2023-07-05, 17:32
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Du har väl bara fått en varning?

Och? Mod har fortfarande erkänt att ett av inläggen var ontopic.
2023-07-05, 17:34
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Mod har redan erkänt att ett inlägg är felaktigt varnat. Nu tog jag två andra inlägg dels för att jag anser dem vara väldigt tydligt ontopic men också för att det blir lättare att fokusera på två än sju. Något mer du undrar över?

Det stämmer ju inte, mod står för varningen men tyckte att ett litet stycke kunde kanske fått vara kvar, slira inte på sanningen. Merparten var ju off topic.
2023-07-05, 17:37
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Det stämmer ju inte, mod står för varningen men tyckte att ett litet stycke kunde kanske fått vara kvar, slira inte på sanningen. Merparten var ju off topic.

Snacka inte skit. Mod har erkänt att ett inlägg borde fått vara kvar och därefter lyfte jag fram två inlägg till som jag inte fått svar på.
2023-07-05, 17:44
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Snacka inte skit. Mod har erkänt att ett inlägg borde fått vara kvar och därefter lyfte jag fram två inlägg till som jag inte fått svar på.

Förstår inte riktigt varför du känner dig så kränkt... Du har gjort dig förtjänt av en varning i.o.m att 3-4 st av dina inlägg har varit grovt off-topic. Om du inte håller med om detta, så rekommenderar jag att du tar en titt på forumets regler.
2023-07-05, 17:45
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

Det kanske inte ger något att återställa Nietzsche-inlägget. Fyller det någon funktion/blir det begripligt när de sex andra inläggen raderats?

Varningen lär ju bestå även om det bara är sex inlägg som bryter mot regelverket.
2023-07-05, 17:46
Medlem
Alonens avatar
Citat:

Bullshit‼️

Du har redan lagt fram dina 7 inlägg, och ”fått rätt” i ETT av dem.

De andra SEX är fortfarande bedömda som OT-dravel, trotts ditt gnällande.

Därav varningen. Bara ge dig nu‼️
2023-07-05, 17:48
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Förstår inte riktigt varför du känner dig så kränkt... Du har gjort dig förtjänt av en varning i.o.m att 3-4 st av dina inlägg har varit grovt off-topic. Om du inte håller med om detta, så rekommenderar jag att du tar en titt på forumets regler.

Vänligen projicera inte din snöflingekaraktär på mig. Jag startade den här tråden för att jag anser att mod ifråga saboterar diskussionen samt har en agenda. Men då tycker du nu att det rör sig om 3-4 inlägg och inte 7 längre. Intressant. Jag anser dock att det är noll…eller möjligen 0.5 om man är petig.
2023-07-05, 17:49
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Det kanske inte ger något att återställa Nietzsche-inlägget. Fyller det någon funktion/blir det begripligt när de sex andra inläggen raderats?

Varningen lär ju bestå även om det bara är sex inlägg som bryter mot regelverket.

Fast jag anser att det är noll och betar av inlägg efter inlägg för bedömning.
2023-07-05, 17:53
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:

Vad du anser är inte relevant. Du bröt mot reglerna och fick varning, mod bedömde och städade upp. Ta en promenad och läs sedan denna tråd så förstår du.
2023-07-05, 17:53
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

Jag anser att du har fel.
Admin får väl ta en tittelitut,
Har du rätt får du PUT
Men har du wrong
Får du sjunga en ledsen sång
2023-07-05, 18:01
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Vänligen projicera inte din snöflingekaraktär på mig. Jag startade den här tråden för att jag anser att mod ifråga saboterar diskussionen samt har en agenda. Men då tycker du nu att det rör sig om 3-4 inlägg och inte 7 längre. Intressant. Jag anser dock att det är noll…eller möjligen 0.5 om man är petig.

Mja, försöker bara ha ett öppet sinne, och försöka se saker och ting från ditt perspektiv:
4 st av inläggen var 100% off-topic
2 st var i en gråzon (dina två exempel)
1 st var eventuellt felaktigt borttaget

Det du måste förstå är att chattande mellan två personer (om något annat än ämnet), där mycket av innehållet bara består utav påhopp räknas som off-topic. I flera av inläggen diskuterar du ju inte ens koranbränning överhuvudtaget. Så det är för mig helt obegripligt hur du kan tycka att de inte är off-topic.
2023-07-05, 18:09
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Om jag bara hade skrivit ad hominem. Men det gjorde jag bevisligen inte. Dina argument är underkända.

Det behöver inte bara vara ad hominem men när det är det i så övervägande grad så är det inte underligt att det åtgärdas.

Nu handlade det ju dessutom om ett upprepat förfarande så det är inte underligt att det till slut blev en varning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in