2023-07-07, 18:22
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Det är inte Dumpens karta, det är en privatperson som gjort den.
Ja? Det var väl typ det jag just styrkte? Att sedan denna Katterina är moderator i Dumpens facebookgrupp säger iofs att skapandet och spridandet av kartan indirekt är sanktionerade av Sara och Patrik.
Citera
2023-07-07, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Jag såg det. Här finns första posten på Facebook med kartan:

https://www.facebook.com/groups/776883263665426/permalink/947295033290914/

Alltså drar vi slutsatsen att kartan är väldigt ny. Bara några månader till skillnad från Dumpen som funnits online sedan sommaren 2021. Därmed är det inte konstigt om man missat kartan då den inte ens finns länkad på hemsidan.
Nej den har funnits ett tag. Nästan ett år.
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Citera
2023-07-07, 18:30
Medlem
vilket nummer hade gäddan som tog sitt liv på midsommar som etc skriver om.. nån som vet?
Citera
2023-07-07, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-06-24
Ja. Man ska ha fullständig koll innan man pratar om något man inte har en jävla aning om. Exakt så är det!
Frågor? Bra.

Han kommenterade vad som var markerat på kartan och frågade dessutom uttryckligen vad det var som markerats på den. Ta en omgång till i skolan och bättra på läsförståelsen lite, för den är uppenbarligen inte tillräckligt utvecklad för att du ska kunna hänga med i en vanlig konversation.
Citera
2023-07-07, 18:31
Medlem
https://dumpen.se/2023/07/07/en-mork-historia/

ETC alltså…..pedofilkramare, fyyyyy!!!
Citera
2023-07-07, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
vilket nummer hade gäddan som tog sitt liv på midsommar som etc skriver om.. nån som vet?
Här har du länk: https://dumpen.se/2022/01/12/fran-hard-till-slak-pa-en-tredjedels-sekund-mrx-fastnade-pa-kroken/ Läs loggarna. Man kan undra om systern gjort det.
Citera
2023-07-07, 18:34
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ja. Man ska ha fullständig koll innan man pratar om något man inte har en jävla aning om. Exakt så är det!
Frågor? Bra.
Jag har ingen aning om VVS-relaterade saker. Betyder det att jag först måste lära mig precis allt om gängor, bussningar och PEM-kopplingar innan jag får öppna munnen om dessa saker? Du påstår alltså att man inte får ställa frågor eller diskutera saker man inte först har lärt sig upp till yrkesmässig nivå? Om du lever efter den devisen lär det inte vara många gånger under en dag som du själv pratar. Tråkig tillvaro.
Citera
2023-07-07, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Här har du länk: https://dumpen.se/2022/01/12/fran-hard-till-slak-pa-en-tredjedels-sekund-mrx-fastnade-pa-kroken/ Läs loggarna. Man kan undra om systern gjort det.

shiit denna gädda och sjuka video hade jag helt missat.. fy fasen..
Citera
2023-07-07, 18:37
Bannlyst
Citat:
Jag har ingen aning om VVS-relaterade saker. Betyder det att jag först måste lära mig precis allt om gängor, bussningar och PEM-kopplingar innan jag får öppna munnen om dessa saker? Du påstår alltså att man inte får ställa frågor eller diskutera saker man inte först har lärt sig upp till yrkesmässig nivå. Om du lever efterden devisen lär det inte vara många gånger under en dag som du själv pratar. Tråkig tillvaro.
Du bör ju lära dig innan du börjar i alla fall. Som här, du börjar kommentera en karta och dess pinnar som du visste exakt hur kartan var uppbyggd och sprider falsk information.
Exempelvis påtalar du att ingen gädda finns i Botkyrka just för ingen pinn finns där, ja, du ska lära dig innan du pratar.
Om du yrar runt och gissar så sprider du fel information och då är man idiot. Så är det.
Citera
2023-07-07, 18:48
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Du bör ju lära dig innan du börjar i alla fall. Som här, du börjar kommentera en karta och dess pinnar som du visste exakt hur kartan var uppbyggd och sprider falsk information.
Exempelvis påtalar du att ingen gädda finns i Botkyrka just för ingen pinn finns där, ja, du ska lära dig innan du pratar.
Om du yrar runt och gissar så sprider du fel information och då är man idiot. Så är det.
Varför gav du dig då inte först på Haubits77B som skrev att ingen gädda finns i linjen Hälsingland-Härjedalen? Det var ju hens inlägg jag kommenterade efter samma principer som hen hade gjort, dvs ingen pin i ett område = ingen gädda i området. Och det är ju sant, enligt kartan finns ingen gädda i området. Huruvida det bor eller vistas någon gädda i Botkyrka kan såklart ingen veta. Men enligt kartan finns ingen gädda där, det är ett faktum. Om sen kartan är missvisande eller inte är inget jag har kommenterat. Du flyger in med en jävla surmulen attityd mot ett inlägg som är en mening långt, i en tråd där var och varannat inlägg innehåller en spekulation eller osanning. Som Flaskhalsad skrev, tagga ner!

Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Men jävla småbarn, sluta tjaffsa om den förbannade kartan nu. Ni låter som dagisbarn allihop.
Jag ber om ursäkt men idioten gick mig på nerverna.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-07-07 kl. 18:51.
Citera
2023-07-07, 18:52
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Varför gav du dig då inte först på Haubits77B som skrev att ingen gädda finns i linjen Hälsingland-Härjedalen? Det var ju hens inlägg jag kommenterade efter samma principer som hen hade gjort, dvs ingen pin i ett område = ingen gädda i området. Och det är ju sant, enligt kartan finns ingen gädda i området. Huruvida det bor eller vistas någon gädda i Botkyrka kan såklart ingen veta. Men enligt kartan finns ingen gädda där, det är ett faktum. Om sen kartan är missvisande eller inte är inget jag har kommenterat. Du flyger in med en jävla surmulen attityd mot ett inlägg som är en mening långt, i en tråd där var och varannat inlägg innehåller en spekulation eller osanning. Som Flaskhalsad skrev, tagga ner!

Jag skrev att det fanns en enda gädda i Hälsingland-Härjedalen.
För att förtydliga det var det Gnarpgäddan.
Citera
2023-07-07, 18:52
Bannlyst
Citat:
Men tagga ner du ser ju skit bra ut! Det sa en idoljury till Björling strax innan hans självmord.

Kartan visar inga exakta positioner, så var det sagt. Så vi vet ju inte om det finns gäddor i Botkyrka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in