Citat:
Ursprungligen postat av
JohnDdoe57
Finns det någon exakt tidsangivelse på den förmodade implosion som uppfattades av Sosus-nätverket ungefär samtidigt som kommunikationen till Titan bröts?
Något officiellt har ännu inte släppts som jag förstått det. Skulle skriptet/"skriptet" som cirkulerar vara riktig så misstänker jag att det sket sig strax efter sista subb-meddelandet som registrerades ~ 9:47.
I detta meddelande nämner bilförsäljaren som rattar farkosten att de deppiga ljud - som under en tid tycks ha avtagit - nu kommit tillbaka från aktern. Att man gått över till B-Busen. Får för mig att det kan ha varit i samband med detta som kamelens rygg bröts.
I skriptet så rådfrågar man mot slutet en ingenjör vid namn Carlos. Åtminstone en kanal där scriptet analyserats har låtit vaska fram via LinkedIn att det arbetar en ingenjör med det namnet med anknytning till OceanGate. Lämnar det mest som en notis i händelse av att det skulle anses kännas relevant på frågan om skriptets äkthet.
Hastigheten som man dammat ner med är rätt tilltagen. Kan verkligen se framför mig hur Stockis är precis den typ av karaktär som som tar denna typ av risk för att impa/bevisa något för övriga i communityn.