2023-07-06, 09:36
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Sjukaste klaga på mod tråden jag läst!

Helt rätt agerat av mod. Hoppas på ban snarast vilket lär gå fort i detta tempo.

Jag är imponerad av mängden modkuksugare som alltid kan uppbådas när sådana här trådar startas. Ändå har ingen av er kunnat ge några trovärdiga förklaringar till varför de två inlägg jag specifikt lyft fram är OT.
2023-07-06, 09:38
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Varje inlägg måste rimligen kunna bedömas enskilt och om mod kan göra det med ett inlägg så kan mod göra det med fler.

Ja, och det har ju redan gjorts.
2023-07-06, 09:41
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Jag tycker GreffueAnthonius agerade korrekt som varnade dig för 0.03.

Hade det bara varit frågan om ett enda inlägg av den typen tycker hade det räckt att radera det, men då det var ett återkommande problem tycker jag en varning är fullt befogad och fick dessutom uppenbarligen avsedd effekt då det fick stopp på ditt agerande.

Bara av ren nyfikenhet, vilken av ovanstående kategori tror du att du tillhör?

Tror du det hela bygger på att du missuppfattat vilken av kategorierna du tillhör, men ta en kik på din varningshistorik så uppenbarar sig förhoppningsvis svaret.

I så fall borde aktuelle mod eller du kunna motivera varför de två inlägg jag specifikt lyft fram är OT. Det har ni inte gjort. Förövrigt kan vem som helst se att mina inlägg sammantaget i den tråden och andra är väl underbyggda med sakliga argument. Som kontrast till allt sinnesslött seriespammande som släpps igenom av mods i flera underforum.
2023-07-06, 09:43
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Ja, och det har ju redan gjorts.

Nej, det har bevisligen inte gjorts.
2023-07-06, 09:48
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Nej, det har bevisligen inte gjorts.

I inlägg 3 i denna tråd säger mod att ett inlägg möjligen kunde varit kvar men att de övriga sex är en intern uppgörelse utan intresse för andra.

Alla inlägg har alltså granskats var och en för sig och inget inlägg mer än de andra.
2023-07-06, 09:52
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
I inlägg 3 i denna tråd säger mod att ett inlägg möjligen kunde varit kvar men att de övriga sex är en intern uppgörelse utan intresse för andra.

Alla inlägg har alltså granskats var och en för sig och inget inlägg mer än de andra.

Så varför fes mod iväg när jag frågade om de två specifika inläggen? Vederbörande har alltså hittills endast fällt ett omdöme om mitt inlägg på temat Nietzsche och moral. Ett inlägg som mod då friade. De andra två inläggen som jag efterfrågat bedömning av är om något mer ontopic än det mod explicit friade.
2023-07-06, 09:56
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Så varför fes mod iväg när jag frågade om de två specifika inläggen? Vederbörande har alltså hittills endast fällt ett omdöme om mitt inlägg på temat Nietzsche och moral. Ett inlägg som mod då friade. De andra två inläggen som jag efterfrågat bedömning av är om något mer ontopic än det mod explicit friade.

Mod GA har skrivit sin ståndpunkt om de sju inläggen i tråden. Det finns ingen anledning att nagelfara inläggen ytterligare ett och ett då ståndpunkten är att sex inlägg är OT och upprepat sådant.

Du ser ju också att Ancistrus är av samma åsikt så vart tror du att du kommer med ältandet?
2023-07-06, 10:09
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Mod GA har skrivit sin ståndpunkt om de sju inläggen i tråden. Det finns ingen anledning att nagelfara inläggen ytterligare ett och ett då ståndpunkten är att sex inlägg är OT och upprepat sådant.

Du ser ju också att Ancistrus är av samma åsikt så vart tror du att du kommer med ältandet?

Vart tror du att du kommer med genom att ljuga, din pajas? Det är bevisligen endast ett inlägg jag hittills fått en enskild bedömning av från mod här i tråden. Ett inlägg som friades. Då är det bestickande att jag inte får några svar när jag lyfter fram två andra inlägg som om något är mer ontopic än det friade.
2023-07-06, 10:23
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Vart tror du att du kommer med genom att ljuga, din pajas? Det är bevisligen endast ett inlägg jag hittills fått en enskild bedömning av från mod här i tråden. Ett inlägg som friades. Då är det bestickande att jag inte får några svar när jag lyfter fram två andra inlägg som om något är mer ontopic än det friade.

Jag ljuger ingenting vilket är lätt att se i tråden men nu går du ju över till ad hominem och invektiv igen på samma sätt som det du varnades för. Lär du dig inget av det?
2023-07-06, 10:52
Medlem
Citat:
Jag är imponerad av mängden modkuksugare som alltid kan uppbådas när sådana här trådar startas. Ändå har ingen av er kunnat ge några trovärdiga förklaringar till varför de två inlägg jag specifikt lyft fram är OT.

Det är ju för att du inte förstår regelverket/logik över huvud taget.
Det är alltså ingen idé att försöka förklara för dig då det inte går in.
2023-07-06, 12:07
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
En uppmaning till en av dina spammande och efterblivna trollpolare att bemöta mina argument sakligt. Varför inte börja med de två inläggen jag refererat till tidigare här i tråden?

Det är nobelt av dig att vilja städa upp på forumet, men du får sköta dig tills du erbjuds en moderatorsposition om du ska pyssla med det.

Men för din egen skull, ha inga större förhoppningar att ett sånt pm ramlar in i din låda bara. Det finns risk att bli besviken!
2023-07-06, 12:28
Avslutad
Citat:
Solklar off topic till nästan 100 %. Du ger dig ju bara på användare istället för att diskutera ämnet.

Det är inte off topic att påpeka meningsmotståndarens tillkortakommanden i samband med ett meningsutbyte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in