2023-07-06, 23:19
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Musa gick till DIF pga klass.

Kommer bli kul när han visar sig vara en sopa. Då ska du få äta upp dina ord
Citera
2023-07-06, 23:23
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Kommer bli kul när han visar sig vara en sopa. Då ska du få äta upp dina ord
Värvningen var klass rakt igenom.

Hur det sen faller ut vet ingen.
Citera
2023-07-07, 10:57
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:

Haha vafan är det för orwellianskt mumbo jumbo? Om han är kass så är värvningen kass, svårare än så är det inte.
Citera
2023-07-07, 11:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Huggsexa om Kurtulus
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/avslojar-flera-utlandska-bud-pa-edvin-kurtulus/
Hur lirar detta med att Hjelmberg säger att ni inte fått bud som är intressanta?

Vad är eran prislapp och var ligger buden?

Om jag skulle gissa så skulle jag säga att ni vill ha runt 20 milj kr och buden legat på runt 10?
Citera
2023-07-07, 11:42
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Hur lirar detta med att Hjelmberg säger att ni inte fått bud som är intressanta?

Vad är eran prislapp och var ligger buden?

Om jag skulle gissa så skulle jag säga att ni vill ha runt 20 milj kr och buden legat på runt 10?
Var har han sagt det, jag tror väl att Wolverhampton i PL borde kunna slanta upp tillräckligt, eller vad tror du?
Citera
2023-07-07, 11:43
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Snubbens farsa ringde upp Bosse som gick på säljsnacket?

Vissa får alltid värvningar att låta mer svårare, mer genomarbetade och mer genomtänkta än vad de egentligen var. Historier som blir "så gick det till bakom kulisserna-clickbait-artiklar"som varenda lättlurad supporter älskar att läsa
Citera
2023-07-07, 11:57
Avslutad
Citat:
Var har han sagt det, jag tror väl att Wolverhampton i PL borde kunna slanta upp tillräckligt, eller vad tror du?
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/hammarby-sportchefen-om-kurtulus-inte-fatt-ett-bud-som-vi-anser-vara-intressan/
Citera
2023-07-07, 12:04
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/hammarby-sportchefen-om-kurtulus-inte-fatt-ett-bud-som-vi-anser-vara-intressan/
Ja, men han säger väl det han ska säga innan en affär är klar.
Citera
2023-07-07, 12:09
Avslutad
Citat:
Ja, men han säger väl det han ska säga innan en affär är klar.
Kanske. Eller också har ni inte fått något tillräckligt bra bud ännu. Vilket skulle vara anledningen till att ni inte accepterat något bud?

Hur mycket tror du ni vill ha för honom?
Citera
2023-07-07, 12:24
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Kanske. Eller också har ni inte fått något tillräckligt bra bud ännu. Vilket skulle vara anledningen till att ni inte accepterat något bud?

Hur mycket tror du ni vill ha för honom?
Hundra miljoner
Citera
2023-07-07, 12:34
Avslutad
Citat:
Hundra miljoner
Snyggt!
Citera
2023-07-07, 12:52
Medlem
mark.corrigans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Expressen skriver alltså om en transferknall som gör gällande att AIK jobbar på att få in Saletros.. Inte lite sensationslystna.. Jag gillar Saletros som person och som spelare men för det första har vi det jävligt tjockt på centralt mittfält och för det andra tror jag absolut inte att det kommer bli bang for the buck.

Om vi kunde värva nån som kan göra mål vore det betydligt mer välkommet så inte vår högerback gjort lika många mål som alla våra anfallare tillsammans...

Saletros är dock exakt en sån spelare vi behöver på mittfältet, någon som kan någorlunda fylla det hjärta och den mentalitet som Seb lämnade efter sig. Sen har han AIK som moderklubb och håller en hög allsvensk klass.

Sen behöver vi såklart andra spelare med. Berg spelar gärna 4-2-3-1 och vi saknar kantspelare utöver Andersson och Ayari.

Citat:
Hundra miljoner

Lol
Senast redigerad av mark.corrigan 2023-07-07 kl. 13:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in