2023-07-05, 07:38
Bannlyst
Nu hånar ni Tommy för att han börjat studera. Finns det ingen gräns för era angrepp? Kan ni inte i stället glädja er med Tommy, att han förmått vända blad och ta ett så stort steg. Det är inte många i hans ålder som vågar lämna det gamla och invanda för att börja studera. Hylla Tommy i stället för att håna.
Citera
2023-07-05, 10:51
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlssonJ
Nu hånar ni Tommy för att han börjat studera. Finns det ingen gräns för era angrepp? Kan ni inte i stället glädja er med Tommy, att han förmått vända blad och ta ett så stort steg. Det är inte många i hans ålder som vågar lämna det gamla och invanda för att börja studera. Hylla Tommy i stället för att håna.
Om Tommy klarar sina studier ska vi hylla honom, jag lovar. Men han kommer få det svårt att få hela skolan att omarbeta sina kurser att passa honom. Men kul för Tommy att han har hittat något vettigt att göra på dagarna. Vet du viken kurs han kom in på?
Citera
2023-07-05, 11:13
Medlem
Citat:
Om han verkligen gör det kommer kritiken förmodligen minska, men än så länge är det bara du som påstår det. Den dagen han verkligen vänder blad ser vi fram emot offenntliga erkännanden av alla fadäser samt, viktigast av allt, en ursäkt för alla glåpord mot oss som kritiserat honom. Så länge inte det sker kommer kritiken att fortsätta, och det där med teologistudier får vi väl se vad det blir av i slutändan (som påpekats ovan).
Citera
2023-07-06, 06:59
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Nu hånar ni Tommy för att han börjat studera. Finns det ingen gräns för era angrepp?

Ingen hånar Tommy för att han börjat studera. Att han däremot skriver ”vid ett ackrediterat universitet” och tror det är normalt att skriva så på LinkedIn - DET skrattar vi åt!

Vet du vilken sommarkurs han läser?
Citera
2023-07-06, 14:14
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Om han verkligen gör det kommer kritiken förmodligen minska, men än så länge är det bara du som påstår det. Den dagen han verkligen vänder blad ser vi fram emot offenntliga erkännanden av alla fadäser samt, viktigast av allt, en ursäkt för alla glåpord mot oss som kritiserat honom. Så länge inte det sker kommer kritiken att fortsätta, och det där med teologistudier får vi väl se vad det blir av i slutändan (som påpekats ovan).
Det är bara kungen som har mandat nog att ”vända blad”. Alla andra som drabbats av clownen väntar på en ursäkt.
Citera
2023-07-07, 09:39
Medlem
Ni som kan branschen, vem är snuskgubben som skickat porrbrev till unga kvinnliga pingstpastorer de senaste 25 åren?
Citera
2023-07-07, 10:44
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keyko
Ni som kan branschen, vem är snuskgubben som skickat porrbrev till unga kvinnliga pingstpastorer de senaste 25 åren?

Man i 70-årsåldern. Jag tänker Bernt?
Citera
2023-07-07, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keyko

Instämmer på ovan kommentar, det handlar om snuskbernt.

Finns inspelningar där han flåsar loss rejält
Citera
2023-07-07, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mesefil

Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
Instämmer på ovan kommentar, det handlar om snuskbernt.

Finns inspelningar där han flåsar loss rejält
Glöm inte "Vajda", han har också varit rätt flitig under ett antal år nu.
Citera
2023-07-07, 18:32
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesefil
Han har fina kompisar Tommy! Bottenskrapet är de enda som står ut med honom. På hans Insta poserar han nu med en liten grannpojke i en intim situation. Han förstår nog inte själv hur den där bilden tolkas. 60-årig gubbe myser i mammas källare med en liten pojke.
Citera
2023-07-07, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Glöm inte "Vajda", han har också varit rätt flitig under ett antal år nu.

Är han snusker? Jag vet att han gillar fb profilen "matte lekardahl"s profilbilder
Citera
2023-07-08, 00:14
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
Är han snusker? Jag vet att han gillar fb profilen "matte lekardahl"s profilbilder

Ja, en snusker av rang och samtidigt en stor kritiker av Tommy Dahlman - för att Tommy är en snusker.

Men Bernt bor i Värmland, Tommy i Dalsland och Vajda i Skåne.

Porrbrevs-mannen bor troligen i Halland, eftersom ärendet hanteras av tingsrätten i Halmstad. Det kan till och med vara så att det är någon Tommy inte känner, så jag föreslår att vi släpper den frågan i den här tråden så länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in