Citat:
Ursprungligen postat av
Henrikss
Massiv bojkott? knappast, väl? Nån upprörd Aftonbladet-"journalist" bara och några troll här och där - Aftonbladet har noll trovärdighet vad gäller feminism efter avslöjandet av alla våldtäkts-journalister som hade flockats till den redaktionen fram till MeToo-rörelsen slog det mansgris-sällskapet itu. Aftonbladet har inte gjort upp med sin historik, de har istället kämpat hårt för att släta över det, och således har de ingen talan i ämnet.
Ja...? Åtminstone häromkring så togs alla hans varor bort i Icabutiker. Omedelbums! Om Willys eller Hemköp någonsin sålt hans varor har jag ingen aning om. Men jag tycker att det är en "massiv bojkott", främst för att konsumenterna inte fick välja själva. Att okej, om hans varor tagits bort för att ingen ville handla dem. Men nu var det inte så. Utan Ica (och kanske Willys, Coop, Hemköp? Jag har ingen aning.) ville visa vad de INTE tyckte om honom så varorna gick inte längre att handla.
Sen var han väl programledare både i Robinson och Farmen men fick inte fortsätta, för att han betett sig så illa.
Kungen får däremot fortsatta årsprogram både av svt och tv4. Jag tror inte heller att någon livsmedelskedja, oavsett namn, skulle tacka nej, om Kungen kom och ville klippa band, vid invigning av nya Paolo Roberto-produkter(AHAHAHAHAH!). Nä, okej då. Men invigning av ny pantautomat kanske. Sen kanske Kungen skulle råka säga "Jag tycker detta är mycket fint av Coop, att tänka på miljön!". För att han i talets hetta, glömde bort att han var på Ica.
Men skämt åsido så ja, jag tycker att det är bojkott.