Citat:
Ursprungligen postat av
HBO
Okej det visste jag inte. Plattformen kan jag inte uttala mig så mycket om, det verkade lätt att använda och man hade en mall som man utgick ifrån om jag inte missminner mig. De butiker jag stött på har bara sett så tråkiga och billiga ut. Kan ju dock börja med Shopify och testa skapa en sida, om inte annat kan jag ju gå vidare till WooCommerce eller en byrå.
Tycker du ska göra det! Finns även en del appar som man kan bygga mycket snyggare sidor med som verkligen sticker ut från det där typiska "Shopify-utseendet". Dessa har mängder av mallar samt är drag n drop. De flesta tillåter minst en sida innan man måste köra betalplan, så skulle rekommendera dig att testa någon av dem. Endast testat två men använder själv EComposer, och den har jag hittills bara gott att säga om.
Har för mig att du eller någon annan skrev tidigare att Shopify är relativt begränsat när det kommer till shopens funktionalitet, vilket jag håller med om. Förut satt jag och försökte programmera funktioner som inte fanns tillgängligt i temabyggaren, vilket tog extremt lång tid då jag dels har väldigt begränsad kunskap inom webbutveckling och noll inom Shopifys språk Liquid. Men appar likt EComposer erbjuder väldigt många av de funktioner som åtminstone jag tycker fattas.
Lycka till!