2023-07-06, 10:44
Medlem
geek12s avatar
Den som tror att Linn åker till Gotland för att bara träffa den där kompisen hon aldrig träffat själv förut är ju blåsta, klart hon har skrivit med en kille som denna vecka är på Gotland. Det är enklare att dejta om hon inte är hemma i Örebro när Simon är hemma.

Det är ju så genomskinligt.
Citera
2023-07-06, 10:51
Medlem
geek12s avatar
Och på hennes story där hon är ute och går, man ser en skugga av en barnvagn och ett barn? Inte är det hennes iallafall?
Citera
2023-07-06, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Den som tror att Linn åker till Gotland för att bara träffa den där kompisen hon aldrig träffat själv förut är ju blåsta, klart hon har skrivit med en kille som denna vecka är på Gotland. Det är enklare att dejta om hon inte är hemma i Örebro när Simon är hemma.

Det är ju så genomskinligt.

Så kan det säkert vara. Fullkomligt vidrigt o sjukt beteende isåfall. Så känslokall o egoistisk människa hon är. Tänker bara på sig själv, absolut inte på sina barn!! När man gör så är man inte lämplig som förälder. Undrar om M o G vet om vad hon håller på med?
Citera
2023-07-06, 10:55
Medlem
Citat:
Och på hennes story där hon är ute och går, man ser en skugga av en barnvagn och ett barn? Inte är det hennes iallafall?

Kan ju faktiskt vara hon som Linn hälsar på som är med
Citera
2023-07-06, 11:10
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Borderline-brud garanterat. Vilken normalt funtad brud skaffar barn på löpande band med tre olika karlar?

Om de stämmer att hon hoppade på en ny kuk så fort det var lite problem i paradiset så pekar de ännu mer mot någon form av diagnos.

Har hon någon diagnos typ Borderline eller bipolär?

EXAKT! Jag har alltid sagt att hon är en borderline brud. Till varje pris.
Borderline ÄR Linn.
Citera
2023-07-06, 11:15
Citat:

Jag tyckte det såg ut som ett barn i en rullstol?
Citera
2023-07-06, 11:24
Medlem
nintendoKalles avatar
Kom igen, Linn!
Ett fjärde och sista kärleksbarn med PT-Pelle hade väl inte skadat
Lovar att han är mannen för dig.
Fjärde gången gillt!
Citera
2023-07-06, 11:45
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Kom igen, Linn!
Ett fjärde och sista kärleksbarn med PT-Pelle hade väl inte skadat
Lovar att han är mannen för dig.
Fjärde gången gillt!

Ett fjärde och sista? Tror hon kommer nå upp till 5 barn med 5 olika pappor innan det tar slut. Sen om hon gör slut med sista killen så blir hon garanterat singel tills alla barnen blivit vuxna.
Citera
2023-07-06, 12:11
Medlem
Jag tror att det bland annat handlar om att hon skall acceptera hans hockey-satsning. Vilket inte ens skall vara en fråga! Sedan skulle det inte förvåna mig om han vill att hon inte skall fläka ut barnen som hon gör.
Är verkligen team Simon! Det bästa för Belle hade varit om han fick ensam vårdnad (vilket såklart inte kommer hända) men hon kommer förstöra sina döttrar med sitt galna beteende.
Har länge varit skeptisk till någon form av personlighetsstörning eller liknade, men vem vet alltså med tanke på hur sjukt udda hon uppträtt på sistone.
Hon behöver hjälp. Omgivningen behöver tvinga henne att äta p-piller samt sluta knulla runt när hon är singel och bli gravid med första bästa kille.
Simon var dock ett kap som hon verkar vara på väg att kasta bort. En kille som är så snäll mot sina bonusbarn skall man hålla hårt i för allt vad man är värd.
Citera
2023-07-06, 12:20
Medlem
Risk för stalkervarning men detta är mitt guilty pleasure just nu 😁

Ca 5 veckor sen: Linn badar bubbelbad med hockeykillar hemma hos sin kompis. Börjar följa minst en av dem
4 veckor sen: Linn uppdaterar instagram med texten "möt varje prövning i livet med ett leende så löser sig det mesta på vägen
3 veckor sen: Linn postar " sexig" bild på instagram
2 veckor sen: Linn åker på tjejresa till Stockholm. Firar midsommar med Simon utan att posta titta-så-lyckliga-vi-är bilder, tvärt om. Ser otroligt obekväm ut, till och med lutar sig ifrån Simon på en gruppbild som en annan i gänget postat
Inget 2 års firande
1 vecka sen: Simon åker till Norrland, inget som Linn nämner
Nu: Linn "ensam" på Gotland

Min pott ligger på att Linn börjat skriva med en kille som befann sig i bubbelbadet och/eller som hon träffat i Stockholm och som nu befinner sig på Gotland. Tänker att Simons ultimatum kan ha varit att sluta skriva med andra killar varav Linn svarat oförstående - vi är baaaara kompisar. Gissar alltså på att Pelle gate upprepat sig igen

Håller med er andra, heja Simon. Du förtjänar bättre
Citera
2023-07-06, 12:38
Medlem
Linns senaste story, hennes tånaglar och ett barns naglar och tånaglar.
OM allt nu ska vara så perfekt och fint i Linns liv. VARFÖR lägger hon upp en bild med en lång, vänster, tånagel och en kort, höger, tånagel??
Varför inte klippa/fila naglarna lika långa?
Det är alltid så mycket konstiga smågrejer som förvånar mig i hennes inlägg. Små ”skarvfel”.
Man får väl ha olika långa naglar på fötterna om man vill, men det blir så märkligt ihop med allt prinsessiga och fluffiga och gulliga
Citera
2023-07-06, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Linns senaste story, hennes tånaglar och ett barns naglar och tånaglar.
OM allt nu ska vara så perfekt och fint i Linns liv. VARFÖR lägger hon upp en bild med en lång, vänster, tånagel och en kort, höger, tånagel??
Varför inte klippa/fila naglarna lika långa?
Det är alltid så mycket konstiga smågrejer som förvånar mig i hennes inlägg. Små ”skarvfel”.
Man får väl ha olika långa naglar på fötterna om man vill, men det blir så märkligt ihop med allt prinsessiga och fluffiga och gulliga

Instämmer! Fötterna ser groteska ut…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in