera på något annat?
Jag tycker att trams och off topic förstör diskussionerna så det är bra när sådant tas bort.
I ditt fall var det verkligen förtjänt av en varning så det kanske sjunker in och du istället fokuserar på ämnet än kastar ut en massa dynga.

Snicksnack. Aktuelle mod har redan erkänt att ett inlägg var felaktigt borttaget. När jag efterfrågade bedömning av ytterligare två inlägg fick jag inget svar. Mod har inte varit inriktad på att få bort OT-inlägg från tråden utan mig som debattör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in