2023-07-07, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganjawife
tjena,

Ska träffa en grabb i helgen och sova över i två nätter. Nu är det såhär att jag råkar vara gravid i vecka 13 med tvillingar. Jag har en tid för abort om några veckor, men behöver veta om det finns en risk för att han kan märka att jag är på smällen? Vill verkligen inte att han ska veta det och är därför lite nojig över att det ska blöda/lukta eller dylikt när vi har samlag.

Någon med erfarenhet?
Vecka 13 är fostret ca 6 cm och väger ungefär 60 g. Med tvillingar är kanske vikten några gram mer. Så det är inget han kommer att märka av.
Ta hand om dig själv, önskar dig allt gott i livet.
Citera
2023-07-07, 16:57
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmor52
Vecka 13 är fostret ca 6 cm och väger ungefär 60 g. Med tvillingar är kanske vikten några gram mer. Så det är inget han kommer att märka av.
Ta hand om dig själv, önskar dig allt gott i livet.

Men för att vara på den säkra sidan kan hon ju ta den i tvåan.
Citera
2023-07-07, 17:01
Medlem
ganjawifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Oh yeah, I 'member.

5 år, ni var fortfarande ett par i slutet av Maj när du skrev om ert hysteriskt roliga samt självförvållade problem, så du har varit singel i en, två månader.

Vem FAN kommer över en person man haft ihop det med i FEM fucking år under det tidspannet? Och är så djävla desperat efter kuk att man bokar in ett tre dagars hanky panky med ett random hookup i en annan håla NÄR MAN ÄR GRAVID OCH HAR BOKAT EN ABORT?!

Vi vet alla vad du är för typ, och det rimmar på Mora.

Edit: Såg nu, EN VECKA?!!

PUDER!

Antar att du inte är kvinna, och då kan jag säga dig att majoriteten av alla kvinnor kommer över sina partners långt innan man faktiskt gör slut, istället går man runt olycklig i förhållandet och hoppas på det bästa. Men då funkar det inte, ska man då gå runt och låtsas vara ledsen när man känslomässigt redan gått vidare? Känns lite onödigt
Citera
2023-07-07, 17:02
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Antar att du inte är kvinna, och då kan jag säga dig att majoriteten av alla kvinnor kommer över sina partners långt innan man faktiskt gör slut, istället går man runt olycklig i förhållandet och hoppas på det bästa. Men då funkar det inte, ska man då gå runt och låtsas vara ledsen när man känslomässigt redan gått vidare? Känns lite onödigt

Spoken like a true whore.

Du kan ju göra dig själv en tjänst och testa att odla fram en ryggrad innan ditt nästa förhållande.

Peace.
Citera
2023-07-07, 17:02
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
tjena,

Ska träffa en grabb i helgen och sova över i två nätter. Nu är det såhär att jag råkar vara gravid i vecka 13 med tvillingar. Jag har en tid för abort om några veckor, men behöver veta om det finns en risk för att han kan märka att jag är på smällen? Vill verkligen inte att han ska veta det och är därför lite nojig över att det ska blöda/lukta eller dylikt när vi har samlag.

Någon med erfarenhet?

Det intressanta är om du tänkt berätta det för denne snubbe.
Så, hur tänker du göra?
Citera
2023-07-07, 17:04
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:

Ja det stämmer som du skriver, det kallas hypergami. Det gör att kvinnan oftast kommer över mannen inom 4 år och då blir sugen på nästa. Därför man skall gifta sig först, för när Gud välsignar förhållandet, då lindrar han kvinnans behov av hypergami och det håller generellt mycket längre, ofta resten av livet. Även mannen tar allting mer seriöst och blir därför mer kärleksfull och tänker mer långsiktigt med en gift kvinna än med en "flickvän".
Senast redigerad av TheOldOneKnows 2023-07-07 kl. 17:07.
Citera
2023-07-07, 17:05
Medlem
ganjawifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Det intressanta är om du tänkt berätta det för denne snubbe.
Så, hur tänker du göra?

Vill ju inte tala om det för honom, men det märks ju. Dels för att jag är ganska svullen om magen och spyr med jämna mellanrum, har ett fruktansvärt illamående osv.
Citera
2023-07-07, 17:08
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Vill ju inte tala om det för honom, men det märks ju. Dels för att jag är ganska svullen om magen och spyr med jämna mellanrum, har ett fruktansvärt illamående osv.
Blev du gravid efter att du hade haft trekant?
Citera
2023-07-07, 17:09
Moderator
Maviels avatar
Citat:
tjena,

Någon med erfarenhet?

Nej det märks inte mer än om du är kraftig men det går ju att bortförklara.
Citera
2023-07-07, 17:10
Medlem
ganjawifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Blev du gravid efter att du hade haft trekant?

Har ingen aning faktiskt, mycket möjligt
Citera
2023-07-07, 17:10
Moderator
Maviels avatar
Citat:
tjena,

Någon med erfarenhet?

Beror lite på om det är förstagångs graviditet eller ej oxå.
Citera
2023-07-07, 17:12
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Har ingen aning faktiskt, mycket möjligt
Det är hur lugnt som helst. Men du bör tala om för grabben att han befattar sig med sloppy seconds.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in