Citat:
Ursprungligen postat av
Coronaknemo
Intressant! Det verkar som att du är en samlare. Jag noterar din lista härovan och undrar hur du rankar motståndet so far? Jag är speciellt nyfiken på samen, hur stod den sig mot t ex pundaren eller bodybuildern? Har du även lågt hängande frukt i din kollektion, som handikappade och kvinnor eller gör du urvalet utifrån matchvikt? Kommer du att försöka beta av hela hockeyligan men tanke på att du redan har en djurgårdare och nu letar efter ett lövensvin? Har du några riktiga tolvtaggare på väggen, som poliser eller advokater? Ber om ursäkt för många frågor men nyfikenheten måste stillas.

God dag Coronaknemo! Ursäkta sent svar
Haha, jo samlare skulle man väl kunna säga att jag är lite av. Det har varit lite blandade resultat i matcherna. Samen var en riktig holmgång där jag tror att vi faktiskt båda gick därifrån rätt nöjda, samer är enligt min erfarenhet väldigt "sportsliga" fighters men samtidigt väldigt duktiga. Pundaren var av förklarliga skäl en relativt lätt match även fast dom kan va väldigt oberäkneliga, har varit med nån gång om att dom försökt använda sina sprutor som vapen... Bodybuildern är nog den motståndare jag blev mest överraskad av, jag själv är inte jättestor, väger ca 77 kg. Trots att bodybuildern vägde säkert 20 kg mer än mig så var det plockpotatis, väldigt stel och orörlig var han så har man lite tålamod med såna där testosteronpumpade bestar så är det inte så svårt som man tror. Lite hederskodex har jag givetvis så jag brukar försöka undvika lågt hängande frukt för det mesta, det har hänt en gång att jag gav mig på en handikappad men då var jag väldigt full för att det skulle bli lite jämnare
Tro det eller ej, men jag har inte några av dessa 12-taggare som du nämner, givetvis står dom högt upp på min bucketlist men jag har det senaste året haft lite dåligt med tid till slagsmål pga. mycket jobb bland annat.
Hoppas jag kunde stilla din nyfikenhet en aning, Varma hälsningar Grizzly