Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-03, 14:23
Medlem
Flera människor går i spinn här, vilket i sig är intressant att studera. Paolo bedöms som ointelligent och djävulen själv, en människa som ska hatas. Själv förstår jag inte hans konstiga beteende 2020, eller varför han kände sig tvingad att slåss på 80-talet. Men jag tror också att hatet mot honom har sitt ursprung i någonting helt annat. Jag tror för övrigt inte heller att Paolo är särskilt ointelligent jämfört med gängse medlem här på FB och jag beställer även hans produkter regelbundet. Inte för att jag tycker att vi alla ska gå till prostituerade, utan för att det är produkter av väldigt hög kvalitet. Till helgen ska jag njuta av tryffelolja. Bara en sån sak.
Citera
2023-05-03, 14:31
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Googlar man så står det att Paolo är 174 cm. Stämmer verkligen detta? Har sett honom en gång på stan och han såg fan ut att vara en tvärhand hög. Jag skojar inte.
Hur lång är Bindan?

Jag tror han är kortare, men han är stark och bra på att slåss så det är nog inte viktigt i detta fall.
Citera
2023-05-03, 14:50
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag tror han är kortare, men han är stark och bra på att slåss så det är nog inte viktigt i detta fall.
Du ska inte tro så jävla mycket, jag ser honom så gott som varenda dag Han är över 1.70 punkt
Citera
2023-05-03, 15:00
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElvisPelvis65
Flera människor går i spinn här, vilket i sig är intressant att studera. Paolo bedöms som ointelligent och djävulen själv, en människa som ska hatas. Själv förstår jag inte hans konstiga beteende 2020, eller varför han kände sig tvingad att slåss på 80-talet. Men jag tror också att hatet mot honom har sitt ursprung i någonting helt annat. Jag tror för övrigt inte heller att Paolo är särskilt ointelligent jämfört med gängse medlem här på FB och jag beställer även hans produkter regelbundet. Inte för att jag tycker att vi alla ska gå till prostituerade, utan för att det är produkter av väldigt hög kvalitet. Till helgen ska jag njuta av tryffelolja. Bara en sån sak.

Paolo har återigen avslöjats som en lögnare. På den flaska som avbildas på hans hemsida så står det
" med äkta svart tryffel" finns ingen som helst anledning att blanda i äkta tryffel i olja då tryffelaromen inte är fettlöslig dvs den ger ingen som helst smak åt oljan. Man anväder sig därför alltid av aromer dvs av olika kemikalier som smaksätter oljan.

Det verkar som kunderna inte delar din uppfattning om produkternas kvalité eftrsom omsättningen minskade med ca 30% eller 1 miljon från föregående år
Citera
2023-05-03, 15:14
Medlem
Går bara och väntar på att han ska dyka upp på Dumpen. Han eller Pontus Persson.
Citera
2023-05-03, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Paolo har återigen avslöjats som en lögnare. På den flaska som avbildas på hans hemsida så står det
" med äkta svart tryffel" finns ingen som helst anledning att blanda i äkta tryffel i olja då tryffelaromen inte är fettlöslig dvs den ger ingen som helst smak åt oljan. Man anväder sig därför alltid av aromer dvs av olika kemikalier som smaksätter oljan.

Det verkar som kunderna inte delar din uppfattning om produkternas kvalité eftrsom omsättningen minskade med ca 30% eller 1 miljon från föregående år

Oavsett på vilket sätt oljan får sin smak, meddela gärna vilka kemikalier som tillsätts istället för tryffel. Tack på förhand!
Citera
2023-05-03, 15:29
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Oavsett på vilket sätt oljan får sin smak, meddela gärna vilka kemikalier som tillsätts istället för tryffel. Tack på förhand!

Jag är tyvärr ingen livsmedelskemist så jag kan inte formeln för tryffelessens men att tryffelolja inte baseras på "riktig" tryffel är allmänkunskap för de som är matintresserade om du inte tror mig så är svaret bara en googling bort
Citera
2023-05-04, 10:08
Medlem
Det verkar som kunderna inte delar din uppfattning om produkternas kvalité eftrsom omsättningen minskade med ca 30% eller 1 miljon från föregående år[/quote]

Att omsättningen minskade så pass mycket för Paolo (och många andra, inklusive mig själv) skulle även kunna ha att göra med att svenskars ekonomi ser minst sagt lite skakig ut och att det (naturligtvis) inte blev någon "lindring i god tid innan jul" i samband med höga elräkningar. Med mera, alltså.
Citera
2023-06-28, 19:20
Moderator
manamanahs avatar
Paolo skryter på twitter om att han sålt 100 000 flaskor olivolja. Alla köpare är säkert för legalisering av prostitution.
Paolo ser mallig ut i väst utan skjorta. Vem fan klär sig så?
Citera
2023-06-28, 20:23
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
Paolo skryter på twitter om att han sålt 100 000 flaskor olivolja. Alla köpare är säkert för legalisering av prostitution.
Paolo ser mallig ut i väst utan skjorta. Vem fan klär sig så?

Som svar på din fråga
Paulo Roberto
Citera
2023-07-05, 10:12
Medlem
Jag har köpt såväl olivolja som högkvalitativa tomater m.m. av Paolo. Det betyder dock inte att jag är för prostitution. Tycker till och med att det är en vidrig företeelse som jag har svårt att förstå.
Citera
2023-07-05, 10:26
Medlem
Citat:
När man har en pangbrud hemma att smälla på gratis och lagligt och ändå går till en slampa och väljer att riskera karriären så är man tyvärr en ärthjärna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in