2023-07-06, 12:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Det sista om Nietzsche hade väl kunnat vara kvar. Resten ser jag som en intern uppgörelse som inte har något intresse för andra.

Så yttrandefrihet är baserat på intresse för allmänheten numera?
2023-07-06, 12:31
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-kraft89
Det är inte off topic att påpeka meningsmotståndarens tillkortakommanden i samband med ett meningsutbyte.

Nej, men det är off topic att enbart påpeka meningsmotståndarens tillkortakommanden och undvika huvudämnet.
2023-07-06, 13:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blandsoft
Yttrandefrihet betyder att du får uttrycka vilka åsikter du vill, inte att du får skriva vad som helst i vilken tråd som helst.

Han skrev inte vad som helst. Elefanter i Afrika hade varit vad som helst. Men det måste ju vara till moderatorns belåtenhet.

Jag tycker hans inlägg var obscena, men jag dör för hans rätt att skriva dem.
2023-07-06, 14:04
Avslutad
Helt underbart att han hotar att gå till admin. Precis som det är tingsrätten, när han i själva verket sitter på ett incelforum.
2023-07-06, 15:40
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-kraft89
Det är inte off topic att påpeka meningsmotståndarens tillkortakommanden i samband med ett meningsutbyte.

Nej, men det måste vara inom ämnet.
2023-07-06, 22:01
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Jag ljuger ingenting vilket är lätt att se i tråden men nu går du ju över till ad hominem och invektiv igen på samma sätt som det du varnades för. Lär du dig inget av det?

Det är ett faktum att du ljuger, modfellat. Eftersom endast ett av mina inlägg bedömts enskilt av mod. Det kan alla läsa sig till i den här tråden.
2023-07-06, 22:03
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Det är ju för att du inte förstår regelverket/logik över huvud taget.
Det är alltså ingen idé att försöka förklara för dig då det inte går in.

Då kan ju du förklara då, herr smartskaft. Börja med de två inläggen jag specifikt lyft fram och berätta varför dessa är OT?
2023-07-06, 22:07
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Det är nobelt av dig att vilja städa upp på forumet, men du får sköta dig tills du erbjuds en moderatorsposition om du ska pyssla med det.

Men för din egen skull, ha inga större förhoppningar att ett sånt pm ramlar in i din låda bara. Det finns risk att bli besviken!

Då får man starta sådana här trådar istället. Det finns på tok för många undermåliga mods på flashback.
2023-07-06, 22:10
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Nej, men det är off topic att enbart påpeka meningsmotståndarens tillkortakommanden och undvika huvudämnet.

Är det verkligen OT att uppmana en annan användare att bemöta ens argument sakligt och/eller hålla sig till topic? Det är det i alla fall inte i andra underforum.
2023-07-06, 22:15
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandsoft
Analoga förteelser? Hittar du på egna fraser i ditt försök att låta "välspråkig"?
Nej, du kopplar inte frågan till topic i ditt inlägg. Du frågar en fråga där du specifikt undantar det som är topic.

Du kan ju börja med att lära dig stava innan du bitchar över andras språk. Vet du kanske inte vad en analogi är? Tråden ifråga handlar om det moraliska i koranbränningar. Man måste lida av en grav autistisk störning för att inte se den retoriska relevansen i andra moraliskt tveksamma handlingar.
2023-07-06, 22:30
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Då får man starta sådana här trådar istället. Det finns på tok för många undermåliga mods på flashback.

Du verkar inte nå någonstans nu. Du har tillbringat mer än 24 timmar pga att du postat off topic till 90 %. Du varnades och tror att ett inlägg som kanske kunde gidkännas skulle rädda dig. Du har fått svar av flera användare och mods, mår du bra?
2023-07-07, 11:27
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Du verkar inte nå någonstans nu. Du har tillbringat mer än 24 timmar pga att du postat off topic till 90 %. Du varnades och tror att ett inlägg som kanske kunde gidkännas skulle rädda dig. Du har fått svar av flera användare och mods, mår du bra?

Vad gör du själv i den här tråden? Varför mal du inlägg här och dunkar modrygg? Det är en mer berättigad fråga, lilla stumpan. För mitt syfte har jag varit glasklar med. Du har ju inte heller kunnat bemöta det jag konkret lagt fram.
Senast redigerad av Aegishjalmr 2023-07-07 kl. 11:49.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in