2023-07-06, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Säg inte det.
SAAB sätter honom som ansvarig för kunder i muslimska länder. Där är detta meriterande.

Fast nu får vi ju vara ärliga. Jag förstår att det kans svida och vara det men på Dumpen är 90% svenskar. Detta går inte att förneka.
Citera
2023-07-06, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag fattar inte vad karln pysslade med. Verkar inte ens ha fattat vad Dumpen är till hundra procent när han ringde Sara. Han kanske borde rekat deras hemsida, så han till fullo förstått att hans samtal med diverse aggressiva utfall skulle bli åtkomliga för arbetsgivaren.

Fast jag vet inte om han uppträder speciellt aggressivt i samtalet. Han försöker rentvå sig och samtalet är väl ett sista försök för honom
Tänk dig själv paniken han känner
Citera
2023-07-06, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Fast nu får vi ju vara ärliga. Jag förstår att det kans svida och vara det men på Dumpen är 90% svenskar. Detta går inte att förneka.

Japp. Fler Bajen-fans nu än någon annan demografisk grupp.
Citera
2023-07-06, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Fast jag vet inte om han uppträder speciellt aggressivt i samtalet. Han försöker rentvå sig och samtalet är väl ett sista försök för honom
Tänk dig själv paniken han känner

Inte aggressiv kanske, men otrevlig, påstridig. Jag förstår absolut paniken, men han borde inte ha ringt dem öht. Är ju bara meningslöst, det vet man om man följt Dumpen. Han trasslade bara in sig själv i nätet ännu mer. Mig veterligt har det aldrig lönat sig att ringa Dumpen och tjata om sin oskuld.
Citera
2023-07-06, 11:35
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag fattar inte vad karln pysslade med. Verkar inte ens ha fattat vad Dumpen är till hundra procent när han ringde Sara. Han kanske borde rekat deras hemsida, så han till fullo förstått att hans samtal med diverse aggressiva utfall skulle bli åtkomliga för arbetsgivaren.

Ja, allt han gjort sen de klev fram till bilen har varit till hans nackdel. Nu blockerade Patrik honom så han inte kunde köra iväg men det absolut bästa för gäddans situation är att bara dra och fastna så absolut lite som möjligt på film och inte säga ett ord.

Nu kommer vi minnas honom väldigt mycket starkare än om han inte bjudit oss på så mycket content
Citera
2023-07-06, 11:36
Medlem
FM062s avatar
Drycken finns antingen rött eller vitt + Kvinnan har troligen inte kalsonger utan istället ........
Citera
2023-07-06, 11:46
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FM062
Drycken finns antingen rött eller vitt + Kvinnan har troligen inte kalsonger utan istället ........
57 år och bor med en 35-årig kvinna?
Citera
2023-07-06, 11:48
Medlem
Sommargays avatar
Svårt att inte glädjas åt de här självutnämnda tuffingarna som åker dit. Jag förstår dock inte riktigt varför telefonsamtalet måste gå rundgång i om hon skrev 14 eller 19 när de bara kan läsa upp den här meningen som mannen skrivit där han i klartext förklarar hur mycket enklare det varit om flickan varit över 15. Släng upp den här kommentaren i diskussionen så är det ju schackmatt direkt.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/07/Screenshot_20230705-220414_Drive.jpg

Eller det här. När mannen misstänker att det är en fälla och polisen ska dyka upp. Fast efter en kort konsultation med kuken så tas beslutet att han kör på ändå 😅
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/07/Screenshot_20230705-221210_Drive.jpg
Senast redigerad av Sommargay 2023-07-06 kl. 12:17.
Citera
2023-07-06, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
FYI, Sara tweetade för en timme sen att nästa gädda som ska publiceras i morgon kommer bli en stor sk. snackis. Spännande! Vem gissar/hoppas ni på? Själv hoppas jag på Gardell.

Någon från RFSL eller Bris kanske man kan tänka sig?
Citera
2023-07-06, 11:54
Medlem
FM062s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Ja, man skulle kunne tro det är hans dotter, men dom verkar gifta.
Kolla fordonsinnehavet.
Citera
2023-07-06, 11:55
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Svårt att inte glädjas åt de här självutnämnda tuffingarna som åker dit. Jag förstår dock inte riktigt varför telefonsamtalet måste gå rundgång i om hon skrev 14 eller 19 när de bara kan läsa upp den här meningen som mannen skrivit där han i klartext förklarar hur mycket enklare det varit om flickan varit över 15. Släng upp den här kommentaren i diskussionen så är det ju schackmatt direkt.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/07/Screenshot_20230705-220414_Drive.jpg

Eller det här. När mannen misstänker att det är en fälla och polisen ska dyka upp. Fast efter en kort konsultation med kuken så tas beslutet att han kör på ändå:
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/07/Screenshot_20230705-221210_Drive.jpg

Åh fy helvete vad körd han är. Fallet kommer bli TUNGT här! Bye bye säkerhetsklassat jobb med tillhörande hög lön 👋
Citera
2023-07-06, 11:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
T.P. kör en svart Porsche 718 Cayman på videon och den personen äger precis en sådan....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in